"-Rendben"
Miután ezt kimondtam kiesett minden. Nem tudom hány óra lehetett csak azt ,hogy nagyon fáj a fejem és rohadt nehéznek érzem magam. Nyüszörögve kinyitottam a szemem majd körbe néztem... Vagyis hát csak próbáltam... Adam a nyakamhoz bújva aludt Martin a hasamon Harryn meg én aludtam......WTF ???? Én egy bugyiba és egy pólóba ami fogalmam sincs ki-é talán Adamé ? Nem hiszem.. Nah mind1 . Tehát ebbe vagyok. Elkezdem szaporábban venni a levegőt mert a szívem nem nagyon bírta ,hogy 3 adoniszal alszik egyszerre egy ágyban félmeztelenül. Próbáltam magam kiharcolni ami sikerült is nagy nehezen és még nem is keltek fel. Kimentem a szobából majd idegesen kezdtem keresni John szobáját amit hamarabb megtaláltam mit gondoltam volna. Reflexből benyitottam de a látvány ami fogadott arra késztetett ,hogy azonnal becsukjam... Épp megzavartam egy kis enyelgést... Nem volt más választásom megkerestem a ruhámat ( ami valahogyan a hűtőbe került (?) ha nem lett volna nyitva a hűtő akkor szerintem sose találom meg) Miután magamra húztam a pólóm után kezdtem el nyomozni de sehol nem találtam.Hát akkor ebbe megyek haza . Telefonom és az egyéb értékeim ugyan úgy a zsebembe voltak, hála a jó égnek...Épp vettem fel a cipőmet amikor rezegni kezdett a telefonom. A nővérem hívott . Gyorsan felvettem és felálltam papírt keresve amire ki írhatom ,hogy elmentem haza.
-TE MENNYIRE VAGY IDIÓTA ?-üvöltötte bele a telefonba a nővérem ami nem tett jót az amúgy is fájó fejemnek.
-Mi van ?-kérdeztem kábán
-Ezerszer hívtalak ! Hívtam mindenkit érted ?! Felhívom Karent és tudod mit mondott ? Egy discoba látott ahogy le léptél egy sráccal és naaagyyoon élveztétek egymás csókját. Tudod szólhattál volna ,hogy mész bulizni ! Mentem volna én is !-dünnyögte a telefonba mire felröhögtem.
-Jólvan ,jólvan..De most megyek majd mindjárt haza érek-mondtam miután sikeresen megtaláltam egy lapot és még ceruzát is szóval kezdtem írni ,hogy nem raboltak el csak haza mentem.
-Oké, de mindent elmesélsz !-mondta és ezzel ki is nyomta. Felkuncogtam majd kiléptem az ajtón. Egészen hűs egy kis széllel. A tegnap eső még mindig érezhető volt és még csöpögött is de nem nagyon csak épphogy. Megnéztem az időt majd fájdalmasan fedeztem fel ,hogy még csak reggel 8-van... Szombat van nem ? Rá érek haza menni.Körbe néztem majd megláttam egy kávézót. Elhatároztam ,hogy bemegyek egy picit gondolkodni. Benyitottam majd orromba szált az jó illat amit minden kávézóban érezni. Elmentem a a pulthoz majd kikértem amit szerettem volna majd elfoglaltam egy helyet az ablak mellett.Elgondolkodtam a tegnap történteken.Most mit gondolhat rólam Karen és Jerry ? Mennyire utálhatnak most ? Adamen nem aggódom. Szerintem azt is elfelejtette ,hogy mi a nevem. De az biztos ,hogy nem fogom elfelejteni. Még sose csókolóztam senkivel ennyire jól. Beleszürcsöltem a kávémba aminek az íze végigszáguldott a nyelvemen. Fanyar de mégis édes. Olyan nyugtató. Meglepetésemre egy lány állt mellém . Rá emeltem a tekintetem kérdően.
-Leülhetek ide ?-kérdezte csak bólintottam ,elmosolyodott de valahogy mégis fájdalmasan majd leült elém.Majd ő is elkezdett kávézni és elmélkedni.Egyszerre sóhajtottunk fel mire akaratlanul is elröhögtük magunkat.
-Lindának hívnak . Téged ?-kérdezte, elmosolyodtam majd válaszoltam
-Lunának.-mondtam félénken de még mindig ott ült a mosoly az arcomon
-Örülök ,hogy megismerkedtünk.-mosolygott
YOU ARE READING
Akarlak !
RomanceEgy lány akinek össze omlik az élete, de egyben fel is épül. Figyelem! : Káromkodás illetve 18+-os részek is vannak a történetben ! A történet kitalált bármilyen kapcsolódás a való élettel csupán a véletlen műve!