Hoofdstuk 32

130 5 0
                                    

~Elise~
We komen aan bij een enorm groot huis. Ik kijk mijn ogen uit, en ren alvast naar de voordeur. Kathleen komt achter mij aan, en draait de deur open. Ik loop naar binnen, en kijk mijn ogen uit. Kathleen haar huis is echt enorm, en ik kijk rond. Groot he Elise, hoor ik Kathleen zeggen. Ik knik, wow zelfs een zwembad in de achtertuin, hoe bedoel je rijk. Oppeens hoor ik gebonk op de trap. Ik loop naar de woonkamer, en zie 2 vrolijke jongetjes van de trap af lopen met hun papa, ze komen naar binnen. Hey schat ook weer thuis, hoe was je dag vandaag? hoor ik die man zeggen. Oh ja, het was leuk, hoor ik Kathleen zeggen tegen die man, ze geven elkaar een zoen. Kathleen geeft ook een knuffel, en een kus, aan de 2 kleine jongetjes, zo schattig! Oh ja vergeten, en Kathleen draait zich om. Steven dit is Elise, en Elise dit is steven, hoor ik Kathleen zeggen. Aangenaamd kennis gemaakt te hebben, hoor ik Steven zeggen. Ik knik. Oh en Elise, dit zijn Lewis en Jay mijn 2 zoontjes, die ik later heb gekregen dan jou(logisch) hoor ik Kathleen zeggen. Lewis en Jay, zeg is dag tegen Elise, hoor ik Kathleen zeggen. Dag Elise, hoor ik die 2 jongetjes verlegen zeggen. Hallo, zeg ik lief. Hoe leuk is dat, ik heb gewoon 2 broertjes! willen jullie wat te drinken? hoor ik Steven aan mij en Kathleen vragen. Ja lekker, hoor ik Kathleen zeggen. En ik knik ook. Kathleen gaat haar spullen opruimen, en ik ga op de bank zitten. Ik hoor allemaal gerommel in de keuken, en Lewis en Jay zijn buiten in de achtertuin aan het spelen. Ik kijk nog steeds om mij heen. Het is groot, en het voelt nog best wel vreemd, Omdat ik nu bij Kathleen woon, samen met haar man, en 2 zoontjes. Enkele minuten later, hoor ik Kathleen weer beneden komen. Ze heeft haar omgekleed, ze heeft een zwarte joggingsbroek aangetrokken, een trui met een leuke tekst erop, en haar haren los gegooid, haar make up zit nog op haar gezicht, en ze loopt op sokken, wow, zo heb ik Kathleen nog nooit gezien, en ik giechel erom. Wat valt er zo te lachen? hoor ik Kathleen vragen, die naast mij neer ploft op de bank. Oh nee niks, maar ik vind het grappig om te zien dat je buiten je werk gewoon een normaal iemand bent, die thuis gewoon in slobber kleding loopt, en als je werkt dat je zo netjes gekleed bent, zeg ik tegen Kathleen. Oh ja, jij bent mij natuurlijk niet zo gewend, hoor ik Kathleen lachend zeggen. Ik knik nee, en zie Steven dan binnenlopen met Lewis en Jay achter zich aan. De tv word aangezet door Steven voor Lewis en Jay zodat hun tv kunnen kijken, tot dat ze naar bed moeten. Lewis en Jay zitten braaf met zijn tweeën op de bank, naar de tv te kijken. En Steven vraagt of ik wat over mij zelf wil vertellen. Ik knik, en begin te vertellen. Nouja hoe zou ik het zeggen. Ik ben dus een kind van Kathleen, 18 jaar geleden heeft Kathleen mij gekregen, maar heeft mij toen ik 2 maanden oud was, aan adoptie ouders gegeven. En nu ben ik bijna 18, en woon ik nu hier, vertel ik verlegen. Kathleen knikt, en Steven is stil. Ik klets nog een beetje, met Steven en Kathleen. Tot dat het tijd is, dat Lewis en Jay naar bed moeten, en Kathleen ze naar bed gaat brengen. Lewis en Jay luisteren echt super goed naar Kathleen. Hopelijk als ik later kinderen heb, zijn ze net zo makkelijk als Lewis en Jay. Steven ruimt de tafel af, en ik loop mee naar boven om mijn kamer te zien, en te helpen om Lewis en Jay naar bed te brengen. Enkele minuten later, als Lewis en Jay op bed liggen, neemt Kathleen mij mee naar mijn slaapkamer. Nou Elise, kijk dit word jou slaapkamer, zegt Kathleen glimlachend. terwijl ze de deur open gooit, wauw wat is dit een grote kamer, en ik kijk mijn ogen uit. groot he! hoor ik Kathleen zeggen die naast mij komt staan. Ja het is enorm, zeg ik met open mond. Kom ik geef je een rondleiding, en Kathleen laat mij alles zien, wat er in de slaapkamer staat. Ik heb een inloopkast, en een eigen badkamer, het is net een hotel, en er staat een 2 persoonsbed in de kamer, en ik ga op het bed liggen, en Kathleen komt er naast liggen, en hoe vind je je slaapkamer? hoor ik Kathleen vragen. Het is echt enorm groot! is dit echt mijn slaapkamer? vraag ik verbaast. Ja, dit is echt jou slaapkamer, zie ik Kathleen glimlachend zeggen. Alleen het is nog niet klaar, er moet nog wat aan gebeuren, maar je hebt tenminste een bed. Zullen we morgen anders winkelen, voor nieuwe spullen voor je kamer, en  voor nieuwe kleding, ik ben morgen toch vrij, hoor ik Kathleen zeggen. hoe wil je dat betalen? ik heb geen geld. zeg ik tegen Kathleen, en ik kom overeind. Kathleen komt ook overeind, daar hebben ik en Steven allang rekening mee gehouden, zie ik Kathleen glimlachen. Nou ja, oke dan ik wil wel shoppen hoor! lach ik. Dan gaan we dat morgen doen! hoor ik Kathleen zeggen. Afgesproken! zeg ik. maar waar moet ik in gaan slapen dan? ik heb geen pyjama niks. zeg ik tegen Kathleen. Ik heb er nog 1 voor je! ben zo terug! en Kathleen staat van het bed op, en loopt dan even mijn kamer uit. Enkele minuten later, komt ze terug, hier Elise een pyjama voor je! ik pas hem niet meer, dat heb je ermee als je 3 kindjes op de wereld heb gezet, en ze slaat lachend op haar buik, en gaat dan op mijn bed zitten. Ik ga de pyjama passen. Het is een enorm leuke pyjama, als ik de pyjama aan heb loop ik weer mijn slaapkamer in, Kathleen kijkt naar de pyjama, en mij, die pyjama staat je super leuk! hoor ik Kathleen enthousiast zeggen. Ja! en hij zit ook echt enorm lekker! zeg ik enthousiast. mooi om te horen! hoor ik Kathleen zeggen. Maar Elise, ga jij naar bed? want het is al aardig laat! hoor ik Kathleen zeggen, ik knik, en geef Kathleen een zoen, en een knuffel, welterusten mam, en tot morgen. Tot morgen lieverd, en slaaplekker. Ik hou van je, hoor ik Kathleen zeggen. Ik hou ook van jou, en tot morgen, en ik zie Kathleen de deur uit lopen, als Kathleen de deur uit is, ga ik liggen, en val vrij snel in slaap.

Adopted (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu