-LIIAAAAAMMM !!!-hallom meg anyám hangját a konyhából.Lassan kinyitom a szemem és kinyújtózom majd a plafont bámulom.Nem akarok iskolába menni....Nyitódik az ajtó és anyum leül mellém az ágyra és simogatni kezdi a fejem.Felé fordulok és átölelem.
-Nem akarok menni...-nyávogom
-Muszáj picim... Kelj mert elkésel !-mondja majd a fürtjeim közé puszil és kimegy.Nagy nehezen kiküzdöm magam az ágyból megdörzsöltem a szemem majd elmentem készülődni. Miután elkészültem lementem és neki dőltem a konyha pultnak és onnan néztem ,hogy anyum ,hogy sürög forog a konyhában.Majd büszkén elém tett egy tányér palacsintát.Mosolyogva néztem anyámra aki nagy szemekkel várta ,hogy egyek a palacsintájából. Elkezdtem emészteni az eledelt addig apum is felébredt és semmi köszönés nélkül oda bújt anyámhoz és ölelgetni puszilgatni kezdte. El nem tudom képzelni anyumnak milyen varázs ereje van de örült módon eltudta apum eszét venni . Esküszöm anya mai napig zavarba tudja hozni apum egy-egy csókkal.Én inkább csak kinyögtem egy sziasztokat és felkaptam a táskám és elindultam a suli buszra.Van kocsim nem arról van szó csak ha bemennék a sportkocsimmal a suliba akkor rám tapadna az egész suli. Leültem a padra és bedugtam a fülesem a fülembe és zenét hallgattam közben néztem az el haladó tájat.Mikor megérkezett a busz felszálltam majd a sulinál le.Utálom ezt a helyet még a levegő is szarabb itt.Elő kapok egy cigit és rágyújtottam a suli kapunak dőlve. Végig néztem tömegen akik nevetgélve mennek be az iskola udvarába.Eldobom a csikket majd behaladok a suliba. Megpillantottam a legjobb haverom oda mentem lepacsiztunk majd bementünk a suliba.Épp elhaladtunk egy lány mellett aki az egész cuccát elejtette.Gyors lehajoltam és segítettem neki össze szedni a cuccait.Szegény olyan zavarban volt ,hogy csak makogni tudott meg hadonászni ,hogy mennyire sajnálja. De úgy őszintén aranyos volt.
-Semmi baj !-mondtam a makogó lánynak aki ekkor rám nézett. Ez volt az a pillanat ,hogy a nagy Liam elolvadt. Testem megfeszült és egyre hevesebb kezdett verni a szívem. Azok a szemek elvették az eszem.Azok az óriási kék szemek. Szemem a testén végig vándorolt minden kis porcikán elidőztem. Csak aztán hirtelen bevillant ,hogy én most teljesen feltűnően végig stíröltem egy csajt.Tátogtam egy sort majd ez a két szó jött ki a számon
-Bocs, szia.-majd el loholtam. Úgy lüktet a szívem mintha ki akarna esni.
Ezután minden egyes nap azt a lányt néztem. Mindig őt kerestem a szememmel.
Kis időbe telt mire rá jöttem elvették az eszem.
Egyik kaja szünetben láttam ,hogy leül az egyik padhoz egyedül. Miután kértem kaját fogtam magam és leültem mellé. Mikor ezt észre vette aranyosan elmosolyodott.
-Jó étvágyat !-mondta majd beleharapott az ételébe.
-Jó étvágyat !-mondtam én is majd elkezdtem rágódni az ebéden.
Ezután minden kaja szünetben együtt ettünk és egyre többet beszélgettünk.
Eljött a tél és egyik nap motorral furikáztam a városban amikor egyszerre megpillantottam őt.
Szinte azonnal lefékeztem és felé vettem az irányt . Csak ,hogy mire oda értem volna... egy másik fiúhoz futott. Méghozzá a legjobb barátomhoz.
Megálltam az útközepén. Nem érdekelt ,hogyha elütnek . Nem érdekelt semmi. Egyre idegesebb lettem és idegesebb. Haza mentem majd konkrétan kitéptem az ajtót. Anyum és apum nincsenek itthon hála a jó égnek.Felmentem a szobába majd a tükör elé álltam.
Egy szerencsétlen alakot láttam . Akit mindenki kihasznál és lenéz.
Itt elkattant nálam valami.
Ezután elkezdtem bulikba járni és már nem érdekelt ,hogy mit szólnak ha sport kocsival megyek be. Egyre többet cigizek ,hogy lehiggadjak. Azzal a társasággal lógok akiket eredetileg utálok minden nap más csajjal fekszem le.Hajamat befestettem feketére .
Egy hónap alatt jó kisfiúból rossz fiú lettem.
De mint látszódott ő nem keresett engem. Mindig én kerestem őt mert ,hogy most nem mászkálok utána nincs sehol.
Aztán egyszerre azon kaptam magam ,hogy az ebédlő felé tartok. Szokásos csatlósaim meg utánam. De mire észbe kaptam már késő volt beléptem az ebédlőbe.Megfagyott a levegő mikor meglátták ,hogy ott vagyok. Muszáj volt lazán kezelnem a helyzetet így zsebre vágtam a kezem és lazán haladtam az asztalok között.Hirtelen ő állt elém .Egy pillanatra leblokkoltam de a következőben bevillant mi volt akkor.
-LIAM !-mondta a nevem de én csak elsétáltam mellette. Majd hagytam ,hogy a tegnap kurva akit meghúztam a nyakamba ugorjon és lesmároljon. Aztán csak annyit hallottam ,hogy ő sikolt. Rögtön oda kaptam a tekintetem majd megláttam ,hogy ez egyik vadbarom fel lökte. Itt eltört bennem már minden. Már elveszett. A szeretet a könyörület minden. Megfogtam a gyereke majd földhöz basztam majd rá tiportam a fejére. Senki nem állított meg.
-Helyes kis pofid van !-mondtam majd még jobban a fejéhez nyomtam a lábam.
- Te leszel a csicskám !-mondtam röhögve-Vagy ha mégsem akkor agyon verlek ...-suttogtam a fülébe a csávó elkezdett bőgni. Majd bólogatott.
Ezután én lettem a rettegett személy az iskolában mindenki félt tőlem és a haverjaim Kingnek kezdtek el hívni.
Aztán az egyik nap amikor haza értem anyum és apum ezzel fogadtak:
"-Elköltözünk Európába !"
Mikor ezt mondták hihetetlenül boldog lettem. Mert itt hagyhatom ezt a helyet.
Úgy mentem el abból az iskolából ,hogy senki nem tudta hová lettem. Senkinek nem lett szólva ,hogy elmegyek . Csak a tanárok de azok sem adhatták ki hová lettem.
~End~
Hellóka ! Ez egy ilyen kis mellék sztori lenne Liam kamaszkori traumájáról.
Remélem tetszett !
YOU ARE READING
Akarlak !
RomanceEgy lány akinek össze omlik az élete, de egyben fel is épül. Figyelem! : Káromkodás illetve 18+-os részek is vannak a történetben ! A történet kitalált bármilyen kapcsolódás a való élettel csupán a véletlen műve!