3

11.3K 411 6
                                    

"Ha John nem ránt el tuti elájulok!"

-Khm.. Bemutatom a testvéreimet. Ő itt Adam !-mutatott a fiúra aki le emozott. Barna szemeivel méregetett engem két karján tetoválások és izmos test . Orr pc-je jól áll neki pont úgy mint a fűl tágítója. Konkrétan egy adonisz. Olyan 22 éves lehet.

-Hé John nem láttad a ..-mondta egy srác aki épp jött be de elakadt a szava amikor meglátott.

-Hát ő ki ?-kérdezte karba tett kézzel.

-Ő itt Luna.. Luna Bemutatom Martint .- mondta John mikor befejezte az említett személyre néztem majd próbáltam szemkontaktust kelteni ami sikerült is. Le engedte a kezét majd mogyoró barna szemeivel végig mért . Mi ez ? Ez ilyen szokás ? Végig mérnek mindenkit ?Vagy mi?Kezei úgy szint tetováltak és száj pc-je tökéletesen állt neki. Felállított barna haja tökéletesen volt belőve. Oh .. 2. Adonisz...

-Szia Luna !-mosolygott rám. Ami miatt megint zavarba jöttem így a zoknimat kezdtem el tanulmányozni .

-Szia..-dünnyögtem félénken .John erre oldalba könyökölt.Felnyögtem és a fájó ponthoz nyomtam a kezem

-Te mennyire vagy hülye ?-néztem idegesen rá

-Csak egy picit !-röhögött mire én bele boxoltam a vállába .

-Hé nem jöttök bulizni ?-jött le egy harmadik fiú. Mindnyájan ránéztünk.

-Ja .-Adam

-Aha-Martin

A harmadik fiú felém pillantott

-Hát ő ki ?-egyenesedett ki.

-Bemutatom Lunát. Luna ő Harry .-mutatott be minket. Hát mit ne mondjak. Kék szemei végig pásztáztak rajtam . (esküszöm ez egy mánia náluk) Majd elmosolyodott és az ajkaiba harapott. Barna hajába is beletúrt.Magas és hát eléggé jó vágású. 3. Adonisz. Pfu..

-Ugye ti is jöttök ?-nézett a szemembe én csak megszeppenve néztem Johnra. Aki csak sóhajtott egyet.

-Be akarunk mi most baszni ?-kérdezte. Végig gondoltam és igen. Felejteni akarok.Teljes mértékben.

-Igen de nagyon durván-válaszoltam komolyan John felröhögött.

-Úgy szint.-mondta John röhögve

-Bírom a csajt.-szólalt meg Adam erre oda kaptam a fejem.Ő meg csak önelégült mosollyal nézett.

-Um én haza mehetek átöltözni mert... ez csuron víz ...-néztem magamra.

-Szerintem rohadt szexi vagy így !-szólalt meg Harry már ,már a fülembe . Ez miatt megijedtem és egy kisebbet ugrottam . Erre csak felröhögtek.

-Haza viszlek.-állt elém Martin. Hálás mosolyt nyomtam felé majd követtem kifele.

-Mindjárt hozom vissza !-mondta az ajtóban Martin. Értetlenül néztem rá de ő csak röhögött . Hát biztos... Beszálltunk a kocsiba majd mondtam merre menjen. Mikor hozzám értünk behívtam megkínáltam teával majd szaladtam fel öltözni.

Kiválasztottam a ruha darabot majd rohantam le.

-Huh kész vagyok !-mondtam miközben szaladtam le a lépcsőn. Martin rám nézett majd elkapta a fejét.

-Akkor mehetünk.-mondta mire bólintottam és elindultunk. Útközben telefonált ,hogy a bulihelyre menjünk rögtön. Unottan bámultam ki az ablakon és az eső cseppeket néztem ahogy lefolytak az ablakon.Neki dőltem az ablaknak. Kb 10 perc múlva megérkeztünk. Egy óriási discohoz. Beálltunk a parkolóba majd kiszálltunk. Picit megcsapott a hideg ami miatt össze zizzentem de kibírható volt. Az ajtóban vártak minket Johnék .. Vagyis hát.. John neki állt flörtölni arrébb egy sráccal szóval ő nem. Kisebb fagyoskodás után végre bementünk és miután megvettük a jegyeket kezdődött a buli. Mindenki rögtön a pia pulthoz ment és kezdődött az ivászat. Első pár felest nyugisan húztam le. Az első egy picit megégette a torkom de utána oké volt. 4. felesnél már nem volt olyan tiszta minden. A többiek eltűntek csak én meg Adam maradtunk ott és elkezdtünk sörözni. Már megittunk jó pár pohár sört . Nah ott már éreztem ,hogy kezdek részeg lenni.

-És mesélj magadról !-súgta a fülembe Adam.

Akarlak !Where stories live. Discover now