21: Adam szemszöge . A kezdetektől.

6.8K 242 5
                                    

Jézusom..Cifrán bebasztam csütörtök este. Hány óra van? Már 12:24 .. akkor ma már nem megyek suliba. Mintha mentem volna.. xD .Kimásztam az ágyból és akkor fedeztem el ,hogy van itt egy csaj melletem . Oh tehát szexeltem is az este ? Ahhhh gecire fáj a fejem...Kimentem a fürdőbe arrébb löktem Harryt mert a balfasz elaludt hányás közben a wc-nél.Erre felriadt és nyomott fejjel kiment.Megmostam az arcom majd lementem valami zabát keresni.Üres a hűtő.

-MARTIN ! TOLD LE A KÉPED ÉS TAKARODJÁL BOLTBA !-övültöttem

-TAKARODJÁL TE BAZDMEG ! -üvöltötte vissza. Éljen a testvériség. Hát akkor ebből pizzázás lesz. Megrendeltem kaját aztán szét terültem a kanapén.Egyszerre a csaj tipegett le .Remélem felfogja ,hogy leszarom és ,hogy menjen innen de a közeledéséből le esett ,hogy túl sötét hozzá.

-Piiciiimmm !-ölelte át a fejem-Nincs kedved át jönni ?-kérdezte

-Nincs és jó lenne ha mennél ! Köszi !-mondtam rá se nézve. Hallottam ahogy mondta ,hogy bunkó fasz majd végre elment.Benyomtam a tv-t majd nagy nehezen a többiek is letolták a képüket.

-Faszom.. -terült szét a szőnyegen Harry-Szét robban a fejem...-nyávogott

-Halljátok..-kezdett bele Martin-John becsajozott-röhögte. Hát azt kétlem.. John meleg ,hogy a faszomba csajozott volna be ?

-Igen ?-kérdeztem

-Jah valami emos csaj . Luna a neve.-nyújtozott ki.

-Dehogy csajozott be.. Hülye vagy ??? Ő meleg !-ült fel Harry

-Jah ...-álltam fel mivel közben megjött a kaja.Kimentem és kifüzettem a pizzát majd vissza ültem a 3 nagy családi pizzával.

-Zabáljunk !-mondtam mire mind hárman rávettetük magunkat miútán bepusziltuk szinte egész nap kockultunk. Egészen addig míg drága öcsém Martin ki nem találta ,hogy állatkodjunk egy picit. Mi persze rögtön belementünk. Full hangerőn bekapcsoltunk valami ritka szar zenét majd felvázoltuk a tervet. Khm..A terv a következő volt.Harry megcsinálja a tripla szaltót ha sikerül szerzünk neki egy fullos csajt ha nem akkor le kell feküdnie a szomszédban lévő csajt aki halálosan belé van zúgva... Igen ezzel nincs is gond.. csak csaj khm.... RONDA ! Egyszerűen pfúj..Még bottal se érnék hozzá. Konkrétan szakálla van a csajnak ! A fekete fogairól ne is beszéljünk....Épp pakoltunk ,hogy legyen hely amikor meghallotam ,hogy csapodik az ajtó.

-ÖCSI TE VAGY AZ ???-üvöltöttem

-NEM A SZOMSZÉD !-üvöltötte vissza.Épp vissza akartam üvölteni mikor hallotam egy enyhe lány síkítást majd John futott be röhögve a nappaliba nyomában egy rózsaszín hajú lánnyal. Az említett személy ráugrott John hátára aki haladt tovább de elvesztette az egyen súlyát és elesett a lánnyal együtt. Áhá szóval ő lenne az emos csaj .Leguggoltam a lány elé majd elmosolyodtam.

-Uha öcsi elhoztad az emos csajt ?-húztam széles mosolyra a szám erre a csaj felháborodottan feltápászkodott.

-Nem vagyok emos !-fújtatott rám. Elnem tudjátok képzelni milyen eszméletlen aranyos volt ahogy fújtatott.Végig néztem rajta azt a picsa...Milyen jó melle van.. A segge te úristen....Hatalmas kék szeme szinte a lelkembe ütött.Kicsi teste amit az ember legszívesebben csak magának tudna...Teljesen megbolondít.Megharaptam az alsó ajkaim majd mélyen a szemébe néztem.

