24

5.4K 215 7
                                    

Tehát rákos vagyok. Talán jobb is ,hogy ebbe halok bele. Senki szemét nem fogom zavarni. Nem fogok többet ártani senkinek ..max magamnak. Pár napja még boldogan feküdtem Logen mellett. Gondolom ,most az ő szemében is egy ribanc vagyok. Most ,hogy így belegondolok talán túl hamar jöttem vele össze. Túlságosan is hamar és csak azért mert kellett valaki aki segít felejteni. Aki segít átvészelni a rosszb időket. De már ő se fog segíteni. Mindig valaki másra támaszkodni és csak várni a szerencsét..igen ezek a jellemzők teljesen rám igazak.Sem apám se anyám ... Egyedűl a nővérem van nekem de nem maradhat örökre itt. Megfogom kérni arra ,hogy menjen el és éljen. Ne foglalkozzon velem. Szeretnék egyedűl csöndben meghalni.Hirtelen valami belenyílal a fejembe irgalmatlan fájdalom... Lassan kinyitom a szemem mintha ólom lenne a szemhéjam. Egyre gyorsabban veszem a levegőt de egyre fájdalmasabb. Mintha belülről akarna szét robanni. Fény ..minden fényes...körbe nézek. Érzem valaki fogja a kezem oda pillanatok John van mellettem feje az ágyamon pihen. Kezével úgy markolja az enyémet,hogy már alig érzem. Látom ahogy lefolyik egy könny az arcán. Oda nyúlok és letörlöm. Erre hirtelen felkapja a fejét és most már kimondatlanul is sír.
-Luna én..-nyögi. Megpróbálom felemelni a kezem,hogy megsímítsam az arcát de túl nehéz. Mintha több tonnás lenne. John a kezem után kap és szorosan az arcához emelte.
-Semmi baj..-mondta lassan és rekedtes hangon -Jól vagyok... csak pihennem kell.-mondtam majd lehunytam a szemem és lassan újra kinyitottam.
-Félek ..Luna..Nem hagyom,hogy el menny! Vigyázni fogok rád érted?-öleli át a fejem. Egy könny csepp lefolyik az arcomon.
-John figyelj.-mondtam erre leült az ágyam szélére de kezemet még mindig nem engedte el.
-Menj el. Nem akarom,hogy lásd ,hogy halok meg. Menj és légy boldog. Felejts el engem.-minden egyes szó után ég a torkom, kimondani,hogy meghalok..gyötrelmesebb mint ahogy elképzeltem.
-Hogy mondhatsz ilyet? Hogy mered ezt mondani?! Ne is álmondj róla ,hogy valaki elfelejtene velem az élen!Addig fogok küzdeni ameddig újra nevetni nem látlak ! NEM HAGYOM ,HOGY MEGHALJ!!- bőgte el magát. Megleptek ezek a szavak. Mintha a szívemet tépnék.Ekkor hirtelen nyílik az ajtó Logen lép be az ajtón. Vörös szemei és karikái vannak. Szöke haja tiszta kóc. Mikor meglát szinte azonnal ide rohan majd letérdelt a földre és megfogja a kezem.Talán ez a legváratlanabb dolog amire számítottam. Lassan megsímítja az arcom. Letörli a könnyeim majd feltápászkodik és homlokon puszil.
-Semmi baj nem lesz .Meg fogsz gyógyulni.-most neki folynak a könnyei. Zokogva lehajtja a fejét.
-Semmi baj nem lesz.-zokogja. Próbálok megszólalni de nem megy. Csak tátogok mint egy idióta.Felemeli a fejét . Haja a szemébe lóg. Óvatosan eltüröm a szeméből majd próbálok mosolyt erőltetni magamra.
-Már egy hete folyamatosan aludtál.Azt hittem nem fogsz többet felébredni .-törölte le a könnyeit.
-Öszintén? Én is azt hittem.-gondoltam magamban.  Bólintottam. Egy nővér jött be a szobába.
-Látom felébredtél.-szólalt meg-Az apja hivott minket. Azt üzeni magának,hogy úton van ide. Azt mondta vigyünk át a V.I.P részlegre. Szóval kérem a hozzá tartozók pakolják össze a holmiját. -mondta és azzal kiment. Hogy micsoda?! Apa ide jön??? De.. honnan tudta , hogy beteg vagyok? Mi ez az egész? Már vagy 6 éve nem hallottam felőle.. és most hirtelen ide jön? Fájdalmasan felemeltem a kezem és beletúrtam a hajamba. Majd mikor elhúztam a kezem... egy haj csomó volt a kezembe. Hirtelen rám tört a pánik. Alig kaptam a levegőt. Egyre egyenletlenebbül vettem a levegőt. Úgy éreztem mintha valami folyna az orromból. A lepedőre néztem ami tiszta vér volt. Lüktetni kezdett a fejem és köhögés roham jött rám. Mintha a tüdömet marná valami.
-ORVOST!!-hallotam meg John rikácsoló hangját.Kezdett minden össze folyni. Már csak a hangokat hallotam ahogy pityeg a lélegeztető gép és a nyüzsgő embereket . Már nem tudom ki venni az arcokat. Már lassan a hangokat se érzékeltem . Elsötétült minden. Már nem érzem a világot.

Helló emberek! Bocsánat,hogy nem volt rész ilyen sokáig.. :c jó oké nem fogok magyarázkodni lusta voltam :I
De viszot, nem tudom ,hogy láttátok-e de bele kezdtem még egy könyvbe Balerina címen :D
Oh és még valami ! Elképesztő de csak úgy pikpak meglett a
+3k megtekintés. Jézusom.. köszönöm!!! Ez rengeteg!! :D
Köszönöm mindenkinek! C:
Ui: Lehet ,hogy kevesebb rész fog jönni. Lehet ? Szinte biztos ... Ugyan is bedöglött a gépem ... Nem sokára lesz új és akkor vissza zökenek a régi kerékvágásba!! C;

Akarlak !Where stories live. Discover now