LTIATS 7

5K 232 9
                                    

Media ^•^
Teejay Marquez as Zafrie Al-Luqman 😘

Haffy termenung mengingatkan kembali budak yang baru masuk haritu.Seraya itu dia meraup lagi mukanya kasar.

"Kenapa dia mesti kembali?" dia meraup mukanya untuk keberapa kali entah.

Flashback

" Assalamualaikum semua haii, saya R.Fakrul Aiman the new student at here."kata budak yang segak itu dengan menjeling ke arah Haffy yang duduk tegak menghadap ke depan sejurus mendengar dia memperkenalkan dirinya.

Fakrul tersenyum sinis ke arahnya.

Haffy terlopong.

Terkejut.

Whatsss??! Hell no!!

"Oklah Fakrul,kamu boleh duduk di sebelah Haffy." arah Cikgu itu.

Semua pelajar perempuan yang ada didalam kelas 4 sains 1 itu berbisik-bisik. Kecuali Haffy.

Haffy mula kecut perut.

Fakrul yang mula berjalan ke arah meja itu tersenyum penuh makna.

Tiba di meja itu, Haffy yang sudah kelihatan pucat semacam itu melarikan pandangan nya.

Pelik kan kenapa Haffy seperti takut melihat Fakrul. ( hehehe )

"Hey,darl." sambil tersenyum sinis.

Haffy mengetap giginya. Nampak jelas rahangnya bergerak gerak kerana geram.

Geram? Tadi kecut perut nengok Fakrul. Makin pelik right?

"Jangan pernah kau berani panggil aku darl kau! Aku jijik!" geram Haffy dibuatnya.

"Hahah,its okay darl. Aku makin suka." dengan senyum yang makin melebar. Makin seram Haffy dibuatnya.

Haffy mula diam beku. Tak mampu untuk memandang ke arah Fakrul.
Kenangan hitam mula menjelma.

End of flashback

Haffy duduk di dalam biliknya itu duduk memeluk diri. Dia takut kejadian itu berulang kembali memandangkan si jahanam itu telah kembali mengembali mengganggu hidupnya.

Dia mula stres. Tiba-tiba dia merasakan dadanya sakit. Terasa sesak. Kepalanya mula berdenyut-denyut. Dia cuba untuk berdiri dan berpegang pada meja belajarnya cuba seimbangkan badan namun dia gagal lalu jatuh pengsan.

Tengku Aida yang berada dibawah terdengar seperti ada benda jatuh. Dia terus bergegas berlari anak ke atas untuk memeriksa keadaan. Bunyi yang datang sepertinya dari bilik Haffy. Terus dia menerpa ke arah bilik Haffy.

Diketuk-ketuknya pintu bilik Haffy namun tak diberi respon.

"Isya! Isya! Kamu tak ada apa-apa ke? Isya!" jerit Tengku Aida yang memanggil-manggil nama anak perempuannya itu.

Melihat seperti tiada respon, Tengku Aida terus menerjah masuk masuk.

"Ya Allah, Haffy Isya !!" jeritnya lagi.

---------------------------------
Fatin yang telah selesai memotong sayur sawi itu dan ingin di bawanya ke singki untuk dibersihkan. Tiba-tiba dada nya terasa sakit seperti dicucuk-cucuk dengan pisau.

Dia mengerang kesakitan.

"Aduh!Sakitnya dada aku ni. Dah kenapa ni? Argh...."kata Fatin yang tetiba sakit dada. Tiba-tiba menyerang.

"Akak Fatin, kenapa ni?" tanya Qis dengan cemas melihat keadaan kakaknya.

"Umi!! Umi!! Akak Fatin sakit dada , umi!!" terjerit-jerit dia memanggil uminya.

"Ehh, kenapa ni? Fatin! Kenapa ni?" tergopoh-gopoh Umi Mishah mendapat kedua-dua anaknya.

"Argh.... Da..Dada....F..Faa..Fat...tin.. Sa..sa..saa..kit...."tiba-tiba dia rebah.

"Fatin!"

"Akak!"

Jerit Umi Mishah dan Qis serentak.

~bersambung~

Nak tau sapa Fatin?. Aku rasa korang dh boleh agak kot? Tapi jangan happy sgt ehh hehe..
Sapa Fakrul dalam hidup Haffy sebelum nih eh?
Byee~~ 😘

Loner Tomboy Itu Anak Tengku,SweetheartkuWhere stories live. Discover now