Laurens pov
Ik word wakker omdat er op de deur word geklopt. Ik kijk Hoelaat het is. 8 uur Pff. Ik loop naar de deur en open hem. Goodmorning slaapkop. kom we gaan een taart kopen voor onze jarige jop. Zegt bo. Hij slaapt nog maar we moeten snel zijn. We maken Amy, Aaliyah en Emma ook wakker en met z'n alle lopen we naar de bakker toe. Goeiemorgen dames en heer. Zegt de bakker als we naar binnenlopen. we groeten hem allemaal terug.
We willen graag 2 taarten. Eentje voor zometeen en eentje voor straks met zijn familie. Zegt Nikki. Doe maar een appeltaart voor 10 personen. En dan ook nog een slagroom taart voor 15 personen. De bakker knik. Dat is dan 17,50. Bo betaalt en de bakker geeft ons de twee taarten. We pakken de taarten aan, bedanken hem en dan lopen we weer naar buiten. We lopen ook nog even naar het winkeltje om kaarsjes te kopen voor de taart en dan lopen we naar onze huisjes. We steken de kaarsjes in de taart en steken ze dan aan. We lopen het huisje in waar Hugo slaapt en beginnen te zingen.
Happy Birthday to You
Happy Birthday to You
Happy Birthday Hugo
Happy Birthday to You.Toen we de eerste zin zongen werd hij wakker met een smile op zijn gezicht.
Well that was awkward. Zegt Hugo als we klaar zijn met zingen. We moeten allemaal lachen en dan snijd Hugo de taart aan. Als hij iedereen een stuk taart heeft gegeven loop ik naar hem toe. Ik geeft hem een knuffel en een kus op zijn wang. Gefeliciteerd Huugie. Zeg ik. Hij bedankt me glimlachend en dan volgen de rest van de meiden. Als we onze taart ophebben ruimen we de bordjes op. Hoelaat komt je familie? Vraag ik. Ehm ze komen om 12 uur. Het is nu 9 uur dus ze komen over ongeveer 3 uurtjes. Zullen we even gaan zwemmen in het meer dan? Stelt Amy voor. We stemmen allemaal in. Okee dan trekken we nu allemaal even onze spullen aan. Over 10 minuutjes weer hier? Zegt Nikki. Jaa is goed tot zo. Zeg ik. En dan lopen we ieder naar ons eigen huisje. Ik trek mijn bikini aan en doe mijn haar in een knot. Dan stuur ik een Appje naar Shawn.
Ik: Hey shawn x
Shawniee❤️: Hoii Lau x hoe gaat het?
Ik: Jaa gaat goed en met jou?
Shawniee❤️: Jaa gaat ook goed.
Ik: Mooizo, maar ik ga weer doeii.
Shawniee❤️: Bye kleine xIk sta op en roep of de meiden klaar zijn. Ze komen naar me toe en samen lopen we naar de huisjes van de andere. Als iedereen er is lopen we naar het meer. We leggen onze handdoeken neer en rennen dan het water in. Sam en Lena rennen hand in hand het water in. Ze zijn echt zo cute samen. Ik voel dat ik weer verdrietig van binnen word. Wat als het wel iets werd tussen mij en Shawn. Ik voel dat ik op mijn schouders word getikt. Ik draai me om, het is Hugo. Hee gaat het wel? Vraagt hij. Ik knik. Jaa het gaat wel ik moest alleen even ergens aan denken. Zeg ik. Waar dacht je aan? Of wil je dat niet zeggen? Vraagt hij. Ik mis hem gewoon heel erg. Zeg ik. Je vind hem leuk he? Zegt Hugo. Ik knik. Best wel ja. Zeg ik blozend. Vind hij jou ook leuk? Ik haal mijn schouders op. Voordat hij wegging zei hij van wel en we hadden gezoend enzo. Maar laats noemde hij me best friend op insta dus ik weet niet. Ahw, ik denk gewoon dat hij bang was dat jij hem niet leuk vond. Zegt Hugo. Weer haal ik mijn schouders op.Dat zou best kunnen maar ik heb hem ook vertelt dat ik verliefd op hem was dus dat zou ook raar zijn. Zeg ik. Hij slaat zijn arm om me heen. Kom probeer hem even te vergeten we gaan lol maken. Hij pakt mijn hand en trekt me mee naar de groep het water in. Zozo heb je een nieuwe liefde? Vraagt Emma terwijl ze naar Hugo kijkt. Ik lach en geef haar een duwtje. Nee joh sukkel, we hadden het over Shawn. Zeg ik. Oohw Okee. Zegt ze. Na twee uurtjes gezwommen te hebben gaan we weer naar onze huisjes om ons op te frissen. Over een uurtje komt de familie van Hugo. We gaan ieder naar ons eigen huisje. Ik ga niet douchen want we gaan straks nog naar het strand. Dus ik trek iets anders aan. Ik trek een wit rokje aan met een zwarte croptop. Ook zet ik mijn zonnebril op. Ik pak mijn telefoon en kijk of ik nog berichtjes heb. Ik heb een bericht in de groep: A.R.L 💗💍
Het is de groep van mij en mijn beste vriendinnen Robin en Angie uit Amerika.
