23. BÖLÜM

22.3K 804 112
                                    

"O zaman bunu test edelim. Bakalım kızaracak mısın? "

Derin daha Yiğitin ne söylediğini anlamazken bir anda dudaklarına kapanan dudaklar ile şok olmuştu. Derin dudaklarının üstündeki dudaklar ile ne yapacağını şaşırırken Yiğitin de ondan bir farkı yoktu çünkü ikisinin de ilk öpücüğüydü. Dudakları sadece birbirine değerken Yiğit yavaşça dudaklarını hareket ettirip Derini öpmeye başladı ama zaten ilk öpücüğüydü birde Derinin dudakları kapalı dururken ne yapacağını bilmiyordu.

"Derin aç dudaklarını. "

Derin sanki bu komutu bekliyormuşçasına dudaklarını araladığında Yiğit yeniden dudaklarını birleştirdi ve bu defa Yiğit Derini öpmeye başladı. Derin öylece kalırken Yiğitin ellerini beline koyup onu kendisine çekmesiyle o da kollarını Yiğitin boynuna dolayıp yavaşça karşılık vermeye başladı. Kadın ve erkeğin doğasında olan olguyla ikiside bir süre sonra birbirini sanki ilk değilmiş gibi öpmeye başlamışlardı. Yiğit Derinin üst dudağının öperken Derinin istemsiz bir şekilde inlemesi ile Derini yatağa yatırdı ve üstüne uzanıp öpmeye devam etti. Artık ikisi de nefessiz kalırken Yiğit derinden ayrılıp alnına bir öpücük kondurduktan sonra alınlarını birleştirip konuştu.

"Derin seni seviyorum."

Yiğit Derin den cevap beklerken onun tepkisiz bir şekilde kaldığını görünce telaşlandı.

"Derin iyi misin? Derin. "

Derin Yiğit in sesiyle kendine geldiğinde az önce olanları rüya zannederek sordu.

"Az önce ne oldu ?"

Yiğit onun bu sorusu ile gülümserken Derinin dudaklarına küçük bir öpücük daha kondurup konuştu.

"Öpüştük. "

Derin Yiğitin söylediği kelimeyi duyunca kendine geldiğinde az önce olanların verdiği utangaçlık ile Yiğiti üstünden itip pikeyi üstüne çekti.
Yiğit onun bu haline tebessüm edip pikeyi yavaşça Derinin üstünden çektiğinde Derin sanki gözlerini kapatınca görünmez olduğunu zannederek gözlerini sıkıca kapatmıştı. Yiğit Derinin saçlarını okşayıp konuşmaya başladı.

"Derin. Bahar kokulum hadi bak bana."

"Olmaz. "

"Neden olmaz?"

"Utanıyorum ."

"Derin bunda utanılacak bir şey yok ki hem bence çok güzeldi, dudaklarının tadı hala aklımda."

Derin Yiğit in söyledikleri ile şaşkınca gözlerini açıp ona baktığında Yiğit doğru yolda olduğunu anlayınca konuşmaya devam etti.

"Hem sen daha öpüşünce utanıyorsan valla biz seviş-"

Derin Yiğit in ne söyleyeceğini anlayınca elleriyle Yiğitin ağzını kapattı.

"Yaa Yiğit deme şöyle şeyler. "

Yiğit Derinin ellerini ağzından çekip konuştu.

"Ama gerçekler. "

"Offf neyse hadi yatalım artık valla utançtan ölen ilk insan olacağım. "

"Tamam tamam sen yeter ki utanma. "

Yiğit yatağa uzanıp Derini de kollarının arasına aldıktan sonra gözlerini kapatıp uyumaya çalışmıştı ve tabi ki aklında az önceki görüntüler ile. Yiğit uykuya daldığında Derin hâlâ düşünüyordu. Az önce ilk öpücüğünü almıştı işin garip yanı ise o an çok güzel hissetmişti. Sevdiği kişi tarafından öpülmek üstelik bunun o kişinin de ilki olduğunu bilmek onu çok mutlu etmişti.

Kalbim Senin (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin