-Tehát úgy kezdődött minden ,hogy elakartunk menni kajálni suli útán. Poénkodtunk majd mikor átakartunk menni a zebrán telibe neki ment egy szhiopata örült. A kocsi neki ment egy fának és az ember elájult benne. Sokkot kaptam ...Hívták a mentőket akik ki is jöttek de nem tudták meg menteni az életét.A rendőrség bevitt minket és kihallgattak. Az egész az én hibám volt. Ha vissza rántom akkor túl éli.. De én nem csináltam semmit...-hajtotta le a fejét majd láttam ,hogy egy könny csepp hullik le az arcáról. Az volt a gond ,hogy már én is sírtam. Főképp úgy,hogy akit elütöttek nagyon jó barátom volt. Magamhoz ölelt Adamot aki szorosan hozzám bújt. Hagytam ,hogy könnyek belepjék az arcom. Adam derekemnál fogva húzott magához és fejét a nyakamba nyomta ez miatt éreztem a meleg könny csepeket amik lefolytak a nyakamon.Nyugatóan simogattam a haját ez miatt egyre jobban lenyugodott.Szippogott kettőt majd felemelte a fejét. Kisöpörtem a haját a szeméből majd megtöröltem zsepivel és ki is fújta az orrát úgy ,hogy én tartottam azt orrához a zsepit. Homlokát a homlokomnak döntötte majd lágyan elmosolyodott. Nem tudom mi van köztünk. De érzem ez így nem lesz jó. Ha beleszeretek ő tuti vissza fog utasítani úgy mint Jerry. De már valahogy késönek érzem ezt az egészet mivel gyomromban a lepkék szálingóznak és egyszerűen elveszek a szemeiben.Adam beleturt a hajamba de egyik keze még mindig a derekamon volt.
-Tetszik az új hajad.-mosolygott majd nyomott egy puszit a fürteim közé.Szinte éreztem ,hogy az összes vér a fejembe zúdúl így inkább hozzá bújtam ,hogy ne lássa. Amúgy elég jól nézhetünk ki. Én 167 cm vagyok ő meg 190 cm kb.....Felkuncogott majd lassan simogatni kezdte a hajam ami miatt mintha minden gondom elszállt volna. Nem érezékeltem semmit a világból csak őt. Lábujj hegyre álltam majd fejemet ma nyakához nyomtam majd mélyen beszívtam az illatát.
-Mivan bújosak vagyunk ?-kérdezte majd gyengéden felemelt én meg a lábaimmal belé kapaszkodtam . Kész .. Nem bírom.. Egyszerűen nem birok elválni tőle. Annyira gyengéd és kedves és szexi és ahh...
-Mhhhmmmhhh..-nyögtem ,felkuncogott. Felemeltem a fejem mire szembe találtam magam a gyönyörű szemeivel. Az ajkaira pillantottam majd nem bírtam onnan levenni a tekintetem hirtelen a számra tapadt majd nyelve engedéjt kért a bejútásra megadtam neki majd lassú táncba kezdett a nyelvünk.Beletúrtam a hajába mire a belenyögött a csókba.
-MI A ?!-hallotam Jerry hangját. Ki pattantak a szemeim majd leugrottam Adamról.Adam fél oldalasan átölelt majd fejét a fejemnek döntötte.
-Mi..miaz ?-dadogtam Jerrynek. Most vettem sézre Jhont aki mögötte lesokkolva ált.Oh édes jó isten.. Mi lessz itt ?!
-ADAM ! NEM TUDTÁL VOLNA ÍRNI ,HOGY LUNÁNÁL VAGY ? HA ? LUNA TE MEG NEM TUDTÁL VOLNA ESETLEG FELHÍVNI ?-lökte félre Jerryt ,Jhon . Jerry majdnem elesett de megtartotta magát.
-Hát izé..-kezdtem bele.
-Kussolj már ! Igen Lunánál voltam baj ? Eddig nem zavart az se ,hogy 1-2 hétig nem jöttem haza!-emelte fel egy kissé a hangját Adam .
-Luna. -ált elém hirtelen Jerry.Lenézően rá emeltem a tekintetem.
-Beszélni akarok veled.-mondta
-Miről ? -kérdeztem
-Arról ,hogy NE MENNY EL AMINT BETÖLTÖD A 18 -AT ! AZÉRT MERT ÖSSZE KÖLTÖZÜNK ATTÓL MÉG NEM FORDUL FEL A VILÁG !-üvöltött le. Megszeppenve néztem rá.
-Te csak kussoljál büdös féreg !-lökte meg Jhon
-Becsaptad, átvágtad, bántottad össze törted a szívét és fel vagy háborodva azon ,hogy nem akar a mostoha testvéred lenni ?!-Mi ? Ezt honnan tudja ?
-Mivan ?-szólalt meg Adam . Elengedett engem majd Jerry felé kezdett közeledni.
-Semmi közöd hozzá mi történt Luna és köztem!-lökte meg Jhon Jerry. Hírtelen Adam behúzott egyett Jerrynek aki szét terült a földön . Ijedten áltam közéjük ,hogy Adam nemennyen tovább.
-Ide figyelj Emo geci. Ha mégegyszer Luna közelébe mész agyon verlek !-üvöltött rá Adam . Két kezem közé vettem Adam arcát akinek forrt az arca az idegtől.
-Nyugodj meg ! Jól vagyok ! Semmi baj !-símítottam meg az arcát . A bőrszíne vissza váltott fehérre .
-Biztos ?-kérdezte úgy mint egy 5 éves kisfiú. Egyszerűen túl aranyos... Bolintottam mire elmosolyodott.
-De mennyünk mert elkésünk a munkából ! 4 percünk van oda érni !-mondtam ijedten mire Adam karon ragadott.
-Majd jövünk !-mondtuk majd szaladni kezdtünk
YOU ARE READING
Akarlak !
RomanceEgy lány akinek össze omlik az élete, de egyben fel is épül. Figyelem! : Káromkodás illetve 18+-os részek is vannak a történetben ! A történet kitalált bármilyen kapcsolódás a való élettel csupán a véletlen műve!