Oké, oké wait ....
EMBEREK MEG LETT A 9K MEGTEKINTÉS !!!!!
KÖSZÖNÖM !!!!!! KÖÖÖÖSSSZÖÖÖÖNÖÖÖÖM !!!!! Egyszerűen ;D Túl jók vagytok ;3
31.rész Adam szemszöge. Végre.
Idegesen kattogtatom a tollam a megbeszélésen. Unom az egészet. Mióta nagyapám rám hagyta a cégét az egész család egymás ellen fordult. Harry elköltözött Martin meg felszívódott. Azt hallottam Harry meg is házasodott de senkinek sem szólt kivéve Johnnak . John az egyetlen aki mindenkivel tarja a kapcsolatot.De ez az egész már akkor kezdődött mikor Luna kómába esett. Az a lány. Rövid ideje ,hogy ismertük a kómája előtt de teljesen felbolygatta az életünket. Azzal ,hogy belefurakodott az életünkbe teljesen beleégett. De ez nem elég. Nagyapám az ő anyjának megszállotta ,és míg Luna kómában volt ők minket össze adtak. Csak még nincs alá írva. Erre tűnt el Martin. Mikor ez közölve lett vele idegrohamot kapott aztán másnap eltűnt csak annyit irt majd jövök pár év múlva. Szóval nekünk ez az egész elégé betett és most ,hogy még haza fele úton a repülőn is hallgatnom kell ezt szart még inkább idegessé tesz. Látni akarom már őt,hogy tudjam mindent rendben vele. Végre vége a megbeszélésnek. Elterülök és elalszom. Végre.
Arra keltem ,hogy szólt a menedzserem ,hogy meg érkeztünk. Fájdalmasan felállok és elkezdek a repülőmről leballagni. Be a kocsiba és go haza.Mikor megérkeztem elsőnek az tűnt fel ,hogy ég a lámpa. Aztán azt ,hogy 3 + kocsi van a garázsomban.Sietősre vettem a témát így amikor beértem lesokkoltam. Martin ,John és Harry is itt van. Értetlenül néztem a társaságra.
-Ne érezd magad fontosnak mert itt vagyunk. Azért jöttünk ,hogy meglátogassuk a menyasszonyod. -mondja Harry
-Mivan ?-értetlenkedem.
-Felébredt és már otthon van.-szólal meg John. A testemen végig fut a hideg szívem dübörögni kezd. reflexből fordulok meg és indulok a kocsihoz.Fáradtságom eltűnt rohanni kezdtem be a kocsiba és indultam is. 120-al mentem végig az utcán egyenesen a házához.Mikor oda értem a gumik csikorognak ahogy lefékeztem.Befutok a házba nem látom a sehol.Lüktet a szívem. Ideges vagyok. Látni akarom ,látni akarom, LÁTNI AKAROM !Hajamba túrok. Érzem az illatát. A ruhája ott van a kanapén oda futok felemelem és mélyen beszívom az illatát. Kimegyek az udvarra a medencéhez . Sehol. Leveszem az ingem úgy érzem mintha fojtogatna. Idegesen kibe fújom a levegőt. Ajtó csapódást hallok oda kapom a fejem. Luna áll ott. Megdermed.Testem ellágyul. Úgy érzem ő számomra a legdurvább drog a világon.Teljesen elkábít.
Érzem őt. Érzem ahogy szaporán veszi a levegőt. Kicsi szíve milyen hevesen dobog. Itt van itt van.......
YOU ARE READING
Akarlak !
RomanceEgy lány akinek össze omlik az élete, de egyben fel is épül. Figyelem! : Káromkodás illetve 18+-os részek is vannak a történetben ! A történet kitalált bármilyen kapcsolódás a való élettel csupán a véletlen műve!