20

6.4K 256 0
                                    

Anyám itt bőg elöttem mint egy kis gyerek én meg csak álok mint egy darab fa. Most tényeg elhiszi ,hogy ezzel a szinjátékkal átverhet ? Legugoltam elé majd a füléhez hajoltam.

-Abba hagyhatod szerintem már meghatodtak.-súgtam a fülébe.Láttamm anyám arcát . Olyan arcot vágott mintha lebukott volna.Feltápázkodtam majd lenézően néztem anyán ijedt arcát.

-Nah most mivan ? Nem megy tovább ? Jerry te most tényéeg elhitted ,hogy érdekelte ,hogy eltüntem ?-néztem rá.

-Én nem !-ált fel anyám

-Ne próbálj meg hazudni. Ismerlek anyám. Ha kerestél volna igaziból rég megtaláltál volna mint anno Barbit. Pedig ő róla még annyit se tudsz mint rólam. De figyelj. Ajánlok neked valamit drága édes anyám. Elmegyek innen ha adsz pénzt lakásra és minden hónapban küldesz pénzt ,hogy megéljek ,és igérem sose fogsz újra látni. -mosolyogtam a képébe.

-Ne szórakoz már !-szólalt meg Jerry

-Rendben !-ált fel anyám majd letörölte a műkönnyeit .Csak ,hogy azzal a smink is lejött amit magára kent ,hogy olyan legyen mintha megviselte volna ez az egész.Önelégülten néztem Jerryre aki csak lefagyott.

-Rendben holnap után költözöm addig rendez nekem lakást.-mosolyogtam belül már szét tépett az ideg. Azt hittem itt helyben össze esem a síró görcstől. Most legalább a szemembe mondta mennyire utál.Elkezdett remegni a kezem. Mi? Félek ? Mitől ? Hisz már kimondta amit hallani akartam ! Hirtelen Logen ölelt át hátúlról ami miatt mintha a félelmet ki űzte volna belőlem . Anyámmal megbeszéltük ,hogy mikor ,hogy és hova végül abba maradtunk ,hogy enyém lehet teljesen a régi házunk vagy hát régi ? Amiből párnapja költöztettek ki. Hivatalosan még nem vagyok 18 de amint megleszek a nevemre iratja.Logennek mondtam ,hogy mennyen haza pihenjen. De nem nagyon akart végül rávettem. Fel mentem a szobámba majd kezdtem pakolni a holnap utánból holnap lett szóval holnap minden holmim át lesz vitetve a másik házba.Néhány cuccot bepakoltam majd felhívtam a főnőkömet ,hogy most mivan. Kérdezősködött ,hogy miért nem voltam és próbáltam legjobban kimagyarázni magamat az egészből.Végül abba maradtunk ,hogy többett ilyen nem lesz és túl óráznom kell majd szóval este 8 helyett éjfélkor indulhatok haza. Hajnali 1-re fogok haza érni.. Jézusom... Lefürödtem majd benyomtam a laptopomat. Senkinek nem válaszoltam egyedül Logennel beszéltem. Tudom ,hogy ez miat Jhon illetve sokan megutáltak most... Sokan ?! :'D Szinte mindenki utál már most is.Két kopogást hallotam majd benyitott Jerry . Értetlenül néztem rá majd lecsuktam a laptopot.

-Mivan ?-kérdeztem flegmán.

-Beszélni szeretnék veled.-mondta az ágyamra ülve.

-Hallgatlak.-tettem karba a kezem.

-Tehát... Karennel rengeteget beszéltem erről az egészről . Hogy miért tüntél el és ,hogy miért csináltad ezt az egészet .. Mármint az egész alatt úgy értem ,hogy szinte a szemeddel megöltél minket és jól kifejezted ,hogy mennyire utálsz minket. Karen elmesélte ,hogy megvert téged. Szerintem jól tette. Hisz idióta voltál !-nézett rám olyan szinten húztam be neki ,hogy nekem fájt ahogy a földön csattant a feje.

-NAH IDE FIGYELJ TE UTOLSÓ SZAR HÁZI KÖCSÖG ! A TE KIS KARENOD CSAL TÉGED ÉS KÉPZELD UGY MEGVERT ,HOGY FELREPEDT A KOPONYÁM ! ÉN VOLTAM AZ IDIÓTA ? NA NE SZÓRAKOZZ VELEM ! ELCSÁBÍTOTTÁL ELJÁTSZOTTAD ,HOGY SZERETSZ AZTÁN SZINTE A SZÍVEM SZÚRTÁL EGY KÉST ! MIND KETTEN KARENNAL EGY ÚTÓLSÓ KIS SZAR HÁZIK VAGYTOK ! De tudod mit ?-röhögtem-Teljesen össze illetek. Karen a kutya te meg a szarja.-mosolyogtam miközben a könnyek folytak le az arcomon.Jerry lesokkolva ült a földön.-Most pedig takarodj ki !-övültöttem rá . Felpattant majd becsapva maga után az ajtót távozott. Felsóhajtottam majd szét terültem az ágyon.Itt mindenki zakkant ?? Anyám ugy viselkedik mint egy debil Jerry olyan mintha drogos lenne apám egy büdös fasz. Akkor ki itt a normális ?? Mert ,hogy én se vagyok az abba biztos vagyok. Nővérem ? Igen talán ő.De ő alig van otthon.Most így bele gondolgva Jerryből még ki is nézem ,hogy drogozik. De röhögnék ha most rá nyitnék pont szívna ;D . Hmmm.. Fel áltam majd kimentem szobából és egyenesen Jerry szobájához vettem az irányt. Kivágtam az ajtaját éééésss ahogy gondoltam. Nem lepődöm meg. Jerry szét van terülve az ágyán asztla tele van valamilyen fehér poral feltételezem drog. Mikor észre vett próbált valamit reagálni de folyt a szájából a nyál és köpni nyelni nem tudott. Lenézően végig néztem rajta majd rácsuktam az ajtót. Hála istennek pár hónap és közöm nem lesz ezekhez az emberekhez.Emberek ?? Nem is mondtható azoknak.Elmentem kerestem valami kaját és próbáltam lenyomni a torkomon mivel megint nem ettem semmit ma.Miútán meguntam a kajám turkálását felmentem és befeküdtem az ágyba. Inkább alszom. Nincs erőm a holnapon gondolkodni.

Másnap nem volt semmi izgalmas Logen át jött és segített pakolászni a házba ami miatt az egész napunk elment. Elmondtam neki ,hogy Jerry drogozik de ezen csak jót röhögtünk . Mire végeztünk a házzal kb este 10 lett és hulla fáradtak voltunk. Még egy kevés ideig nálam maradt ameddig meg kajáltunk (rendeltünk kaját ). Majd megnéztünk egy filmet aztán ment haza mivel holnap suli szóvak aludni is kéne.

Aztán jött a hétfő......

Iszonyatos izomlázzal kelltem a tegnapi pakolás megtette a hatását.Kimentem a fürdőbe majd alaposan megmostam az arcom. Jézusom úgy nézek ki mint egy zombi.... Megcsináltam a reggeli dolgokat majd lementem kajolni. Hát.. igazából megszoktam ,hogy üres a ház de most valahogy még furcsa is. Benyomtam a rádiót ,hogy ne legyen már ennyire csönd majd előhalásztam egy tegnap vett joghurtot.Jó izűen elfogyasztottam majd a vállamra vettem a táskám és haladtam az ajtó felé. Felvettem a cipőm majd a kulcsomat a zsebem mélyére nyomtam . Kinyitottam az ajtót ÉS TE JÉZUS ÚRISTEN !Lesokkolva áltam az ajtóban és úgy néztem végig a társaságon. Itt volt Logen , Jhon ,Harry,Martin és Adam. Köpni nyelni nem tudtam ezért csak Logen felé nyomtam egy ilyen HÁT EZEK MEG ? Nézést amit értett is és csak megvonta a vállát.

-Izéé ?-kérdeztem

-TE MENNYIRE VAGY HÜLYE ?!-ölelt át Jhon .Vissza ölelt majd nyakába temettem az arcom.Kezdtem érezni ,hogy zokog. Szerintem a világon engem lepett ez meg a legjobban.

-Semmi baj itt vagyok .. Csak egy picit kiruccantam !-simogattam a hátát. Letörölte a könnyeit majd elengedett.

-Hiányoztál te idióta !-nyomott egy puszit a homlokomra. Hirtelen valaki elrántotta Jhont és átölelt.Elsőnek csak néztem de utánna felfogtam ,hogy éppen Harry ölelget itt engem.

-Izéé ?-kérdeztem.

-Brühühühühüü annyira hiányoztálll !!!-játszotta el Jhont Harry ,erre felkacagtam.

-Hülye fasz !-ugrott Jhon Harry hátára ami miatt hanyatt estek .Felkacagtam majd átléptem a bunyozó párost.Értetlen fejjel haladt Logen felé aki csak röhögött a két srácon. Hirtelen két kéz termett a derekamon majd megfordított a tengelyem körül és szorosan magához vont. Adam volt. Éreztem ahogy szívem a torkomba ugrik.

Megszünt körülöttem a világ és csak az ő szívdobogását hallotam. Az övét ? Nem az enyémet ?? Logen letéptem rólam és ha nem kapom el a kezét akkor behúz Adamnek. Szorosan átölelt Logent akit alig lehetet lefékezni. Mindenki ilyedten tekintett felénk.Most mi lesz ?!



Akarlak !Where stories live. Discover now