"Bulabildin mi birşeyler Mehmet?"
"Yok Ayla yok tek çare emekli olup ikramiyeyi alacağım başka şekilde bu kına işlerini halledemeyeceğiz."
"Sen neler söylüyorsun? Sakın emekli olma biz böyle zor idare ediyoruz emekli maaşıyla hiç geçinemeyiz."
"Başka yolu mu var Ayla? Buna mecburuz her ne kadar bütün bu olanlar olmuş olsa da Derin benim biricik kızım ve ben ona hak ettiği gibi bir kına gecesi yapacağım. Zaten vicdanım hiç rahat değil bir de kızıma kıytırık bir kına gecesi yaparsam kendimi hiç affetmem."
"Peki bu dediğini para olmadan nasıl yapacaksın? Bir yerden bir şekilde para bulmamız lazım. Hem bi amcanlardan istesene belki verirler. "
"Asla. Asla ben o adamdan para istemem hem ben karar verdim emekli olacağım ve o parayla kızıma kına gecesi yapacağım başka çaresi yok."
"Tamam ama en azından birkaç gün daha bekleyelim yarın ne olacağı belli olmaz belki bir çıkış kapısı buluruz."
"Sanmıyorum ama haklısın bir kaç gün bekleyip düşüneceğim olmazsa zaten emekli olacağım."
Sözünü bitiren Mehmet bey ayağa kalkıp odasına gitti. Yürürken ayakları onu taşımıyordu çünkü bir baba için en ağır olan şeyi yaşıyordu. Kızına bir kına gecesi yapamıyordu. Bu o kadar gururuna dokunuyordu ki kendini kötü, ailesini geçindiremeyen biri gibi hissetmesine neden oluyordu.
O an içinden keşke dedi. Keşke bütün bu olanlar yaşanmamış olsaydı keşke her şey kötü bir kabus olsaydı da şimdi salonda oturup her zaman ki gibi işten geldiğinde yemekten sonra kızının yaptığı kahvesini yudumluyor olsaydı. Ama işte bazı anlar vardır ki her şey keşkeler de kalır ve sen hiçbir şey yapamazsın. Mehmet bey de şu an bunu yaşadığı için elinden hiçbir şey gelmiyordu. Üç gün dedi içinden eğer üç gün içinde bir şeyler bulamaz ise emekli olacaktı. Ki zaten başka bir çaresi de yoktu.
Yağız Efe odasında bir o yana bir bu yana volta atıp duruyordu bir şey bulması lazımdı az önce anne ve babasının konuşmasına kulak misafiri olarak her şeyi öğrenmişti ve bir çare bir çıkış yolu bulması gerekiyordu. Babası haklıydı Derin in hak ettiği gibi bir kına gecesi olması lazımdı ama nasıl ? Babasının maaşı ile bunun olmayacağını herkes biliyordu fakat başka seçenekleri de yok gibi duruyordu aslında babasının emekli olması bu işi halledebilirlerdi peki ya sonra. Sonra ailesi ne yapacaktı emekli maaşıyla? Yağız Efe bu düşünceyi kafasından attı. Başka bir şey bulmalıydı ama ne ?
Odasında volta atmaya devam ederken aklına gelen şeyle hemen telefonunu eline aldı. Geçen gün kendisini arayan numarayı tuşlayıp telefonu kulağına tuttu ve karşı tarafın açmasını bekledi. Neyse ki kısa sürede telefon açılmıştı.
"Oo Yağız Efe sen beni arar mıydın?"
"Hayır aramazdım ancak şu an sana işim düştü. "
"Vay vay ne kadar da açık sözlüsün sen öyle. "
"Uzatmadan lafa giriyorum. Bana yarın için acil maç ayarlayabilir misin?"
"Zor ama ben yine de bir bakayım. "
"Tamam bekliyorum. "
Yağız Efe telefonu kapatıp beklemeye başladı. Bu işe ihtiyacı vardı çünkü bu kısa zamanda para bulmasının tek yolu buydu. Bunları düşünürken telefonu çaldı. Bekletmeden hemen açtı.
"Buldun mu?"
"Buldum ama biraz sakat bir iş."
"Nasıl yani ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin (Tamamlandı)
ChickLit"Neden böyle bir şey yaptın Yiğit abi ?" "Senin için Derin. " "İyi de neden? Neden benim için hayatını mahvettin?" "Nefret ettiğin kişi ile evlenmeni istemedim. " Yiğit o an aklına gelen dilinin ucundaki kelimeleri yutup en saçma cümleyi kurmuştu. H...