~Elise~
ik zit de envelop geconcentreert te onderzoeken. Ik haal de backstage tickets eruit, en bekijk die heel goed. Is dit echt, of nep. Naja ik denk echt. Maar van wie kunnen ze zijn? Ik voel nogmaals in de envelop, en haal er een briefje uit. ik open het briefje en lees hem op.
Lieve Elise,
omdat je bijna 18 word, heb ik deze backstage tickets voor jou geregeld voor de k3 show dit weekend, het is een cadeau vannuit mij zelf, en hopelijk zie ik je dit weekend bij de k3 show, met een vriendin of je zusje ofzo, tot zaterdag!
XxxK♡
huh? hoe weet diegene dat ik een zusje heb. Ik kijk nog steeds verbaast naar het briefje, en ik lees de brief iets van 5x opnieuw, om te kijken of dat er echt allemaal op staat. Ja het is echt waar, ik leg de backstage tickets en de brief weer terug in de envelop, en besluit om te gaan douchen, om even van de schrik te bekomen. Ik ga zaterdag gewoon k3 ontmoeten, en dus ook mijn biologische moeder. Ik ben best zenuwachtig, aangezien ik niet weet hoe mijn moeder gaat reageren. Ik hoop zelf echt super blij en emotioneel. Maar dat zal vast wel. Ik stap onder de douche met allemaal gedachtes die in mijn hoofd rond tollen, en begin mij te douchen. Enkele minuten later ben ik klaar, en ik kleed mij weer om. Ik laat mijn haar nu los hangen, zodat het beter op een natuurlijke manier kan drogen. Dan gaat de bel oppeens weer. Ik ren naar beneden, en doe open. Ah Esther, Richard en Amy zijn terug, en ik laat ze binnen. Waren jullie de sleutel vergeten, lach ik. Ja mama en papa zijn soms zo dom, zie ik Amy eigenwijs zeggen. Ik lach erom, en dan ga ik helpen met de boodschappen uit de pakken. Nadat de boodschappen uitgepakt zijn, komt Amy naar mij toe gerend. Elise zullen we naar de speeltuin, hoor ik Amy enthousiast zeggen. Ik lach, ja hoor is goed Amy, en ik trek mijn nikes aan, een jas is niet nodig, want het is best warm buiten, en ik en Amy gaan naar de speeltuin. 6uur thuis meiden! hoor ik Esther roepen. Is goed! roep ik Esther na, en ik kijk snel op mijn klok, 4uur. Ow we hebben dus 2uur de tijd, om in de speeltuin te spelen, Amy dan. Ik blijf er gewoon bij kijken, en ik en Amy lopen met zijn tweeen naar de speeltuin.
JE LEEST
Adopted (VOLTOOID)
Fiksi Penggemarhet is het jaar 1999 en de k3 periode is van start gegaan, Kathleen word bijna 21, tot dat ze op haar 21ste verjaardag ergens achter komt, wat totaal niet de bedoeling was!