Hoofdstuk 36

126 6 3
                                    

~Elise~
inmiddels zijn wij klaar met het eten, en de tafel word afgeruimd. Lewis en Jay rennen van de tafel af, en gaan weer verder spelen. Kathleen en Steven zijn de tafel aan het afruimen. Moet ik misschien helpen mam? vraag ik verlegen. Nee hoor hoeft niet perse, maar als je wilt helpen mag dat natuurlijk altijd. ik knik, en help met afruimen. ik ruim het beleg af, en zet dat terug in alle kastjes en de koelkast. Enkele minuten later, zijn wij klaar met afruimen, en ik ga mij klaarmaken, en Kathleen ook omdat wij zo de stad in gaan om te shoppen, Binnen enkele minuten zijn wij klaar, zo Elise, klaar om te shoppen voor nieuwe kleding, hoor ik Kathleen vragen. Ik knik, en ik en Kathleen zeggen de mannen gedag, en gaan dan de stad in, om nieuwe kleren te scoren. een paar uur later, zijn wij thuis, ik en Kathleen hebben in de stad al avond gegeten, en ik zeg tegen Kathleen en Steven dat ik naar bed ga. Ik geef ze een kus, en een knuffel, en dan loop ik naar boven en ga mij klaar maken. Ik ben klaargemaakt, en ik laat mij neervlijen op bed. Ik zit aan de toekomst te denken, van hoe mijn leven er hier nu uit gaat zien. Ik ben zo erg benieuwd, maar ik kijk positief naar de toekomst. De laatste zin die ik in mijn gedachtes heb is: Wauw, wat heb ik zin in mijn nieuwe leven bij Kathleen, Lewis, Jay, en Steven, hier in het mooie België, en ik val met een gerust hart in een diepe slaap.

Adopted (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu