Hoofdstuk 11

157 5 0
                                    

               ~ P.O.V Kathleen ~
Gert, Axana, en ik en Karen rennen op hun af. Meiden meiden, rustig! wat is er aan de hand? waarom zo'n haast? horen we Axana vragen. Het is Kristel, en ik en Karen zijn aan het bijkomen van het rennen. Met kristel? hoezo dan? horen we gert vragen. We maken ons zorgen om haar, verteld karen. hoezo zorgen dan meiden? vraagt Axana verbaast. We hebben het gevoel dat Kristel thuis mishandelt word, vertel ik. Mishandeld? he hoezo? vraagt Gert. Ik stond boven op het balkon wat te drinken, en oppeens kwam Kristel binnen lopen, en ze keek mij even aan. Ze zag er vermoeid uit, en toen liep Kristel dus de wc in, en ik maakte mij zorgen om Kristel. Maar ik wou niet kijken,  want ja misschien moest kristel gewoon naar de Wc. Maar ik was te nieuwschierig, dus ik ging kijken. Oppeens deed Kristel haar shirt omhoog, en zag ik allemaal blauwe plekken op haar lichaam zitten. Ik schrok er van, toen was ze klaar op het toilet, en rende ik weg, Kristel hoefde niet te weten dat ik gekeken had. Ik besloot om Kristel te volgen, Kristel liep naar de rust kamer, en ging op bed liggen, en was in 1x weg, en toen liep ik naar de kantine, en Karen was aan het telefoneren. Ik wachtte tot Karen klaar was met telefoneren. Toen Karen klaar was, heb ik het verteld over Kristel, wat ik gezien heb. zeg ik buiten adem. Ja en ik maakte mij ook enorm zorgen. Toen gingen ik en kathleen dus kijken bij Kristel. op de rust kamer, Kristel sliep, en we hadden besloten om Kristel haar tas te onderzoeken naar bewijzen. Tot dat Kristel ons gesnapt had, en ze werd helemaal boos, en toen liep ze luid huilend weg, verteld Karen aan Gert en Axana. Ja en nu zijn we hier, om te vragen hoe we dat gaan oplossen met optreden, Kristel kan niks... vertel ik tegen Gert en Axana. Ja we moeten er inderdaad een oplossing voor bedenken, horen we Gert zeggen. Weten jullie toevallig waar Kristel is? horen we Axana vragen. Ik en karen knikken nee. We moeten haar wel zien te vinden, horen we Gert zeggen. Ja inderdaad wat Gert zegt. We moeten even met Kristel spreken, horen we Axana zeggen Oke zullen we dan opsplitsen? horen we Gert zeggen. Ik, Axana, en Karen knikken. Oke Karen en Kathleen jullie samen, en ik en Axana samen oke? vraagt Gert aan ons. Axana ik en Karen knikken. Oke Karen en Kathleen jullie die kant op, en Axana wij gaan deze kant op. Maar voordat we gaan, heeft iedereen zijn Gsm op zak? horen we Gert vragen. Ik, Axana, en Karen knikken. Oke als jullie Kristel gevonden hebben, of wij. Laten we het elkaar weten, oke? vraagt Gert. AFGESPROKEN! roepen ik, Karen, en Axana tegelijk. Oke kommaan we gaan, zegt Gert. en wij splitsen ons op om Kristel te zoeken. 

Adopted (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu