Medya: Derin
Yiğit elindeki telefona on beş dakikadır yaptığı gibi yine kararsızlıkla baktı. Annesini arayıp Derin i anlatacak ve en kısa sürede gelip istemelerini söylecekti ancak kendisinde henüz o cesareti bulamıyordu. Çünkü aradığı zaman annesinin ard arda gelen soruları onu bunaltacaktı. Ama bir yandan da uzatmanın bir anlamı yoktu. Çünkü elinde sonunda araması lazımdı. Bu yüzden cesaretini toplayıp aradı telefon iki kere çaldıktan sonra açılmıştı.
"Alo anne nasılsın ?"
"İyiyim oğluşum sen?"
"Bende iyiyim. Hatta oğluşum demesen daha iyi olacağım. Sahi anne ne zaman oğluşum demeyi bırakacaksın?"
"Hiç bir zaman sen benim oğluşumsun."
"Offff anne o ne öyle küçük çocuğa seslenir gibi. Yirmi dört yaşındayım ben ."
"Ah iyi ki dedin yirmi dört yaşına gelmişsin ama hala tık yok. "
Yiğit annesinin konuyu yine evliliğe getirmesine güldü. Bu defa annesini sevindirecek haberi verecekti onun için aramıştı zaten.
"Bende onun için aradım anne. "
"Ne? Nasıl yani ?"
Yiğit annesinin sorusuna çat diye cevap verdi. Ama keşke vermez olaydı annesinin soru yağmuru başlamıştı.
"Anne ben evleniyorum. "
"Ne! Ne demek evleniyorum? Ne zaman oldu ? Nasıl oldu ? Kimlerden bu kız? Ay benim niye haberim yok ? Çabuk anlat. "
"Annecim eğer izin verirsen anlatacağım zaten. "
"Anneciğimmiş yeni geldi tabi annen aklına. Çabuk anlat Kimlerden bu kız ? Huyu suyu nasıl ?"
"Aslında kızı tanıyorsunuz. "
"Oğlum çatlama insanı da söyle. "
Yiğit derin bir nefes alıp konuştu.
"Anne evleneceğim kız Derin. "
"Ne? Ayla ve Mehmet in kızı Derin mi? "
"Evet anne. "
"Oğlum sen kendinde misin ? O kız senin kardeşin ile aynı yaşta. Tamam güzel edepli bir kız ama küçük be oğlum. "
"Anne Derin in benden küçük olduğunu biliyorum. Ama birbirimizi seviyoruz. "
Yiğit bu cümleyi kurarken içinden keşke bu söylediklerim gerçek olsa diye geçiriyordu.
"Oğlum bir daha düşün istersen. Sonra yaş sorun olmasın aranızda. "
"Anne ben yeterince düşündüm zaten. Derin ile Evleneceğim siz de isterseniz gelir isterseniz. Eğer gelmezseniz ben kendim isterim Derini."
"Oğlum o nasıl söz öyle tabi ki gelip isteyeceğiz. Benim bu hayattaki tek isteğim senin evliliğini görmek."
"İyi o zaman yarın gelirsiniz bir sonraki gün istemeye gideriz. "
"Tamam oğluşum sen nasıl istersen. Sen de bu arada kızın ailesine haber ver. "
"Tamam anne görüşürüz."
"Görüşürüz. "
Yiğit telefonu kapattıktan sonra Derin in evine gitmek için evinden çıktı.
Bu haberi Derin e vermeliydi. Üstelik ona söylemesi gereken bir şey vardı.*********
Derin sabah uyandığı andan beri yaptığı şeyi yine yaptı. Kafasını çevirip babasına baktı. Fakat babası yine o yokmuş gibi davranıyordu. Aslında babası ile bir kere göz göze gelse konuşacaktı ama olmuyordu işte. Babası inatla buna engel oluyordu. Derin babasının çayının bittiğini görünce hemen sofradan kalkıp babasının bardağını eline aldı tam mutfağa gideceği esnada babasının konuşması ile olduğu yerde kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin (Tamamlandı)
ChickLit"Neden böyle bir şey yaptın Yiğit abi ?" "Senin için Derin. " "İyi de neden? Neden benim için hayatını mahvettin?" "Nefret ettiğin kişi ile evlenmeni istemedim. " Yiğit o an aklına gelen dilinin ucundaki kelimeleri yutup en saçma cümleyi kurmuştu. H...