Hoofdstuk 17

161 6 6
                                    

~P.O.V Kathleen~
Het is de volgende dag, en ik word vrolijk wakker. vandaag is het zover ik word 21! eindelijk officieel volwassen! ik loop mijn bed uit. Ai! weer die buikpijn die ik gister ook had, ik had gehoopt dat het weg zal zijn, en ik grijp naar mijn buik. Amai! zo'n pijn doet het, en ik adem diep in door de neus en uit via de mond, zo'n erge pijn heb ik nog nooit gehad, en zeker niet als mijn maandelijkse periode komt. Ik heb dan wel krampen, maar niet zo erg als wat ik nu heb. Het doet echt belachelijk pijn. Ik ga naar het toilet, misschien gaat de pijn dan weg. Enkele minuten later ben ik klaar op het toilet, en loop zuchtend naar de huiskamer. De buikpijn is nog niet weg. Pfff ik word er gek van, en het liefst zou ik op bed willen blijven liggen, en mijn maandelijkse periode is er nog niet. Ik moest het allang zijn. Ik drink beneden wat, en dan ga ik weer naar boven. Oppeens word ik misselijk, en voel dat ik moet braken, en ja het is weer raak. Ik hang weer boven het toilet(Jottem) Mijn moeder hoort het, en komt de badkamer in. Lieverd gaat het? hoor ik mijn moeder zeggen. Het braken is klaar, en ik kom overeind, en trek door. Euh ja het gaat wel, zeg ik verlegen. klinkt niet alsof het gaat Kathleen, je bent ook gloeiend heet, kom ik ga kijken of je koorts heb, en ik loop achter mijn moeder aan. Mijn moeder meet mijn koorts op, maar ik heb geen koorts. Ik zal wel warm geworden zijn van het braken, en ik sta weer op, en voel dat ik weer moet braken. Ik ren weer naar het toilet, en mijn moeder volgt, en houd mijn haren vast. Lieverd zullen we je verjaardag anders verzetten, want als je alleen maar boven de wc moet hangen is het ook niet leuk, hoor ik mijn moeder zeggen. Nee mam het kan gewoon doorgaan. Ik ga gewoon beneden op de bank liggen, met een deken en een kruik, en dan kunnen we alsnog mijn verjaardag vieren, zeg ik tegen mijn moeder. Allè oke, wat jij wilt schat, het is jou verjaardag, jij mag het zelf beslissen, lacht mijn moeder. en dan loopt ze weg. Ik ga zelf naar mijn kamer, en kleed mij om. Ik doe een joggingbroek aan, en een comfortabel t-shirt, en een paar warme wollen sokken, en ik bind mijn haar in een paardenstaart. Ik pak het rose fleecedeken met hartjes van mijn bed, en loop dan naar beneden, en laat mij neervlijen op de zetel, en zet de tv aan. Ik, Karen, en Kristel zijn in het nieuws, en ik lach erom. Als het nieuws afgelopen is. Ga ik verder zappen, en zie ik een leuke film die bezig is. Ik kijk aandachtig naar de tv, tot dat de bel gaat, en ik sta op, en ga de deur open doen. en daar staat de eerste visite al voor mijn verjaardag.

Adopted (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu