~Elise~
We komen aan in de lunchkamer. Wow wat is het hier groot! Ik wist niet dat k3 zo'n grote lunchkamer had. Ik kijk met grote ogen om mij heen, en mmm wat ruikt het lekker. Ik krijg er spontaan honger van, maar ik denk niet dat ik mee mag eten, en ik ga samen met Amy verderop op de bank zitten. Ik zie dat Karen, Kristel, kathleen, Gert, en Axana al zitten, en een, voor een komen mensen er bij zitten van het k3 team. Wow het k3 team is echt groot, iedereen is binnen, en naast k3 zie ik dat er 2 plekken vrij zijn. Maar ik blijf zitten met Amy waar ik zit, tot dat Kathleen iets met Gert overlegd. Gert knikt, en ik zie Kathleen op mij af lopen. Hey Elise, je mag mee eten met de lunch, als je wilt, en Amy ook, als jullie dat willen naast mij, Karen, en Kristel zijn nog 2 plekken vrij. Kom je mee? vraagt Kathleen. Ik knik, en loop dan samen met Amy naar de tafel. Ik laat Amy naast Kathleen zitten, en ik ga naast Kristel zitten, Kristel kletst een beetje met Karen. Ik luister waar het over gaat, ah het gaat om Nanou en Lily, en hun concert van vanmiddag. Ik luister geïnteresseerd naar het verhaal. Tot dat Gert tegen zijn glas aan tikt, en iedereen stil moet zijn. Hij geeft een preek, en dan mag iedereen naar de tafel lopen om eten te pakken. Het is een lopende lunch, en je mag zelf eten pakken, Karen en Kristel lopen al richting de tafel met lunch, terwijl ze door kletsen, dan hebben Karen en Kristel eten gepakt, en ze gaan weer zitten, en nu loopt Kathleen. Ik kijk wat Kathleen pakt, maar aan haar gezicht te zien hoeft ze niks, maar uit net heid pakt ze wel iets, maar niet zoveel, en ze gaat weer aan tafel zitten. Ik kijk naar Kathleen haar bord, zo weinig, en dat vergelijk ik dat met Kristel en Karens bord, Kristel heeft daar in tegen een bord vol met gezonde dingen, en Karen iets meer ongezond. Ik moet er om lachen, en dan besluit ook ik om wat eten te pakken voor mij en Amy. Ik sta op, en loop naar de tafel. Ik pak niet zo heel veel, ik heb niet zo'n trek, en dan ga ik snel weer zitten. Oppeens staat Kathleen op, en excuseert, en rent weg. Ik wil haar volgen, dus ik vraag verlegen toestemming aan Gert, of ik achter haar aan mag, Gert knikt. en dan ga ik van tafel af, excuseer ook, en ren dan achter Kathleen aan.
JE LEEST
Adopted (VOLTOOID)
Фанфикhet is het jaar 1999 en de k3 periode is van start gegaan, Kathleen word bijna 21, tot dat ze op haar 21ste verjaardag ergens achter komt, wat totaal niet de bedoeling was!