~P.O.V Kathleen~
Wij zitten in de auto onderweg naar huis, mijn mama rijd, en Karen zit dromerig uit het raam te kijken, en Kristel is een spelletje op haar GSM aan het doen. Ik zit voorin en de andere zitten achterin. Elise ligt heerlijk te slapen naast Kristel in haar maxi- cosi. Waarom past dat plaatje gewoon, Kristel en Elise, mama, en dochter. Maar neen Elise komt van mij, en ik kijk weer dromerig uit het raam. Enkele minuten later, komen wij thuis aan, Karen stapt als eerste uit, in haar dikke winterjas. En Kristel volgt haar, en dan stap ik uit, het is al aardig laat echt al 23:30uur. We hadden last van file. Ik pak Elise haar maxi cosi uit de auto, en Kristel is aan het rondspringen op haar benen. Ik moet erom lachen, heb je het koud Kristel? vraag ik. en ik zie Kristel knikken, en die is aan het klappertanden, en nog steeds aan het bewegen. Karen daarin tegen, is meer afgeleid door haar gsm. en heeft het niet koud. Mijn mama komt ook de auto uit, en pak mijn spullen. Oke we kunnen naar binnen, hoor ik mijn mama zeggen. Eindelijk! hoor ik Kristel zeggen. en ze trekt al een sprintje naar de deur. en staat voor de deur te hupsen. Mijn mama draait de deur open, en ik mag als eerste naar binnen met Elise, Elise is net een paar uur oud. Maar ze is zo schattig. Kon ik haar maar houden, en ik zucht, en loop naar binnen met de maxi cosi in mijn hand. Karen, Kristel en mijn mama volgen mij naar de woonkamer, en laten zich neervlijen op de zetel. Ik haal Elise uit de maxi cosi, en leg haar in de box, Kristel zit nog steeds te wiebelen en te klappertanden op de bank. heb je het nog steeds koud? vraag ik aan Kristel. Kristel knikt, en begint te gapen. Oei moe? hoor ik mijn mama aan Kristel vragen. Kristel knikt weer. Ga dan lekker naar bed, hoor ik Karen zeggen. Ja goed idee, hoor ik Kristel zeggen die weer aan het gapen is. De bedden staan al klaar, hoor ik mijn mama zeggen. Kristel bedankt, en excuseert haar, en gaat dan naar bed. Niet veel later gaat Karen ook naar bed. Slaapwel zeggen ik en mijn mama tegelijk, en wij zien Karen weglopen naar boven. Kathleen zal ik deze nacht dan voor Elise zorgen, dan kan jij een beetje uitrusten. Ik knik, en geef mijn mama een zoen. Ga lekker naar bed Kathleen, hoor ik mijn mama zeggen. Ja maar Elise moet zometeen nog haar voeding krijgen, zeg ik tegen mijn mama. Ik doe dat wel schat, dat heb ik jou toch net gezegd, hoor ik mijn mama zeggen. Oh ja vergeten denk ik in mij zelf. Ga jij maar naar bed, hoor ik mijn mama zeggen. Oke is goed, weet je het zeker moeder, vraag ik. Heel zeker! Slaapwel schat, hoor ik mijn mama zeggen. Slaapwel moeder, en ik loop gapend naar boven. Mijn mama is zo lief, en ik kruip heerlijk mijn bed in, en val vrij snel in slaap. Enkele minuten later, is mijn mama klaar met Elise voeden. Ze stopt Elise in bed, en gaat dan zelf ook snel slapen, hopelijk slaapt Elise de hele nacht door.
JE LEEST
Adopted (VOLTOOID)
Fanfictionhet is het jaar 1999 en de k3 periode is van start gegaan, Kathleen word bijna 21, tot dat ze op haar 21ste verjaardag ergens achter komt, wat totaal niet de bedoeling was!