Hoofdstuk 63

169 4 0
                                    

Pov Lauren
Ik word wakker zonder een arm om me heen. Ik kijk naast me en Shawn ligt er niet. Ik kijk hoelaat het is. Wtf, 13:10? Achja ik ging laat naar bed en ben vannacht nog wakker geworden en ik kon pas een uur later in slaap vallen dus. Op Shawn z'n kussen ligt een brief.
"Goodmorning beautiful, lekker uitgeslapen? Ik hoorde dat je wakker was vannacht dus daarom liet ik je uitslapen. Vandaag gaan we op date en die begint om 16:00. Zorg er voor je dat je om 16:00 bij de parkeerplaats staat. Daar word je opgehaald door een taxi. Die brengt je naar de bestemming. Je word in de taxi geblinddoekt. Bij de bestemming haal ik je op. Dus ik zie je straks!
I love you❤️ x Shawn"

Ik glimlach tijdens het lezen. Hij is zo lief! I love him! Ik leg het briefje tussen mijn "song book" het boek waar ik mijn liedjes in schrijf enzo. Dan neem ik een douche en na het douchen trek ik Shawn z'n trui aan met een kort broekje. Het is 13:40. Ik doe eerst mijn haar en mijn make-up.
Na 1,5 uur ben ik klaar met beide. Dan trek ik m'n jurk aan. Als ik met alles klaar ben is het 15:20. Ik ga naar beneden en maak een broodje voor mezelf klaar aangezien ik nog niet had gegeten.

Outfit van Lauren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Outfit van Lauren

Als ik m'n broodje op heb is het 15:35. Ik ga naar de veranda waar iedereen zit. Wauw meisje, je ziet er prachtig uit! Zegt Karen. GOAALSSSS! Roepen Emma en Aaliyah tegelijk. Je ziet er super mooi uit lieverd! Zegt m'n moeder. Bedankt allemaal! Zeg ik en ik ga zitten. Ik scroll wat op mijn telefoon. Ik maak een selfie en zet hem op snapchat. Ik zet eronder:
"Babe set up a date for me😊can't wait💗"

Als het 15:55 sta ik op om weg tegaan. Ze wensen me allemaal veel plezier en ik bedank ze. Ik loop het trappetje af opweg naar de parkeerplaats. Daar aangekomen staat er een taxi op me te wachten. Hij geeft me een doek en ik blinddoek mezelf.

De auto stopt. We zijn er! Zegt de chauffeur. Ik knik. De deur word voor me opengemaakt door Shawn. de taxi rij alweer weg dus we zijn samen.
Damn you look beautiful! Zegt hij.
Thanks babe! Ik weet niet hoe jij eruitziet, mag de doek af? Vraag ik. Nee nog niet sorry. Zegt Shawn. Hij pakt m'n hand en lijd me naar een plek. De weg is wat hobbelig.
We zijn er! Zegt Shawn na een kort stukje lopen. Ik knik. Wacht eff hoor! Zegt hij. Hij laat me los en ik hoor hem weglopen. Ja maak de doek maar los!Zegt hij. Ik glimlach en maak de doek los. Wat ik dan zie is prachtig! OMG Shawn! Roep ik en ik ren op hem af. Ik knuffel hem. Jij ziet er trouwens ook mooi uit! Zeg ik kijkend naar z'n outfit. Hij draagt zwarte jeans met een wit blousje. Er ligt een kleedje met een laptop en een mand. In die mand zitten films en eten. We gaan liggen op het kleedje. Welke film wil je kijken? Vraag Shawn. Ik bekijk de dvd's die Shawn heeft meegenomen en kies uiteindelijk voor de film "Flipped" ik hou van die film. Shawn zet de film aan en we beginnen met snacken.
Na de film is het 18:15. Oke ik heb nog meer geregeld dus we moeten hier weer weg. Dit ruimt Lucas op want die kent dit plekje ook. Ik knik. Ja we gingen hier vroeger samen naar toe altijd. Zeg ik. Gezellig! Zegt Shawn en dan lopen we samen terug. Er staat weer een taxi en we stappen in. We rijden een tijdje en na 20 minuten komen we aan bij een chic restaurant. Shawn! Dit had echt niet gehoeven, de Mac was ook prima! Zeg ik lachend. Shawn glimlacht. Maar dit is ook prima! Zeg ik dan lachend. Hij lacht ook en we worden naar onze tafel geleid. We gaan zitten en bestellen champagne. Als we even later de champagne hebben bestellen we ons eten.
Shawn heft z'n glas en ik ook. We laten de glazen elkaar aanraken. Proost! Zegt Shawn. Op nog vele jaartjes samen! Zeg ik glimlachend. Shawn buigt voorover en geeft me een kusje. Voor altijd. Fluistert hij dan. Ik glimlach. Inderdaad. Fluister ik terug. Hij glimacht en neemt een slok van z'n champagne. Ik doe hetzelfde en neem ook een slok.

Vakantie liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu