17

7.6K 263 6
                                    

Nem tudom ,hogy mennyit aludhattunk csak azt tudom ,hogy nagyon jól esett. Fájdalmasan nyitottam ki a szemem és felfedeztem ,hogy Logen tök nyugisan alszik még mindig melletem. Elmosolyodtam majd feltápászkodtam már sokkal jobban érzem magam mit tegnap .Ki dörzsöltem a szememből az álmosságot majd próbáltam kikászálodni az ágyból de meglepetésemre két kéz hátulról elkapott, Logen volt az. Ő is feltápászkodott majd beletúrt a hajába közben félkézzel vissza húzott.

-Hová mész ?-kérdezte úgy ,hogy az álla a vállamon pihent.

-Pisilni..-mondtam miközben a zavaromat próbálom leküzdeni.

-De siess.-mondta majd vissza dölt az ágyba . Felkelltem de röktön meg is álltam.

-Merre van a wc ?-kérdeztem

-Ott !-mutatot a szobában lévő 2. ajtóra bolintottam majd besliszoltam majd a pisilés mellet rendbe tettem magam mert elég cefetűl néztem ki...Kimentem majd Logent láttam meg aki az ágy szélén ült. Mosolyogva néztük egymást egy darabig majd elröhögtük magunkat.

-Akkor most milessz ?-kérdeztem majd lehuppantam mellé.

-Előszöris mond el mi történt.-kezdett bele

-Rendben ha te elmondod miért van itt Linda.-tettem karba a kezem.

-Honnan ismered Lindát?

-Egy kávézóban találkoztunk és elkezdtünk beszélgetni stb stb.....-mondtam mire bólintott egyett.Felsóhajtottam majd mély levegő vétel után belekezdtem.

-Tehát. Tegnap elött kiderült ,hogy Jerry apja és az én anyám össze házasodnak. De ezt mind úgy ,hogy még azt sem volt hajlandó elmondani ,hogy mikor és ,hogy lesz ez az egész. Nem is lett volna olyan baj ez az egész. Mivel már megszoktam, hogy ki zár az életéből. Hanem az ,hogy Jerry.. Ő össze tört .... Kihasznált majd eldobott és most úgy kell kezelnem mint ha a testvérem lenne ? Nem vagyok rá képes ,és soha nem is leszek rá. Sőt nem is akarom . Csak ,hogy anyám ezt gondolom észre vette és elkezdett bevonni az életébe amitől hánynom kell. Nem akarok oda menni abba a házba nem akarom látni őket .-mondtam majd hagytam ,hogy egy könny csepp lefolyjon az arcomon.-Aki meg vert nem más mint Karen volt. Karen a legjobb barátnőm volt de...én gyerekes voltam és túlságosan fájt ,hogy Jerry őt választotta nem engem . Nem is volt ezzel próbléma mind addig mig nem kezdett bele szólni az életembe. Aztán egyik nap Jerry megjelent a lakásomnál. Adam kiütötte ezért aznap Karen jött és megvert. Nem ellenkeztem hiszen megérdemeltem . -miközben végre végig mondtam tömören már bőgtem.Logen magához húzott és hagyta ,hogy kisírjam magam .

-Rendben.. Ha szeretnél maradhatsz itt ha még szeretnél...-vakarta meg a tarkóját.

-Ha szabad szívesen maradnék.-mosolyogtam miközben a könnyek tovább folytak az arcomon.-De most te jössz.-mondtam eltólva magamtól.

-Hát.. Linda és én mostoha tesók vagyunk . 13 éves voltam amikor apum közölte velem ezt de én már tudtam végig mivel rengetegszer voltak itt szóval nem volt nekem valami nagy trauma. Most született egy kis öcsém majd bemutatlak neki.-mosolygot. Amilyen lágyan és kedvesen mesélt a családjáról az megnyugtatott felkuncogtam majd letöröltem a maradék sós vízet az arcomról.

-OKKKÉ ÁLOMSZUSZÉKOK !-nyitott be Linda

-Ideje jönni enni !-tapsolt egyet mire mi neki indultunk a konyhának. MIkor lementünk a lépcsőn a nappali felé fordulva megláttam a szüleiket így egyenesen kihúztam magam majd oda mentem.

-Jó napot ! Kenward Luna vagyok ! Sajnálom ,hogy tegnap így hirtelen megjelentem ...-fogtam velük kezet.

-Semmi próbléma !-lökte férre férjét Linda anyukája.

-Picit ránk ijesztettél de Logen elmagyarázta helyzetet.-mosolygott. Hálásan néztem Logenre aki csak felröhögött.Linda és Logen bementek a konyhába én meg leültem Linda anyukával a kanapéra.

-Engem Luisa-nak hívnak . -mosolygott majd kezet ráztunk.

-Örvendek a találkozásnak!-mosolyogtam.

-Um ha nem próbléma szeretnék egy kis magyarázatot a tegnapira ha érted,hogy értem. Logen mondta ,hogy nem szeretnél haza menni. Megkérdezhetném ,hogy miért ?-kérdezte. El kell neki mondanom végülis szinte egy vagyont költött rám tegnap a gyógyszerektől elkezdve mindenre.Bólintottam majd mély levegőt vettem és elkezdtem neki mondani miért is nem akarok haza menni . Megértően bólintott.

-Hát igen.. Logen is nehezen kezelte ezt de egy 13 éves kisfiúnak könnyebb ezt feldolgozni mint egy 17 éves lánynak.Ha szeretnél maradhatsz itt majd Linda ad ruhát. De csak szombatig tudsz itt maradni. Mert beszélned kell a szüleiddel ez nem maradhat így. Cserébe csak annyit kérek segíts minden nap kitakarítani !-mosolygott miközben a hátamat simogatta. De irigylem Lindáékat . Nekik normális családjuk van. Biztos meg becsülik az ilyen csodálatos dolgot amit kaptak. Logen jelent meg a konyhából egy jó adag kajávall a kezében majd megált előttem.

-Nem tudom ,hogy vagy vele.. De én nagyon éhes vagyok...-mondta csillogó szemekkel.

-Én is így vagyok vele-áltam fel kuncogva.Miútán megettük azt a sok enni valót azt hittem kipukkadok.Rengeteg mindennel tartozom Logenéknek.Ezt sose fogom tudni teljes egészében vissza adni. Ezt a szeretetet lehetetlen számomra.

Telt az idő rohamosan. A családom nem keresett sőt senki sem de igazán nem is érdekelt. Fantasztikusan éreztem ott magam. Lindával együtt tanultunk néha, Logennel sokat hülyéskedtünk és tündéri kis testvérük is eszméletlen aranyos, Nicha-nak hívják. Tündéri .

Logennel sokszor elaludtunk a kanapén filmnézés közben egyszer meg is lett örökítve ( fent látható, és szeretném kérdezni a véleményeket ,hogy ilyen fajta illusztrációk tetszenek-e nektek vagy inkább hanyagoljam ? Kommentben várom a válaszokat :) szerk.) . Így pik- pak elment ez a hét. Talán túl gyorsan mint ahogy akartam. De valami még váratlanabb történt péntek délelött

Amire sose gondoltam volna....


Akarlak !Where stories live. Discover now