2

12.1K 440 12
                                    

"Hirtelen elkezdett esni az eső"

-Jézus !-pattantunk fel egyszerre majd egymásra néztünk és elröhögtünk magunkat.

-Hozzám ?-kérdeztem

-A.a, ez szakad. Hozzám, közelebb lakom !-mondta majd elkezdtünk futni és követtem arra amerre ment . Még nem voltam náluk.De az tudom ,hogy van 3 tesója. Mind fiú. A nevüket nem mondta. Házuk elé értünk majd fújtatva bújtunk be az eresz alá majd hirtelen örülten hangos zene szűrődött ki a házból. 

-Bazdki... Ezek mindig kihasználják ,hogy a szüleink alig vannak itthon !-rázta meg a fejét mire elröhögtem magam.

-Hé nem vicces ! Tudod milyen szar arra ébredni ,hogy borotvahabot nyomnak a képedbe ?-vágott idióta arcot . Hirtelen bevillant ,hogy is nézhet ki úgy és ez miatt még inkább elkapott a röhögő görcs.John csak sóhajtott egyet majd sikerült megtalálnia a háznak kulcsát így be is jutottunk a meleg házba.

-ÖCSI TE VAGY AZ ?!-üvöltötte egy mély hang

-NEM A SZOMSZÉD !-üvöltötte vissza John mire akaratlanul is elmosolyodtam. Levettem a cipőm majd követtem Johnt . ( Oké egy picit féltem xD ) .Hirtelen John belecsípett az oldalamba ami miatt felsikítottam majd csak arra eszméltem fel ,hogy John fut. Reflexből futottam utána majd miután beértem a hátára ugrottam de meglepetésemre ez nem gátolta meg és szaladt tovább addig ameddig el nem vesztette egyensúlyát és nem esett előre.Épp nagy röhögésbe voltam amikor körbe néztem. Megállt bennem a vér. 

-Huha öcsike elhoztad az emos csajt?-guggolt le elém egy fiú.

-Nem vagyok emos !-jelentettem ki miközben felálltam. Majd idegesen ráfújtattam

-Igen ?-mondta a csávó majd alsó ajkaira harapott.

-Igen .-tettem karba a kezem.

-Milyen pici vagy !-mosolyodott el. Éreztem ahogy vörösödöm. Szinte lángolt a fejem. Ha John nem ránt el akkor tuti elájulok.

Akarlak !Where stories live. Discover now