Hoofdstuk 1.

358 8 0
                                    

~P.o.v kathleen~
Het is vroeg in de morgen en ik word wakker, Ja over 2 dagen ben ik jarig en word ik 21! dan ben ik niet meer zo'n jonkie meer, maar eindelijk officieel volwassene voor de wet! ik stap vrolijk mijn bed uit en ik loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel, en zie dat mijn blonde haren helemaal warrig door elkaar zitten, ik lach er zelf om. maar ik doe vlug mijn haar netjes, ik heb enorm veel klitten, en ik doe mij zelf zeer. leuk dit soort type haar. Altijd heb ik klitten in mijn haren, en ik heb gister nog gedoucht! een paar minuten later ben ik klaar met mijn haren, en mijn make up, het zit prima, en ik loop vrolijk naar mijn slaapkamer, en ik duik mijn kast in, ik pak een shirtje uit mijn kast met een hele mooie tekst erop, en een simpele skinny high waste broek uit de kast, en ik kleed me aan, ik sta voor de spiegel en kijk naar mijn kleding. Ik zie er eigenlijk best wel leuk uit, en ik ga naar beneden. Ik huppel vrolijk de trap af, maar glij bijna uit. Maar ik kan mij nog net tegen houden, anders glee ik naar beneden, in plaats van lopend. Pfiew zeg ik, als ik beneden aan kom. Ik ben veilig beneden aangekomen, en ik huppel vrolijk naar de keuken, in de keuken ga ik ontbijt maken voor mezelf, en nadat ik dat gedaan heb plof ik op de zetel neer, en ik zet de tv eventjes aan. Mijn moeder was vanmorgen vroeg al vertrokken naar haar werk, dus ik was alleen vandaag overdag. Ach ja ik ben toch niet thuis vandaag, want vandaag is het eerste optreden van mij Karen en Kristel voor een enorm groot publiek, want enkele weken geleden hebben wij een contract aangeboden gekregen van studio 100, en sindsdien zijn wij met zijn drieën K3, en is ons agenda bom en bom vol. Ik neem de laatste hap van mijn ontbijt, en ik drink mijn drinken op, en zet alles in de keuken in de vaatwasser. Ik loop naar boven en ik ga mij verder klaarmaken, want ik heb met Kristel en Karen namelijk om 8uur afgesproken bij de studio, dus ik moet mij haasten. Ik poets snel mijn tanden, en pak mijn spullen, en loop naar beneden. Ik geef onze katjes nog te eten, en dan neem ik afscheid van shayla en shadow, en ik loop vrolijk naar de voordeur. Ik doe de deur open en loop naar buiten, en ik draai de deur dicht. dan loop ik naar mijn auto, bij de auto aangekomen stap ik in, en start de auto op weg naar de studio. Ik zet de radio aan, en ik rij vrolijk naar de studio.

Adopted (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu