6. BÖLÜM

37.7K 1.4K 84
                                    

Medya: Zeynep

Yiğit sabahın köründe çalan kapı ile yatağından kalkmak zorunda kaldı. Kim di bu  sabahın yedi buçukuğunda kapıyı çalan. Uykulu bir şekilde esniye esniye kapıyı açtı. Açtığı gibi boynuna dolanan kollarla olduğu yerde kaldı.

"Ay ne kadar da özlemişim oğluşumu. Oy oy. "

Yiğit bir anda kendisine sarılan annesiyle uyanamadığını ve bu sebeple de  gördüklerini rüya zannediyordu. Çünkü sabahın yedi buçukuğunda annesini ve babasını karşısında görmeyi hiç beklemiyordu.
Hala öyle dururken babasının konuşması ile anca kendine geldi.

"Yeter artık hanım bırak çocuğu nefes alamıyordur şimdi."

"Of sana ne ben çok özledim oğlumu. "

"Tamam anladık özlemişsin bırak da bizde sarılalım. "

Selda Hanım istemeyerek de olsa oğlun dan ayrıldı. Kerem bey gidip oğluna sarıldı.

"Hoş geldin demek yok mu oğlum. "

Yiğit yaşadıklarının rüya olmadığını anlayınca gerçek hayata dönüp annesiyle ve babasıyla konuşmaya başladı.

"Hoş geldiniz. Geçin içeriye. "

Selda Hanım oğlunun yanaklarını sıkıp içeriye girdi. Kerem bey de tam bavulları alıp içeriye gireceği sırada Yiğit babasına engel olup bavulları o aldı. Kapıyı da kapattıktan sonra babası ile birlikte salonda oturan annesinin yanına gitti.

"Eee nasılsın benim canım oğluşum ?"

"İyiyim anne siz nasılsınız?"

"Valla seni gördük daha iyi olduk. Ama sen sanki zayıflamışsın yoksa sen düzgün yemek yemiyor musun ?"

"Yoo anne zayıflamadım. Sana öyle gelmiş. Eee baba sen nasılsın Zeynep Nerede? "

"İyiyim oğlum ama annen bizi sabahın beşinde uçağa bindirmeseydi daha iyi olacaktım. "

Yiğit babasının sözlerine güldü. Aslında annesi geç bile kalmıştı. Yiğit onu dün gece bekliyordu.

"Sen babana bakma oğluşum her zamanki uykuya olan düşkünlüğü işte. "

"Baba eğer yorgunsan geçip uyu. "

"Çok iyi olur. "

Kerem bey zaten bu teklifi bekliyormuş gibi kalkıp eski yatak odasına gidip uyudu. Salonda Selda Hanım ve Yiğit kalmıştı.

"Anne Zeynep niye gelmedi ?"

"Oğlum biliyorsun son senesi sınavları var bu yüzden gelemedi.  Yoksa o da çok gelmek istiyordu. Ama bi şey olmaz biz zaten bir süre buralardayız o da gelir "

"Anne kızı tek başına niye oralarda bıraktınız hemen biletini kesiyorum yarın gelsin o da."

"Oğlum dershanesi var sınavları var. Hem merak etme ben komşulara söyledim gözleri üstünde olacak. Zaten apartman da kalıyoruz kapısını güzelce kilitlerse Allahın izniyle hiç bir şey olmaz. "

"Sen öyle diyorsan öyle olsun. Ama benim içime hiç sinmedi. "

"Merak etme oğluşum sen ben ayarladım diyorum güven annene sen. "

"Neyse. Anne benim çok uykum geliyor ben de biraz uyuyacağım. İstersen sen de uyu. "

"Ne uyuması Yiğit ? Otur şuraya yarın senin için önemli bir gün ve sen uyuyacak mısın?"

"Evet."

"Hayır. Şimdi bana yardım ediyorsun kahvaltı hazırlıyoruz. Sonrada çarşıya gideceğiz bir sürü işimiz var. "

Kalbim Senin (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin