Telik az idő test alakom már nem annyira rossz mint régen most már 45 kg vagyok .Normálisan tudok járni és már mondhatni felépültem. Ma engednek ki. Nate már régen kijutott innen de én csak most szabadulok. Persze senki nem jött értem vagy bármi. Se Adam se John se senki. Csak egy csekket küldött anyám egy halom pénzel.Hajam újra fekete színű számomra furcsa. John küldött nekem pár ruhát amiben lehetek de most nem tudott jönni mert elkellet utaznia. Bár feljavultam testem még gyenge ezért még azt a kis táskát is nehezen viszem a hátamon. hívok egy taxit majd rögtön mondom a címet. Mikor meglátom a régi házam meglepődöm. Mivel rendezett az egész. A kert meg úgy az egész. Mikor belépek szintén ez a helyzet. Szerintem John pakolászott itt össze. Levágom a táskám a padlóra majd körbe nézek. Hiányzott ez a hely. Felcsoszogok a szobámba és belevetem magam az ágyba. Végre itthon.Aludnék de úgy érzem eleget aludtam már. Felkelek és elmegyek a fürdőbe belenézek a tükörbe. Teljesen máshogy nézek ki . Olyan idegen nekem a mostani kinézetem. Eldöntöttem ,hogy rendbe szedem magam. Lefürödtem majd megszárítottam a hajam. Előkaparásztam a köröm lakkjaim és feketére festettem a körmeimet. Fele más szemem zavar de most nem érdekel. Eldöntöttem ,hogy nem fog érdekelni semmi már ami mást zavarhat. Fel vettem egy fekete trikót és egy fekete csőgatyát.Felvettem a fehér torna cipőm és elindultam a buszmegállóba. Miért is? Veszek magamnak pár dolgot magamnak. Mivel most birtokomban elég nagy vagyon van. Ezért több dolgot is megtehetek. Elsőnek veszek magamnak egy motort. Igen egy motort.Valamiért elöntött a vágy ,hogy valami ilyesmit csináljak. Mivel a jogsim megvan rá így megtehetem.
Bementem az üzletbe elsőnek új kocsi szag árasztotta be a helyet de utána kellemes levendula illat. Kirázott a hideg. Egy ember azonnal jött és elkezdett magyarázni mit szeretnék. Mikor felvázoltam a helyzetet mindenről hablatyolt ami nem is érdekelt. De kiszúrtam egy motort amit szemrebbenés nélkül megvettem.
Ő az :
Elég drága volt de most nem érdekelt. Nehezen aláírtuk a papírokat és már mehettem is vele.
Elsőnek vettem magamnak felszerelést mármint bukósisak stb.. Majd elmentem és vettem magamnak egy telefont.Megvettem az elsőt amit mondott aztán mentem. Utam egyenesen az iskolámhoz vezetett. Mivel korán van még a gyerekek az udvaron voltak így mikor megérkeztem elég sok tekintet szegeződött rám. Ez az utolsó hét a suliban szóval mindenki lazán volt öltözve.Meleg van. Leszálltam majd elindultam az igazgatóhoz. Épp léptem volna fel a lépcsőn mikor valaki hirtelen átölelt. Megijedtem így majdnem hátra estem de megtartott. Pislogtam kettőt majd mikor megláttam ki az majdnem elröhögtem magam. A régi osztály főnököm. Ő egyben az egyetlen élő rokonom akit ismerek.
-Luna hát te ? Jól vagy ? Miért nem szóltál ,hogy kiengedtek ? Meg,hogy felébredtél ? Elmentem volna érted !-hadarja.
-Nyugalom nincs semmi baj. Jól vagyok de majd később beszélünk !-mondtam rekedtes hangon majd bólintott én meg haladtam tovább. Az igazgató meglepődött az érkezésemen. De mikor elmagyaráztam miért vagyok itt akkor már értette.
-Szóval azt szeretnéd ,hogy befejezd itt a tanulmányaid?-kérdezi az asztalnak dőlve. Bólintok.Mond ,hogy megengedi !
YOU ARE READING
Akarlak !
RomanceEgy lány akinek össze omlik az élete, de egyben fel is épül. Figyelem! : Káromkodás illetve 18+-os részek is vannak a történetben ! A történet kitalált bármilyen kapcsolódás a való élettel csupán a véletlen műve!