Nem elég ,hogy örült nagy balhét csináltam tegnap még anyám okozta gondokat el sem hárítottam.Sőt még semmit nem oldottam meg.Ahogy felkeltem bebasztam és még több gondot csináltam mit ami alapból is volt. Csoda ,hogy nem kaptam alkohol mérgezést. Amilyen gyenge a testem simán kaphattam volna.Elárasztott a düh a felelőtlenségem miatt. Adam itt áll előttem és nem érti eltorzult arc kifejezésem alatt mi rejlik.
-Mennyetek most el. El kell intéznem pár dolgot. -mondtam . Azt hittem ideges lesz és dühöngeni fog azért mert ezt mondtam de helyette magához húzott és megcsókolt.
-Vigyázz magadra.-mondta még a hajamba puszilva. Majd össze kaparta a két testvérét és elmentek. Első dolgom volt lefürödni. Kihajítottam a kukába a le szakított a függönyt majd lezuhanyoztam. Miután ez meg volt rendbe raktam az arcom. A monoklim nem tudtam eltüntetni de legalább a kisebb sebeket eltüntettem. Első hely ahová megyek az az iskola. Mivel lassan 8 óra sietem kell.Fel vettem egy fekete inget és egy fekete cső gatyát. Mikor a tükörbe néztem úgy éreztem magam mint egy rossz gengszter. Sebes arc és full fekete ruha. Gratulálok. Bele bújtam a fekete torna cipőmbe majd fogtam a bukósisakom és felszálltam a motorra azzal indultam is. Útközben bevillant ,hogy semmim nincs ezért beugrottam egy boltba és vettem egy egyszerű terep mintás hátizsákot és 4 füzetet és tollat. Nagy nehezen megérkeztem a sulihoz.A parkolóban csak egy helyen volt hely és persze ,hogy az ilyen tini picsák mellet. Jah persze a drága jaj de menő vagyok fiúk is ott voltak. Elsőnek ideges voltam mert annyian voltak ,hogy be sem lehetett állni. Aztán felidegesítettem magam aztán szimplán neki indultam és így félre álltak.Aha aztán kaptam ezeket a " ki ez te ??" " nagyon elhiszi magáról" " mindjárt meg tépem " beszólásokat.Aztán levettem a bukósisakom. Rögtön mindenki elnémult. Talán most jól jön ez a pár heg :D .Muszáj volt el mosolyodnom. Kinyújtóztam majd az volt az első gondolatom ,hogy kávé.Amúgy meg rohadt másnapos vagyok.Épp szálltam volna le a motorról amikor megcsörrent a telefonom. Sóhajtva fel vettem.
-Igen ?-mondtam bele a telefonba.
-Hellóóókka ! Én vagyok John!-szólalt bele a telefonba.
-Csááóó!-mondtam-Mizu ?
-Ööhhh.....Eltűnt..-éreztem a hangján ,hogy valami nem kóser.
- Mi ?-kérdeztem
-A... ,hogy mondjam.. a ..jó van már leszarom a faszomról eltűnt a piercingem!-elsőnek csak pislogtam
-Mi ?-kérdeztem vissza-Hogy mid ?-dolgoztam fel.
-A PIERCINGEM !-visította a telefonba. Nah itt eltört a mécses. Kitört belőlem a röhögés.Mindenkinek a faszával van baja ???
-De hát oda nem is lehet csináltatni nem ??-mondtam röhögve
-De lehet..-szinte látom magam előtt a durcás fejét..
-Majd meg lesz . Most se erőm se időm nincs azt keresgélni. Másnapos vagyok fáradt és rohadtul fáj mindenem és egy kibaszott nagy monokli tátong a szememen.Szóval bocs most nem érek rá azzal a valamivel foglalkozni.-mondtam-De ha bejössz a sulihoz oda adom a lakás kulcsom aztán keresd meg.
-Megyek.-mondta és azzal letette. Hogy az istenbe hagyhatta el ??Fel nem tudom fogni...Sóhajtottam egyet hát induljon a nap. Leszálltam a motorról majd go be. Össze szedtem a könyveim majd bementem a terembe. Leghátsó pad ajtó felőli padsorba ültem le.Hát akkor most nyomassuk 11.-es vagyok és már csak 12-őt kell elvégeznem . Elkezdett gyűlni az osztály meglepetten figyeltem ,hogy nem nagyon törődtek velem. Teltek az órák...és következett a tesi óra.A tánc teremhez mentünk ( én úgy sem csinálok semmit mivel megtiltották ) majd mikor mindenki átöltözött sorba álltunk. Aztán nyitódót az ajtó. Belépett a terembe.. Logen. Csak pislogtam . De ő is. Egymást bámultuk. Mögötte fiúk jöttek be de azt nem figyeltem. Le voltam sokkolva.
-Mi a picsa...-jött ki a számon.
-Te mit keresel itt ??-nézett éretlenül Logen.
-Vajon mit ?? Iskolába vagyok ??-remélem érezni lehetett a szarkazmust.
-Nem .. te nem komában vagy ??
-Nem képzeld ! Annyira informált lehetsz ,hogy az beszarás.-mondtam
-Most.. majd megbeszéljük. Én csak őket hoztam .-mutatott a fiúkra majd kiment. Mi a lószart keres ez itt ??
-Hallod te..-állt elém egy magas vörös hajú lány
-Honnan ismered Logen tanár urat ?-kérdezi
-Tanár urat ?-kérdezem vissza
-Igen ő a fiúk tesi tanára !-mondta óóó így már értem....Hirtelen egy cefet csúnya nő jelent meg a terembe.
-Jó jó gyerekek ! Lányok kérlek üljetek le.-mondta és azzal leültünk (mármint az összes lány)
-Gondolom őket ismeritek!-mutatott a fiú bandára. Ahol ott virított Nate ??? Nate vigyorogva integetett felém. Erre a lány tömeg, gyilkos tekintettel nézett rám.Fantasztikus.Ez a jelen átka....
Aztán később rájöttem ,hogy miért van ez .. (a vöri el látott infókkal ) Nate a "BMJH " tánc bandának a vezére és ide járnak . Most meg bejöttek ,hogy ilyen bemutató félét tartsanak. Egy "hát oké" mondattal letudtam ezt aztán kezdődött ...kezdődött.Elkezdtek táncolni...
És ezután a rész után :
Nate letérdelt felém mutatott egy szívet formált a kezéből majd rám kacsintott.
-Még egy ilyen kacsintás öcsi aztán nem lesz mit megigazítod ott len.-mondtam karba tett kézzel.
-Naaaaa !-mondta röhögve-Tudom ,hogy szeretsz !-ült le elém és átölelt.Muszáj volt elröhögnöm magam.
-Tízszer elverlek táncban.-mondtam neki
-Ohohohoo nyugi eleget láttam már a te táncodból tegnap.-röhögött fel.
-Mocsok vagy.-löktem el majd elindultam kifele mivel ez az utolsó óránk és nekem mennem kell anyámhoz.
YOU ARE READING
Akarlak !
RomanceEgy lány akinek össze omlik az élete, de egyben fel is épül. Figyelem! : Káromkodás illetve 18+-os részek is vannak a történetben ! A történet kitalált bármilyen kapcsolódás a való élettel csupán a véletlen műve!