Miután sikeresen győzedelmeskedtem anyám felett boldog hitben éltem ,hogy ezután bármi jön az nem lehet olyan borzasztó mint amin most át estem. Összesítve kómában voltam és közben azt álmodtam ,hogy rákos vagyok.Miközben kómában voltam anyám eladott mint egy kutyát. Jah meg persze össze házasodott Jerry apjával. Ez nem is tűnik olyan vészesnek.
Azt gondoltam ezután minden rendben lesz.
De sose gondoltam volna ,hogy 1 nap után ott kell hagynom az iskolát egy kis csöpség miatt.
Ez az egész a balhénk után 1 hét után kezdődött.Anyám megjelent a házamba egy gyerekkel a kezében.Rögtön tudtam mit akar . Nem tudom hogyan és miért de megéreztem.
Csak ,hogy nem ez volt ami még nagyobb szíven ütés volt. Hanem amikor elmondta ki gyermeke. Ezután már úgy éreztem az anyám a legundorítóbb a lény a világon.Soha a büdös életben nem gondoltam arra ,hogy egyszer elhányom magam anyámtól. De ez volt az a pont amikor elöntött az undor. De a gyermek volt az akit a legjobban sajnáltam. Két undorító lény szülte. De mégis meg akarom adni neki a boldogságot így magamhoz vettem a köjköt. Kiderült ,hogy neve sincsen .Mikor anyám eltávozott végre könnyes szemmel néztem a gyerekre aki nyugodtan aludt a karjaimban. Egy ilyen cukiság ,hogy lehet ,hogy azoknak a gyermeke.De azt sem értem ,hogy Jerrynek ,hogy volt ingere lefeküdni az anyámmal. Valószínűleg be volt drogozva.De akkor is rohadt undorító! Nem baj legalább számíthatok a fiúkra ! Jah vagy mégsem.... Azóta mióta feltűnt Tiffany azóta el sem jönnek hozzám. Hogy ki Tiffany ? Adam gyerekkori barátja aki a tökéletes nő megtestesítője.Még nem találkoztam vele de őszintén nem is akarok. De kezdek ideges lenni ,hogy Adam aki állítólag szeret engem még ide sem jön sőt még fel sem hív és nem is ír már 2 napja.
De most ez nem is a legfőbb bajom hanem a kölök a kezemben aki elkezdett sírni. Mély levegőt vettem ideje babacuccokat venni illetve átalakítani az egyik szobát babaszobává. Vagy esetleg el kéne költöznöm. Az lenne a legjobb. Most végül is megtehetem.Megfogtam a bőgő masinát majd felvettem a cuccokat amit anyám adott ( egy csomag pelenka(meg a hozzá tartózó kellékek) meg 4 ruha rá meg gyerek ülés... ) sokat törődhetett vele.Előhalásztam a kocsikulcsot majd be operáltam a gyerek ülést. Majd egy negyed órás szenvedés után sikerült pelenkát cserélnem rajta. Ami neki marhára tetszett ,hogy szenvedek. Mert végig röhögte az egészet. Mikor végre sikerült átöltöztetnem beoperáltam a gyerekülésbe majd go be a városba ruhát kaját és egyéb dolgokat venni neki. Miután sikeresen felvásároltam a fél a baba boltot ( nem bírtam annyira cukik voltak a ruhák ,hogy nem bírtam ott hagyni őket.) Sikeresen haza jutottunk így rendbe is tudtam rakni . Meglehetősen imádtam vele szórakozni. A fürdőkádban a kis szőke fiú nagyon élvezte ,hogy elkényeztetem. De gondolom már rá fért. Aztán jött a neheze.... a baba cuccok össze szerelése.....Bármit csináltam nem ment.... Sehogy sem..... A fiúk gondolom nem érnek rá... Meg ahogy senki sem ....Telefonomban nézegettem a telefon számokat. Aztán megakadt a szemem egy néven. Nate. Azonnal rányomtam és hívtam is. Telefonba csak annyit mondtam segíts ! Kb 10 percen belül itt volt. Most itt állunk 2-en a gyerek előtt és bámuljuk.
-Hát ez honnan van?-kérdezi
-Miaz ,hogy ez ?? Ő a fiam ! Örökbe fogadtam!-rívaltam rá.
-JAA ÉRTTEEEM !..És mit akarsz mit csináljak vele ?-kérdezi
-Segítenél ? Össze rakni az ágyát megcsinálni a szobáját...-kezdtem sorolni a dolgokat
-Jah persze majd robotolok a semmiért !-mondta majd megfordult
-NYAAAA LÉGGYSZZIII!-vágtam be a cuki pufit miközben elé álltam.Felhúzott szemöldökkel fürkészte az arcom.
-Ahh..jó....de ehhez nem értek... ide komoly segítség kell!-vágott komoly arcot. Mintha megfagyott volna a levegő a házban. Nate lehunyta a szemöldökét.
-Az anyum.-amikor ezt kimondta egymásra néztünk és mind ketten komoly arccal néztük egymást.
-Tedd azt amit tenned kell !-mondtam
-Értettem.-mondta majd előkapta a telefonját és már hívta is az anyuját. Ez el fog telni egy pár napba. Mire itt végzünk mindennel....Pár percen belül már nem ketten hanem 3-man fürkésztük karba tett kézzel a kölköt.Aztán Anna munkához látott. Elsőnek felmértük a szobát ahol lakni fog ( a költözést inkább hagyom) .Majd miután megállapítottuk ,hogy ezt egy 3 nap mire kitakarítjuk utána én meg Anna elmentünk festékért meg ilyenekért addig Nate a garázsban szerelte össze a holmikat.Fárasztó napnak nézünk elébe.Mikor megszereztünk mindent becuccoltunk szintén a garázsba mindent. Elkezdtük takarítani a házat. Én meg Nate a szobát Anna meg a ház többi helyét. Épp nagy munkálatokban voltunk amikor csöngettek.Lerohantam majd kinyitottam az ajtót. Elsőnek csak pislogtam ,hogy kilehet ez de amikor bemutatkozott...
-Szia én Tiffany vagyok ! De szólíts csak Tiff-nek !-mondta majd átölelt.MI A FRANC FOLYIK ITT ???
-Bejöhetek ?-mutatott befele
-Öhm most épp nagy munkálatokban vagyunk szóval ..nem -mosolyogtam el a végét-De amúgy én Luna vagyok gondo....
-Adam mesélt rólad. Meg mindenki rólad mesélt .-vigyorgott.-Engem nem zavarnak a"munkálatok " szívesen segítek is !-mosolygott
-De köszi nem kell !-mondtam-De most megyek mert áll a ház szia !-csaptam rá az ajtót. Jó ez para volt. Mi az istennek jött ez ide ???
De ez még nem volt a vége. Minden áldott nap eljött. Sőt egyszer követett a kávézóba. De ez még nem elég fura néha még fogdos is. Mármint átkarol,simogat stb.. egyszer beleszagolt a hajamba !!! MI AZ ISTEN FOLYIK ITT ????
KÉT ÚJ SZEREPLŐ A "SZEREPLŐK" RÉSZBEN !
YOU ARE READING
Akarlak !
RomanceEgy lány akinek össze omlik az élete, de egyben fel is épül. Figyelem! : Káromkodás illetve 18+-os részek is vannak a történetben ! A történet kitalált bármilyen kapcsolódás a való élettel csupán a véletlen műve!