Ik zit aan de ontbijttafel met mijn moeder en zusje. Na het eten ga ik douchen. Ik poets mijn tanden en was mijn haar. Ik scheer mijn benen en oksels en daarna stap ik onder de douche vandaan. Ik droog me af en kleed me aan. Ik trek een grijs shirt met een witte broek met gaten. Voor make-up doe ik een winged eyeliner, mascara, concealer, higlighter en lippenstift op. Ik stijl mijn haar en doe een knotje met de helft van mijn haar. De rest laat ik los. Ik doe een lichtroze bullet stone ketting en een gouden armband. Dan krijg ik een FaceTime oproep van Cameron.
C: Hey beauty!
L: Hey handsome! Lig je nog in bed?
C: Jaa ik ben net wakker en toen Wou ik je lieve stem horen dus heb ik je meteen gebeld! Maar wauw je ziet er weer mooi uit vandaag!
L: Naahw Goodmorning dan! En eh bedankt Cameron. Ga je nog wat doen vandaag?
C: Neeh gewoon met Vrienden chillen denk ik. En jij? Oohja jij gaat naar je vriendinnen.
L: Haha jaa zometeen al dus ik moet zo wel gaan. Jij ook veel plezier!
C: Ik wou dat ik bij je kon zijn!
L: Haha Nahww but i gotta go!
C: Nouu, tot morgen dan babe! Veel plezier!
L: Dankjee jij ookOMG z'n ochtendstem is sexy en OMG hij noemde me mooi! Ik begin te blozen als ik er aan terugdenk.
Zo, iemand is blij! Waar denk jij aan?
Ik schrik uit mijn gedachtes en zie Emma vragend naar me kijken.
Ehh niks. Zeg ik snel. Lau, ik ben je zusje en ik ken je goed genoeg om te weten dat er wel wat is dus vertel op! Zegt Emma nieuwsgierig. Ehm okee! Cameron FaceTimede me net en hij noemde me mooi, babe en hij belde me omdat hij m'n lieve stem wou horen. Zeg ik. Naahw wat leuk! Misschien vergeet je Shawn een beetje door hem. Niet als vrienden maar als jullie friendzone liefde. Zegt Emma. Nu ik er bij nadenk vind ik Cameron echt een hele leuke jongen. Hij is knap, aardig, lief. Wat wil ik nog meer. Nou ik weet niet hoor em, ik ben al wel meer over Shawn heen maar ik ken Cameron pad een dag. Zeg ik. Nou en je kunt hem toch nog leren kennen? We zijn hier 4 weken. Zegt Emma. Dat is waar maar nu ga ik naar Robin en Angie doeiii! Roep ik en dan loop ik de deur uit. Ik loop een stuk over het strand en dan ga ik weg van het strand. Ik neem bij de weg een taxi naar hun huis. Eenmaal bij hun huis aangekomen klop ik aan. Al snel word er open gedaan. Twee meiden, Robin en Angie vliegen om m'n nek! Heeyy! Roep ik. Ayeee! Zeggen Ro en an. We lopen naar hun kamer en ik ga zitten op het bed van Robin. Angie komt naast me zitten en Robin gaat op het bed van Angie zitten.Kamer van Robin & Angie
Duss ben je al iets meer over Shawn heen of nog steeds hetzelfde? Vraagt Robin. Ik ben eindelijk meer over hem heen, bijna helemaal. Zeg ik. Oh? En hoe komt dat dan opeens? Vraagt Angie. Nou... Ik heb eergister een jongen ontmoet en hij is best wel leuk.
Naahw! Ben blij voor je. Zegt Robin. Ik glimlach en ik knik. Ik wil Shawn ook niet kwijt en als we een relatie hadden gehad, kon het misschien wel onze hele vriendschap verpesten. Dus dit is misschien ook maar beter. Zeg ik. Robin en Angie knikken begrijpelijk. Dan krijg ik een FaceTime oproep van Shawn. Nou nu we het over Shawn hebben... Hij belt me. Zeg ik en ik neem op.
L: Hee Shawn!
S: Hee Lau ik heb vandaag onverwachts een dagje vrij! Zullen er ergens afspreken wat in het midden ligt van ons beide?
L: Aahw fuckk! Ik mis je zooo erg en ik wil zooo graag maar ik ben met Robin en Angie en ik heb hun ook al heel lang niet meer gezien. Dus het spijt me heel erg maar ik kan niet zomaar afzeggen.
S: Nou ik mis je zo erg!
L: Sorryyyy kan je niet een andere dag?
S: nee want deze dag word bij andere dagen opgevuld als je snapt wat ik bedoel.
L: Oohw jammer!
S: Jaa! Maar hoe is het bij Robin en Angie?
L: Super leuk, Ro, An, kom is in beeld.
R&A: Hee Shawn!
S: Hee meiden hoe gaat het?
R&A: Goed hoor en met jou?
S: Jaa prima alleen moe van Tour, echt druk schema.
R: Haha dat zal best haha
A: Das jammer!
L: Achja je moet de voordelen zien! Maar wij gaan weer oke? Nogmaals sorry.
R&A: doeiii
S: Ooh is goed doeiii meiden en doei lau loveyou
L:LoveyoutooIk krijg weer een warm gevoel van binnen als hij love you zegt.
Loveyoutoo! Zeg ik en hang dan op. Je bloooooost! Roept Angie. Ik begin nog erger te blozen. Kom we gaan cupcakes bakken! Zegt Robin enthousiast en ze staat op van het bed. Angie en ik staan ook op en we lopen achter Robin aan naar beneden. Eenmaal in de keuken aangekomen beginnen we aan de cupcakes! Als ze klaar zijn gaan we ze versieren. Als we bezig zijn met versieren krijg ik een appje van Cameron. Ik was mijn handen en open het appje.
Cameron😊: Hey babygirl, ik mis je!x
Ik krijg een mega glimlach op mijn gezicht en begin te blozen. Met wie ben jij nou weer aan het appen? Diegene moet je wel heel blij maken. Zegt Angie lachend. Cameron... Zeg ik blozend. Oehh Cameron... Zeggen ze in koor. Ik lach en stuur dan een appje terug.
Ik: Heyy, ik mis je ook hoor x
Cameron😊: Morgen zie ik je weer gelukkig. Krijg ik een knuffel?
Ik: Haha tuurlijk! Jij wel😏😚
Cameron😊: Ik voel me speciaal nu😌😚
Ik: Hahaha ben je ook😳😊
Cameron😊: Jij ook bae❤️
Ik: 😳❤️
Cameron😊: Wat ben je aan het doen?
Ik: Cupcakes maken, jij?
Cameron😊: Ben met vrienden maar ik zal je niet storen dan bby😘
Ik: Jij stoort nooit, ik ga wel even verder aan de cupcakes Bye bae❤️
Cameron😊: BYE BABE❤️Ik glimlach en leg dan mijn telefoon weg. Na het versieren van de cupcakes hebben we een film gekeken avond gegeten, met andere vrienden gechillt en nog een film gekeken. Nu liggen we in bed. Goodnight lieffies! Zeg ik. Goodnight Lau! Zeggen ze in koor.
Ik sluit mijn ogen en val in slaapBeetje een kort hoofdstukje maar ik heb nog strafwerk en huiswerk voor morgen🙄 xoxoxo
JE LEEST
Vakantie liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Lauren. Lauren is 16 jaar en is samen met haar moeder en haar jongere zusje Emma van 14 verhuist naar Canada. Toen lauren 14 was is haar vader overleden aan een auto-ongeluk. Haar moeder besloot terug te gaan naar waar ze vanda...