8

8.5K 332 1
                                    

"-Tehát, Luna készen álsz?"


-Igen !-mosolyogtam  a képébe mire csak felkacagott

-Akkor kezdjük!-mondta majd megfogta az üveget és megpörgette. Harrynél állt meg. Ő csak nyelt egyet majd behunyta a szemét.

-Muhhhahahaha!-röhögött fel Martin.-Tehát Mr. Harry. Felelsz vagy mersz ?-tette fel a kérdést Harrynek Martin. Martin felsóhajtott majd kinyitotta szemét.

-Merek.-mondta határozottan. Martin huncut mosolyra húzta a száját.

-Vedd le az alsó gatyád és nem veheted vissza.-erre mindenki felröhögött én meg éreztem ,hogy kezdek zavarba jönni ezért lehajtottam a fejem .

-Oh,hogy baszodnál meg Martin.-mondta Harry majd levette az alsógatyáját. Elsőnek kiesett a szemem de rögtön elkaptam a tekintettem. Mekkora neki te Jézus úr isten !Hallottam ,hogy kuncog az arc kifejezésemen.

-Hát akkor most én jövök.-mondta majd előre hajolt és megforgatta az üveget. Adam jött.

-Adam felelsz vagy mersz ?-kérdezte  Harry

-Hmmm hhááááááátttt...-tett úgy mintha gondolkodna -merek .-mosolygott

-Hmmm akkor ...Striptease -elj Lunának !-Felkaptam a fejem és értetlenül néztem Harryre aki csak röhögött. Adamra kaptam a tekintettem aki önelégült mosollyal közeledni kezdett.

-Nemár fiúk most kajak ?-néztem fájdalmas szemekkel hirtelen Adam elkezdte riszálni nekem a seggét majd a kezeimet megfogta és végig húzta a kockáin megborzongtam amit meg is érzett ez miatt tovább ment és kezeimet az alsógatyája alá csúsztatta majd megéreztem erekcióját . Hasam elkezdett bizseregni innen tudtam ,hogy begerjedtem. Jézusom ! LUNA KELLJ FEL ! Ki akartam húzni a kezemet de nem hagyta.

-JÓ ELÉG LESZ !-lökte el Martin Adamot .Adam lihegve vissza ült a helyére.Én meg kimentem kezet mosni .. mert beleélvezett a kezembe de szerencsére nem vették észre...Megmostam az arcomat is majd vissza mentem. Adamra pillantottam aki ajkait nyalogatva nézett engem. Leültem John mellé majd folytattuk. Most nálam állt meg az üveg.

-Ne !-szólaltam meg . NE CSAK EZT NE ! MIÉRT ? MIÉRT PONT ADAM ?

-De-de !-szólalt meg-Tehát felelsz vagy mersz ?-nézett rám csillogószemeivel. Ha most felelek nyápicnak fog nézni. 

-Merek !-mondtam bátran, meglepetten nézett rám majd elröhögte magát.

-Biztos ?-mosolygott

-Igen !-mondtam határozottabban.

-Akkor csókolj meg !-szólalt meg. Tágra nyitottam a szememet-De nagyon durván.-fejezte be. Nyeltem egyet majd felálltam. Elé álltam majd leguggoltam elé kezdtem közeledni felé de hirtelen az ölébe húzott és rá kellett cuppanom a szájára. Én csókoljam meg őt mi ? Szinte azonnal belenyomta a nyelvét a számba és elkezdődött a nyelvünk harca.Amikor már vagy jó 2 perce faltuk egymást elakartam húzódni de megharapta a nyelvemet és éreztem ,hogy kifolyik a számból a vér. Még közelebb húzott magához és nekem nyomta a férfiasságát.Belenyögött a csókba . 

-Állj.-mondtam úgy ,hogy csak ő hallja erre elengedett én meg vissza ültem a helyemre.Mindenki zavarban volt nem csak én hála a jó istennek... Én forgattam és megállt..... Adamnál....

-Ilyen nincsen !-botránkoztam. Ő csak felkacagott. John közben rakott be valami zenét és hozott még piát.

-Felelsz vagy mersz ?-tettem fel a kérdést.

-Merek !-vágta rá egyből. Végignéztem a társaságon majd döntést hoztam.

-Ülj bele Harry ölébe.-mosolyodtam el.

-MI? -háborodott fel .-DE AZ GECI UNDORÍTÓ A PÖCSÉRE ÜLJEK RÁ ?-értetlenkedett.

-Luna ne már miért kínzol ?-terült szét Harry. Mikor ezt megtette megállt a tekintettem a férfiasságán. Hogy lehet ekkora ? Ez biztos szét szakít belülről.. 

-Hé begerjedtél a pöcsömre ?-röhögött fel

-Nem csak csodálkozom milyen cingár.-fordítottam el a fejem

-ÁÚ ! Ez fájt...-ült fel.

-Nah hajrá Adam pattanj.-mosolyogtam. Undorodva elkezdett közeledni Harry felé majd lassan rá ült Harrynek  a térdére.

-De a térdére hanem az ölébe !-mondtam majd a vállánál fogva fejebb löktem .

-PFÚJ BAZDMEG ÉRZEM A PÖCSÖD ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ FÚJ EZ DE UNDORÍTÓ GECI !-mondta majd fel is állt.

-Kész bele ültem.-mondta majd vissza ült a helyére. Adam pörgetett majd megállt John előtt.

-Uh Johnikám.-kezdett bele Adam. Johnra pillantottam aki már be volt feszülve.

-Felelsz vagy mersz ?-tette fel a kérdést Adam

-Felelek !-mondta Jhon

-Ahj...-sóhajtott fel Adam

-Tetszett már csaj ? És ha igen ki ?-tette fel a kérdést

-Igen tetszett és Karennek hívják.-mondta szemeim tágra nyíltak . Még te is ?Már értem.. Még egy melegnek is tetszik Karen... Egyszerűen már porig alázott.Éreztem ,hogy kezdenek a könnyek gyűlni a szememben.


Akarlak !Where stories live. Discover now