11

8.9K 280 4
                                    

Farkas szemet néztünk egymással. Én vártam a magyarázatot még ő megalkotta azt. Szólásra nyitotta a száját majd össze csukta. Fájdalmasan néztem rá.

-Többnek gondoltalak egyszerű himringyónál.-mondtam majd kivettem a kezéből a kulcsot azzal kinyitotam az ajtót és elindultam órára. Idegesen trapoltam végig a folyóson majd még egy természeti katasztrófa hajtott felém. Zyra.... Suli főribanca. Nem szeretem azt  a szót használni ,hogy ribanc. De rá pontosan rá illik. Ajkai már akkorák a sok plasztikai műtéttől ,hogy épp ,hogy nem reped szét. Mellei háromnegyede nem igazi és barna haja végén rózsaszín szín kandikál. Húsz centiméteres magassarkújában ballag épp felém. Miniszoknya épp ,hogy nem reped szét a seggénél. Magamban elmondtam a miatyánkot ,hogy ne hozzám jöjjön. Igen.. Bármennyire fura engem nem szemelt ki. De úgy viszont kiszemelt ,hogy jó pár éve azért küzd ,hogy legjobb barátnők legyünk.Miért is van ez ? Oh még nem mondtam. Drága nővérem egy híres model ezért alig van itthon ami rohadt szar mert amikor baj van sosincs itthon.Zyra csülkeit megállította majd hátra dobta a haját.

-Szia babám!-mondta majd hajolt ,hogy barcsinöcsisen arcon pusziljon de eltoltam.

-Szia Zyra! Figyelj ..most rengeteg dolgom van majd máskor beszélünk !-kényszerítettem magamra mosolyt.

-Ohh értem. Majd suli után talcsizhatnák mesélnék neked valamit.-nyávogta.

-Bocsi nem érek rá ... majd máskor .-kerültem ki . Hála istennek bele törödött és tovább battyogott. Kirázott a hideg szó szerint.Az osztályom lé értem néma csend volt. Picit furcsáltam de okééé. Benyitottam majd fejbe öntöttek egy vödör tejjel (?) ! Értetlenkedve néztem végig az osztályon aki szájuk elé kapták kezüket.

-Bocsi nem téged...-kezdett bele Logen az osztály "rosszfiúja" de félbe szakítottam. Bevillant szerencsétlen Oliva képe az árva osztálytársam akit állandóan piszkálnak.Most amúgy is dühös vagyok levezethetem a dühöm

-Mind1...-mondtam halkan. PFFF ennyit nagy bátorságról. Luna törödj bele te ugyan olyan nyápic maradsz örökre.Ő csak bologatott majd elindultam a helyemre. Levettem a pulcsim majd ledobtam a földre. Ennek már ugy is mind 1 nem ? Idegesen trapoltam a földön a becsögetést várva. Végre megszólalt csak ,hogy a tanár nem jött.. és kitört a apokalipszis. A fiúk megpróbáltak kimászni az ablakon ( khm 3. emeleten vagyunk) ,hogy át jussanak a másik osztályba . Sehogyse ment ezért elmentek a takarító szertárba és vissza jöttek egy porszívóval (?) . Fingom nincs mire kell nekik ezzel akarnak átmászni vagy mi ? Aztán rájöttem ,hogy az egyiknek le esett a sapkája és azt próbálják felhalászni. Nem volt elég hosszú ezért rá cellukszoztak egy seprüt. De az se volt elég hosszú.... Meg fogták az egyik padot és rá kötötték a végére. Majd kilóbálták a padot. Végül megszerezték nagy nehezen és az egyik gyerek le is futott érte. Csak hát..  Padot amikor vissza húzták végig horzsolta a falat és az egész lejött.Erre megoldást kerestek végül arra jutottak ,hogy valaki lemegy a karban tartó szertárba festékért. Csak hát ki legyen az ? Felirták mindenki nevét  kis fecnikre majd beledobták a felmosó vödörbe (? Honnan volt nekik felmosó vödrük ?)ami üres volt.Majd kihúzták. Persze ,hogy én meg Logen....Ja tényleg nem is mondtam. Jhon másik osztályba jár az első emeleten és neki volt 0. órája szóval ezért nem jöttünk együtt. Tehát. Elindultunk Logennel én  unottan lépkedtem Logen viszont rohadtul bele élte magát. Átbukfencezett az elágazásoknál  szorosan a fal mellett haladtel. Annyira bele élte magát ,hogy rám is át jött és én is felvettem a ninjon harci módot . Csak az volt a gáz ,hogy üres volt az egész folyosó és mi bukfencezve suhantunk végig az egész sulin. Megérkeztünk a szertárhoz majd lihegve beruktuk az ajtót majd kerestünk fehér festéket... De csak piros volt... 

-MIND 1 GYORSAN !-szólalt meg Logen majd felkapta a festéket majd futni kezdtük. Ugyan is hangok kezdtek halladszódni.. Nem kellett sok..A tesi tanár észre vett minket. Logen a fejemre nyomta a pulcsiját jelezve ne vegye észrekik vagyunk ő meg fél arcára felhúzta a pulcsiját. Ez miatt röhögö görcsöt kaptam és úgy szaladtam tovább. Szóval helyzet a következő. Tesi tanárunk 24 éves. Fitt és gyorsan fut vs mi  2 fiatal egyik 17 másik 18 éves az egyik szerencsétlen (én) másik meg beleéli magát és végig parkurozza  a sulit plusz egy 5 literes festéket visz egy csávó a kezében.. Jó látvány lehetett. Arról még nem is beszéltem ,hogy végig nyerítettem. Felszaladdtunk a lépcsőn már majdnem beért minket amikor turbó üzemmódba váltottunk. Felfutottunk az utólsó lépcsőn majd spurizni kezdtünk csak belőlem kifogyott a szusz ezmiatt lelassultam . Azt hittem itt a vég amikor hirtelen Logen kezembe nyomta a festéket majd felkapott hercegnősen megleptetten kapaszkodtam a nyakába ő meg csak hősiesen loholt tovább. Előre néztem majd szembe találtam magam a 13 .a-val. Nem találkoztam még velük mivel 4. -en svan a termük szóval eléggé furcsáltam .Néhány ismerőst láttam meg és onnan tudtam ,hogy ők azok. Hirtelen kiszúrtam Adamot aki unottan neki volt dölve a falnak közben a telefonját nyomkodta. Kb 5-7 voltak ott az osztályból gondolom a menci fiúk.

-ÁLJATOK MÁR MEG A HÉTSZENTSÉGIT !-üvöltötte a tanár erre felénk kapták a tekintetüket . Elröhögtük magunkat Logennel majd kiszáltam a szórításból megfogtam a festéket megmarkoltam Logen kezét segítve neki.  

-SSSOOOOOOOHHHHHHHAAA !-vísította Logen. Adamék felröhögtek én lehajtottam a fejem ez miatt leesett a pulcsi.

-Bassza meg !-mondta Logen majd felkapta a pulcsit ijedten találtam szembe magam a tanárral.Logen a kezembe nyomta a festéket.

-FUSS LUNA FUSS ÉN ELTERELEM !-sziszegte majd elkezdett rohanni a másik irányba.

-VETTEM !-Üvöltöttem utánna majd elkezdtem rohanni a festékkel.Miközben futottam kipattant az ötlet a fejemből. Adam mellett van egy ablak ami nyitva szokott lenni és a 9.b terme. Ilyenkor van matekjuk. Ha oda beugrok akkor simán eltudok sliszolni a másik oldalon majd mindaddig mig a tanár megkerüli én vissza mászok és spuri  a terembe.Elkezdtem sprintelni az ablak felé. Adam ijedten nézett rám. Majd felröhögte magát. Szívem hirtelen elkezdett hevesebben dobogni de ezzel most nem tudtam törödni. Megáltam Adam mellett majd beakartam ugorni a terembe de nem ment . Adam meglökött a popsimnál fogva ( miért , honnan máshonnan .. nem tudott volna meglökni mondjuk a derekamnál.. Nem a popsimnál ...) . Mindenki ijedten meredt rám én meg átugráltam a padokon.

-LUNA MI A FENÉT CSINÁL ?-vísította a tanár de én nem törödtem vele kimentem a mésik oldalon majd mikor láttam ,hogy elfut a tanár szimlán vissza másztam közben lesúgtam az egyik lánynak a választ a dogába majd vissza jutottam Adam mellé. Lihegve térdeltem le a földre.

-Jézusom..-terültem szét.

-Mi a fenét csináltok ?-ált elém Adam.

-Festéket viszek..-lihegtem

-Mert ?-értetlenkedett.

-Mert kell az osztályba .-mosolyogtam majd szaladtam tovább. Megérkeztem majd újongva fokadtak és elkezdék a hófehér falón befesteni pirossal a falat ahol fel lett horzsolva. Lihegve vágtam lemagam a padba majd lehajtottam a fejem és bealudtam. Túl sok izgalom volt mára.

Ezútán kb a 6. órában kelltem fel amiből kb 5 perc volt hátra. Felkelltem majd kinyújtozkodtam.Logen épségben ült a helyén ez miatt megnyugottam. Mikor vége volt az órának össze pakoltam majd indultam a fodrászhoz mivel mára van idő pontom. Elmentem majd megcsináltattam a hajam . Át festettem a rózsaszint. ( fenti képen látható az új haj)

Majd indultam haza megkerestem a papírjaimat majd azonnal indultam a kávézóba ,hogy részmunkaidős állást vállaljak.


Figyelem ! Új szereplő van a " Szereplők" fejezetben ! Nézzétek meg !

Akarlak !Where stories live. Discover now