-Igen ?-ínycselkedtem vele.

-Igen !-tette karba a kezeit és durcás fejet vágott. Oké ez a lány túl aranyos !Magamhoz húztam a derekánál fogva . A kicsi derekát kezeim épp ,hogy nem át érik . Szemembe nézett majd kezdett elvörösödni. Oké ..kész.. ezt a lányt akarom.. MOST !Hirtelen John rántotta el tőlem . Legszívesebben megfújtanám. Ezt észre is vette de nem törödött vele.

-Khm.. Bemutatom a testvéreimet. Ő itt Adam ! -mutatott rám. Jobb ha jól megjegyzed a nevem kicsi lány. Te már az enyém vagy! Nem birtam betelni a nézésével. Újra meg újra végig néztem rajta és szinte mindig elolvadtam a szemeiben.Legszívesebben most felvinném a szobába és megdugnám...Épp ezzel a gondolattal ábrándoztam el amikor Martin hangját hallotam meg .

-Hé John nem láttad a ....-kezdett bele de mikor meglátta őt megállt a lélegzete.

-Hát ő ki ?-tette karba a kezét. Mivan Martin most nyomod a keményt ?

-Ő itt Luna.. Luna Bemutatom Martint . -hadarta el John. Oh Luna.. Tényleg mondta Martin ,hogy valami Luna az a csaj akiről beszélt.Luna.. Milyen szép név. Persze ,hogy szép hisz az övé.Megláttam ahogy Martin elkezdi méregetni majd megláttam ahogy a szeme felgyúllad a vágytól. Na takarodjál ! Ő az enyém !

-Szia Luna!-mosolygott rá. Erre Luna zavarba jött és elkezdte a cipője orrát tanulmányozni. Oh istenem csak ezt ne....Nem birom már sokáig megakarom érinteni .. csókolni...

-Szia..-dünnyögte. Erre John oldba könyökölte. Nah most álljál le vagy én fogok az oldaladba könyökölni. Luna felnyögött mire az egész testem beleremegett. Ha majd alattam nyögsz....

-Te mennyire vagy hülye ?-kérdezte mérgesen Luna Johnt. Vagyis hát mérgesen ? Inkább próbált az lenni helyette mintha egy kis cica próbálna fújtatni de nem megy neki.

-Csak egy picit !-röhögött John. Erre Luna cukin és olyan gyengén mint a harmat bele boxolt a vállába.

-Nem jöttök bulizni ?-jelent meg Harry is. Megint ?? Most buliztuk szarrá magunkat... Nem baj... Egyszer élünk..

-Ja.-mondtam le se véve Lunáról a szemem. Martin is bele egyezett majd Harry felfedezte ,hogy van itt egy 5. személy.

-Hát ő ki ?-kérdezte majd kihúzta magát ,hogy azért kemény fiúnak adja magát. Halkan röhögtem egyett majd ismét Lunára néztem.

-Bemutatom Lunát. Luna ő Harry .-hadarta el újra John. Harry végig nézett rajta majd láttam ahogy nyel egyett.Bassza meg... Ez nem lesz így jó....

-Ugye ti is jöttök ?-húzta huncut mosolyra a száját Harry.Lunára néztem aki elsőnek megszeppent majd Johnra nézett.

-Be akarunk mi most baszni ?-kérdezte Jhon Lunától. Luna egy ideig gondolkozott majd újra megszólalt.

-Igen de nagyon durván.-válaszolta . John erre felröhögött. Kész ez a csaj megörjít . Teljes mértékben akarom . Azt akarom ,hogy az enyém legyen.

-Birom a csajt.-mondtam erre meglepetten rám nézett.Boldog mosolyra húztam a szám.

-Um én haza mehetek átöltözni mert... ez csúron víz ... -nézett végig magán. Öszintén kurva szexi volt így. Ruhája alatt enyhém átlátszott a melltartója és ahhh nem részletezem inkább.

-Szerintem rohadt szexi vagy így !- súgta Harry Luna fülébe. Idegesen ökölbe szórítottam a kezem. Ha részeg lennék már rég szanaszét vertem volna.

-Haza viszlek !-ált elé Martin. Fasza... Harry és Martin is rámozdult.... Nehéz lesz őt megszerezni.

Akarlak !Donde viven las historias. Descúbrelo ahora