~Elise~
we zijn bij de speeltuin, Amy is heerlijk aan het genieten van het spelen, oppeens zie ik drie andere mensen met kinderen naar de speeltuin lopen, ze hebben een capuchon op, en een zonnebril lekker heet met dit weer, wel vreemd, en de kinderen hebben een pet of hoed op, met een zonnebril op hun neus. De drie personen gaan wat verder zitten dan mij. Ik blijf ze aan kijken, hoe ze verder lopen, en gaan zitten op het bankje. Ik blijf ze even aan staren, maar kijk dan snel weer weg, en zie dat Amy valt. Ik ren erop af, maar een van die andere 3 personen is sneller dan mij, en helpt amy overeind, diegene troost Amy even, en dan gaat diegene weer bij de andere 2 mensen zitten. Ik vraag me toch af wie het zijn, zo mysterieus. Ik zie 1 van de drie personen wapperen met een folder voor haar gezicht. tja dat snap ik wel als ze een capuchon op hebben en een zonnebril op. Waarom zouden ze dat doen? ik blijf ze aan staren, en kijk even van ver af naar de achtergrond van 1 van die personen hun telefoon. Ik schrik er van, zie ik dat nou goed, zijn dat Nanou, Lily, Kristel en Gene op die persoon de achtergrond. Zal het dan toch Kristel zijn van K3, Dan is de andere Karen van K3, en de andere mijn moeder!(Kathleen van K3) Mijn biologische moeder! die mij 18 jaar geleden heeft gekregen, en mij voor adoptie op gaf. Ik wil op ze aflopen, maar ik durf niet, omdat ik niet zeker weet of het Karen Kristel en Kathleen zijn, ik bedoel wat doen hun in NL, en bij mij in de buurt? Oppeens zie ik ze opstaan, en de kinderen komen op hun af rennen. De kleinste van de 3 volwassene staat op, en ziet mij dan zitten. diegene staat stokstijf stil. Tot dat ze een tik krijgt, en dan snel door loopt. Ik ga ze volgen, en zie ze in een grote auto stappen, en dan rijden ze weg. Nee! ik wou ze nog zoveel vragen, en ik loop zuchtend terug de speeltuin in. Ik kijk hoellaat het is, Shit! kwart voor 6! over een kwartier moeten we thuis zijn. Ik roep Amy, en Amy komt al aan rennen, en dan lopen we samen naar huis.
JE LEEST
Adopted (VOLTOOID)
Fanfichet is het jaar 1999 en de k3 periode is van start gegaan, Kathleen word bijna 21, tot dat ze op haar 21ste verjaardag ergens achter komt, wat totaal niet de bedoeling was!