ALINTI

21.1K 704 22
                                    

Evet bölümden önce size Yiğit ve Derin'in diyaloğundan oluşan bir alıntı ile geldim.
Bölüm inşallah cuma günü gelecek.
Bölümle ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Keyifli okumalar.

Yiğit iki gündür olduğu gibi yine şirkette mesaiye kalmıştı. Şirket yeni bir proje almıştı ve bu proje için kısıtlı zamanları olduğu için baya fazla çalışıyordu. Çalışmaya odaklandığı esnada telefonunun sesiyle biraz ara verip kimin aradığına baktı.Ekranda yazan "Sevdiğim "  ismini görünce kalbinin hızla atmasına mani olamayarak telefonu açtı.

"Alo"

"Efendim Derin"

"Şey Merhaba Yiğit abi"

Ahh yine abi demişti. Yine Yiğit i en can alıcı yerinden vurmuştu ve bir kez daha Yiğit aşkının karşılıksız kalacağını anlamıştı.

"Merhaba Derin nasılsın ?"

"Iyiyim Yiğit abi sen ?"

"Ben de iyiyim. Hayırdır bir sorun mu var?"

"Hayır...Evet offf "

"Var mı yok mu Derin?"

"Aslında ben şey için aradım ..."

"Ney için aradın Derin ?"

Yiğit bu soruyu sorduktan sonra Derin den bir süre ses gelmedi en sonunda bir iç çekme sesinden sonra Derin bir anda hızlı bir şekilde konuşmaya başladı.

"Bu gün Yaprak la konuştum haftaya sınavlarımız başlayacakmış. Benimde gitmem gerek sen de geçen gün okula seni ben götürüp getiririm diyince ben de arayıp haber vermek istedim. Ama götürmek istemessen anlarım Valla bak hiç sorun olmaz benim için. Sonuçta bu formalite bir evlilik olacak ve benimle uğraşmak istemeyebilirsin. Ki zaten öyle olursa haklısın.  Ben sadece sen öyle söyleyince şey ettim-"

"Derin "

"Efendim "

"Nefes al biraz "

Kalbim Senin (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin