A konyhában vagdosom a hagymát. Adam eközben szúrós tekintetével ki égeti a hátam.
-Írtam neked annyit mint a rohadás...hívtalak ezerszer és most azzal jössz ,hogy a másik telefonodra küldtem mind és ezért nem láttad ? MIKOR AKARTÁL ARRÓL SZÓLNI ,HOGY AZT A TELEFONT ELHAGYTAD ??-kérdezte ingerülten.Össze zizzentem.
-Hát azt hittem tudod...-néztem rá.Szeme karikás és arca sápadt. Arc izmai ellazulnak. Testemen a vágy érzése fut végig. A tudatomba jutott mennyire hiányzott.Lassan átölelt és magához szorított.
-Örülten aggódtam !-mondta majd nyakamba temette az arcát.De így felemelt engem.
-Én is aggódtam érted!-öleltem át szorosan....és a nagy romantika közben a kölyök elkezdett visítani.
-Vele mi legyen ?-kérdezem.
--Végülis akartam már a kölköt.-mondta majd csókolózni kezdtünk. Testemet kirázta a hideg.Lepkéim felébredtek.Szívem hevesen ver. Imádom ezt az érzést.De mivel a gyerek már sikoltva visított felmentünk hozzá. Adam és én bámultuk a csöpséget aki miután meglátott minket elkezdett kacagni és örülni a fejének.
-Liam .-szólalt meg Adam ,értetlenül meredtem rá-ez legyen a neve!-mondta majd felkapta az öcsipókot.
-Hát akkor Liam !-mondtam majd megpuszilgattam a kicsit Adam kezében.
A ház mire Adam hazaért kész lett. Szóval nem lett sok dolgunk. Eldöntöttük ,hogy Nate lesz a nagybácsija. ( Mert mi megtehetjük mivel senkivel nem akarjuk egyaránt fel venni a családból a kapcsolatot)
Egész nap Liam ugráltatott minket... Elsőnek a megetetéssel volt közel harc .... Adam már majdnem sírva fakadt ,hogy mér nem tudja lenyomni a torkán de amikor sikerült elkezdett ordibálni és a fejére húzta a pólóját mint a focisták és végig futott az házon.Majd végig csókolt engem majd mint aki megnyerte az oscart vissza ült és harcolt a következő adaggal.Estére teljesen kidőltünk. Liam végre óhajtott elaludni. Adam megvacsizott ameddig én lefürödtem.Mikor végeztem felkaptam egy bugyit és egy trikót és kiterültem az ágyra cseppet sem nőies módon. Pár perccel később Adam bejött a szobába majd bezárta az ajtót és lassan rám mászott.Eközben végig csókolt a lábam fejemtől a nyakamig majd ott megállt és szívógati kezdte. Ez miatt egy kisebb nyögés hagyta el a szám. Észbe kaptam majd egy picit megmozdultam. Adam egy hangos morgással jelezte ,hogy ilyet még egyszer ne.
-Adam a gyerek !-mondtam de már a mámor és vágy lassan az én eszemet is elvette
-Leszarom !!-mondta majd az ölébe ültettet és úgy folytatta. A popsim markolászta és közben falni kezdtük egymás száját.Levette magáról a pólóját és ledöntött az ágyra.Ezután már nem bírtam uralkodni magamon. Elvette az eszem.
Másnap reggel lassan kinyitottam a szemem majd érzékeltem ,hogy Adam már fent van. Honnan is ? Egymás felé fordulva vagyok lábaim köré fonva és ő a popsim markolássza és a nyakamat szívogatja .Már így az egész testemet borítják a kiszívások de a nyakamon...
Lassan beletúrtam a hajába. Egy jól eső morgást adott ki majd nyüszörögve abba hagyta a nyakam szívogatását és hajamba temette arcát.
-Ha bármelyik eltűnne szólj újat csinálok .-mondta
Itt muszáj volt elröhögni magam.
-Istenem de szeretlek !-mondtam hozzá bújva
YOU ARE READING
Akarlak !
RomanceEgy lány akinek össze omlik az élete, de egyben fel is épül. Figyelem! : Káromkodás illetve 18+-os részek is vannak a történetben ! A történet kitalált bármilyen kapcsolódás a való élettel csupán a véletlen műve!