Robinnn👭💍: Hee lau, hoe gaat het? Angie en ik vroegen ons af wanneer je naar Amerika komt deze vakantie. We missen je fucking erg😭. We vinden het ook leuk om weer te zien dat je weer met muziek bezig bent. Anyways, laat gauw wat van je horen! We love you and we miss you! Dikke kus, Angie en Robin❤️
Angieee👭💍: ^^^^^^❤️
Ik: Hee lieverdss, ik mis jullie ook heel erg omg😭 met mij gaat het prima en met jullie ?Het spijt me dat ik dit moet zeggen maar ik ga dit jaar niet naar Amerika. gaan jullie nog op vakantie? Ik hoop jullie wel gauw weer te zien want we moeten echt weer effe bij praten. Loveyouguyss xoxoxo
Angieee👭💍: Met ons gaat het ook goed. Je moet naar Amerika komennnn😭😭 wij gaan nergens naar toe op vakantie want onze opa is ziek. En anders kan. Niemand voor hem zorgen. Maar maybe kunnen ik en Robin wel naar Canada komen😌😏
Ik: Naahw sterkteee! Dat zou leuk zijn maar dat kan niet want ik ga niet naar Amerika omdat ik met Shawn op Tour ga😅😻!
Robinnn👭💍: Nouuu, ik dacht Jaa kunnen we eindelijk zien waar jij nu eigenlijk woont en dan ga je op Tour 😭 we zijn wel blij voor je tho😌❤️ Kom je binnenkort Skype?
Ik: Jaa lijkt me leuk! Kunnen we elkaar toch nog een keertje zien. But I gotta go byee! Xxx💘
Robinnn👭💍: Byeee xo💗
Angieee👭💍: Goodbyee❤️Ik sluit whatsapp af en zet mijn telefoon op locked. Ik stop hem in m'n zak en loop naar de huisjes van de andere. Heyy ik kom even helpen met spullen klaarzetten huug. Zeg ik. Aii Dankje. Zegt hij terug. Uhm we moeten even de tafel uit mijn huisje en de tafel uit het huisje van de meiden buiten zetten. En ook de stoelen uit hun huisje en mijn huisje. We lopen hugo's huisje in en tillen samen de tafel naar buiten. Dan lopen we het huisje van de meiden in en tillen hun tafel naar buiten. We zetten de tafels tegen elkaar aan. Dan klimt Hugo op de tafels en begint als een model heen en weer te lopen. Ik ben model. Roept hij de hele tijd. Ik pak mijn telefoon en begin hem t filmen op snapchat. "Hugo de jarige model😂💗" zet ik erbij en dan post ik hem. Kom van de tafel af gekkie, we moeten even de stoelen neerzetten. Als we alle stoelen hebben neergezet tellen we de stoelen. We hebben niet genoeg stoelen. Mijn ouders komen, mijn broertje en mijn twee zusjes. We moeten nog 3 stoelen hebben.zegt Hugo. Kom we halen nog wat stoelen bij mij. Zeg ik al lopend naar mijn huisje. Hugo loopt achter me aan en we nemen drie stoelen mee naar de tafels. Uhm Okee we moeten nog wat lekkers hebben voor op tafel. Zeg ik. Jaa inderdaad. Kom we gaan naar de winkel. Zegt Hugo. Samen lopen we naar het winkeltje toe. We kopen een zak naturel chips, een zak paprika chips, een zak m&m en een zak met snoep. Ook kopen we een zakje met nootjes een fles rode wijn en een paar blikjes bier. We pakken ook nog een fles cola, en een fles fanta en dan rekenen we af. We stoppen de boodschappen in een tas en dan gaan we weer naar onze huisjes. We zetten het drinken in de koelkast en doen al het lekkers in een bakje. We zetten de bakjes op tafel en dan wachten we op de familie van Hugo. 15 minuutjes later komt er een auto op het terrein rijden. Hugo zwaait naar de auto dus ik neem aan dat het zijn familie is. Ze parkeren en stappen uit. Zijn zusjes van 6 Rennen op hem af en ze feliciteren hem. Dan feliciteer davey hem en ze geven elkaar een bro hug. Ik stel mezelf voor aan zijn ouders en daarna aan zijn zusjes en broertje. Willen jullie wat drinken? Vraag ik aan zijn gezin. Ze geven antwoord en ik schenk het voor ze in. Zal ik de andere even roepen? Vraag ik. Jaa is goed, ik bel Sam en Lena dan wel even want die zijn samen even wandelen Ofzo. Zegt hij. Is goed. Zeg ik. Ik loop naar het huisje van de meiden. Booo, Nikkiiii, Hugo z'n familie is d'r. En ik loop weer weg naar mijn eigen huisje. Meidennn, Hugo z'n familie is aangekomen! Ik wacht even en dan lopen we met z'n vieren naar de andere.
Heey de rest van de dag komt waarschijnlijk vanavond nog online en anders morgen xxx
JE LEEST
Vakantie liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Lauren. Lauren is 16 jaar en is samen met haar moeder en haar jongere zusje Emma van 14 verhuist naar Canada. Toen lauren 14 was is haar vader overleden aan een auto-ongeluk. Haar moeder besloot terug te gaan naar waar ze vanda...