3 dagen verder, Laurens pov
Ik ben me aan het klaarmaken. Cameron komt me ophalen en dan gaan we samen naar de stad. Ik heb mijn grijze calvin klein trui aan. En een witte broek met gaten bij de knieën. Ik stijl mijn haar in Eem half up knotje. Ik doe eyeliner en mascara op. En ik doe mijn wenkbrauwen. Ik heb al ontbeten en over een kwartiertje komt Cameron me ophalen. Na een kwartiertje gewacht te hebben op de veranda, komt Cameron aangelopen. Ik sta op en loop van het trappetje af. Ik geef hem een kus en samen lopen we naar de weg om vervolgens een taxi te nemen naar de stad.
Shawns pov
Vandaag heb ik een meeting in een winkel centrum. Ik kleed me aan, doe mijn haar en ontbijt even wat. Ik kijk op Lauren en zie dat ze opweg is naar hetzelfde centrum. OMG IK GA VERASSEN. Ik vind haar nog steeds leuk. Heel erg zelfs maar ik heb mijn kans gehad. Ik pak mijn sleutels en bel mijn manager op om te vragen of hij me nu al naar de stad kan Brengen. Hij is er over 5 minuten. Als hij er is, pak ik mijn telefoon en samen lopen we het hotel uit naar de auto. We stappen in en rijden 45 minuten naar het centrum. Ik stap uit, zet mijn zonnebril op zodat ik minder snel word herkend en open snapchat. Ik kijk naar Lauren haar snapchat. 3 minuten geleden was ze bij de Starbucks. Sorry meneer, weet u waar de Starbucks is? Vraag ik aan een man op een bankje. Jaa hier rechtdoor en dan links op de hoek. Ik bedank hem en loop snel naar de Starbucks. Als ik bijna bij de Starbucks ben zie ik Cameron uit de Starbucks lopen. Even later zie ik Lauren er achter aan lopen. Ik kijk waar ze naar toe gaan. Ze gaan bij een fontein zitten. Ik loop via een omweg zodat ik haar kan laten schrikken. Ik ga achter een groepje mensen staan. Ik wacht even en stap dan achter het groepje mensen vandaag. Wat ik dan zie, breekt mijn hart in miljoenen stukjes. Lauren en Cameron zoenend... Ik sta verstijfd totdat een groepje fans mijn naam roept. OMG SHAWN! SHAWN MENDES WE LOVE YOU! Snel ren ik weg.
Laurens pov
OMG SHAWN! SHAWN MENDES WE LOVE YOU! Meteen Verbeek ik de zoen van mij en Cameron en kijk achter me waar het geluid vandaan komt. Daar staat hij. Shawn mendes. Mijn beste vriend. Hij lijkt gebroken en ik voel me meteen heel erg schuldig. Snel rent hij weg. Nu ik hem weer heb gezien voel ik al die vlinders weer. Snel sta ik op. Ik ren achter hem aan. LAUREN! LAUREN WACHT! Roept Cameron. CAMERON LAAT ME EVEN MET RUST! Roep ik terug. Ik hoor nog een paar seconden zij voetstappen achter me aan rennen maar dan hoor ik dat hij stopt. Zonder achterom te kijken ren ik door. We komen bij steeds rustigere straten. Na 5 minuten rennen, verdwijnt Shawn uit mijn zicht. Zuchtend en hijgend stop ik met rennen. SHAWN! Roep ik maar ik krijg geen antwoord. Zuchtend laat ik me tegen een muurtje zakken. Even later hoor ik zachtjes gesnik. Ik sta op en loop naar de plek waar het geluid vandaan komt. Daar staat Shawn met zijn vuist tegen de muur aan te slaan. Shawn! Roep ik. Hij kijkt op en stopt met slaan. Ik ren op hem af. Hij houd zijn armen open en ik spring op hem. Ik klem mijn benen om zijn heupen en hij houd me stevig vast. Ik begin te huilen van gemixte emoties. Ik hoor hem ook snikken. We staan ongeveer 3 minuten zo in elkaars armen en daarna ga ik weer op mijn eigen benen staan. Ik kijk hem aan. Ik veeg zijn tranen weg. Shawn ik heb je zo erg gemist. Zo fucking erg. Het spijt me dat je dit moest zien maar ik wist gewoon niet dat je hier was. Zeg ik snel achter elkaar. Hij knuffelt me weer. Het geeft niet, ik heb jou ook fucking erg gemist. Ik trek me terug van de knuffel en pak zijn handen vast. Zijn knokkels bloeden helemaal. Ach Shawn, volgende keer ga je het niet zo oplossen door op een muur te slaan. Ik laat zijn handen voorzichtig los en zoek ik mijn tas. Ik pak een flesje water eruit en spoel zijn handen schoon. Ik pak wat papieren zakdoekjes uit mijn tas en dep het voorzichtig schoon. Ik pak mijn telefoon en heb 7 gemiste oproepen van Cameron. Ik twijfel of ik hem moet terugbellen omdat Shawn er bij staat. Bel hem maar, hij is vast ongerust. Zegt Shawn lief. Ik glimlach en bel Cameron. Meteen neemt hij op.C:LAUREN WAAR BEN JE? BEN JE VEILIG? WAAROM NAM JE NIET OP? WAAR IS SHAWN?
L: Rustig cammm! Ik ben veilig en ik ben bij Shawn. Ga terug naar de fontijn, wij komen daar ook naar toe!
C: Is goed tot zo!
L: Doei!
JE LEEST
Vakantie liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Lauren. Lauren is 16 jaar en is samen met haar moeder en haar jongere zusje Emma van 14 verhuist naar Canada. Toen lauren 14 was is haar vader overleden aan een auto-ongeluk. Haar moeder besloot terug te gaan naar waar ze vanda...