~Elise~
Ik volg Kathleen nog steeds, waar gaat ze heen? Ik moet door een heel gordijnen doolhof heen, en over kabels heen, ik struikel bijna maar kan me nog net tegen houden. Eindelijk weg uit die doolhof, en ik ga weer verder, ik sta om mij heen te kijken van waar Kathleen toch kan zijn. Oppeens valt mijn oog op iemand, die buiten staat. Ik loop er rustig op af, en zie van achter dat het Kathleen is. Ze staat leunend tegen de muur aan, en een beetje voor zich uit te staren. Oppeens zie ik van de zijkant, een traan over Kathleen haar wang rollen. Wat is er vraag ik verlegen? Kathleen kijkt mij aan, en ik zie haar donkere ogen naar mijn kettinkje kijken, en dan pakt ze die van haar vast met 2 vingers, en begint te vertellen wat er is. Ik mis je Elise, en er rolt weer een traan over Kathleen haar wang, en dan begint Kathleen echt te huilen, het spijt mij echt heel erg Elise, dat ik je ter adoptie heb op gegeven. ik had dat nooit mogen doen, en Kathleen veegt met haar mouw van haar joggingspak, haar tranen weg, en het spijt mij ook dat ik nooit iets heb laten weten van mij. maarja ik hoop dat je het snapt, waarom ik dat niet wou, zegt Kathleen snikkend. Ik snap je, zeg ik. en die brieven die jij gelezen heb, ik heb die brieven uit de grond van mijn hart geschreven, hoor ik Kathleen zeggen. en Kathleen barst weer in tranen uit, in de speeltuin was ik samen met Karen en Kristel en Nanou en Lily, ik zag jou toen ook al zitten, ik wou je zoveel dingen vragen. maar, ik durfde niet, en afgelopen nacht van van de week heb ik jou snachts toe gedekt, zegt Kathleen. DUS TOCH! ik had al zulke voor gevoelens dat jij het was, want Esther en Richard zeiden dat ze het niet waren, die mij toedekte, zeg ik. Nee ik was het, en ik heb jou ook die backstage tickets gegeven, voor je 18e verjaardag. dus Happy Birthday! en Kathleen geeft mij een knuffel, en een klein cadeautje. wauw! is dit echt voor mij? vraag ik aan Kathleen. Ja het is echt voor jou, hoor ik Kathleen zeggen, en ik pak het cadeautje uit. Ik haal er een sleutel uit, waarvoor is deze sleutel? vraag ik verbaast. Dat is de sleutel van mijn huis, als je wilt mag je weer bij mij wonen Elise. Maar de keuze is aan jou, dus wat doe je? WAT IK DOE! IK WIL ENORM GRAAG BIJ JOU WONEN! en ik vlieg Kathleen om haar nek, Welkom thuis dochter! hoor ik Kathleen zeggen. en ik moet er van huilen, ahw kom is hier, hoor ik Kathleen zeggen. ssssttt het is al goed, en Kathleen troost mij, enkele uur later ga ik naar huis samen met Kathleen mijn bloed eigen biologische moeder.
JE LEEST
Adopted (VOLTOOID)
Fanfichet is het jaar 1999 en de k3 periode is van start gegaan, Kathleen word bijna 21, tot dat ze op haar 21ste verjaardag ergens achter komt, wat totaal niet de bedoeling was!