13

7.2K 281 2
                                    

Reggel a telefonom csipógására kelltem. Fájdalmasan felemeltem szemhéjamat majd felvettem a csörgő telefont . Szerencsére Adam nem ébredt fel szóval nyugottan kitudtam mászni az ágyból. 

-Tessék ?-kérdeztem bele a telefonba miközben egy szál cigi ért kutakodtam. Nem nagyon szoktam cigizni de most megkívántam. 

-Szervusz Luna ! Ma délután 2-kor kezdesz. Viszont most is be kéne jönnöd ,hogy még pár papírt alá irj !-hallotam meg Frank hangját.

-Um rendben akkor kb 30 perc és ott vagyok !-mondtam majd elköszöntünk . Adam kezdett ébredezni. Rágyújottam majd elkeztem ruhát keresni.

-Mit csinálsz ?-kérdezte Adam reggel rekedtes hangján.

-Elmegyek lefürdök addig kapd össze magad !-mondtam neki majd bementem a fürdőbe és bezártam az ajtót . Levetkőztem majd lezuhanyoztam. Elintéztem a szokásos reggeli dolgokat majd kimentem a fürdőből. Adam meg szét terülve aludt tovább az ágyamon. Sóhajtottam majd megböktem a vállát.De azzal a mozdulattal magához húzott és átölelt.

-Mit csinálsz ?!-mondtam majd próbáltam eltólni magamtól.

-Hova mész ?-kérdezte feladtam a harcot így hagyva ,hogy öleljen.

-Munkába megyek de ha nem engedsz el elfogok késni !-mondtam toporzékolva.

-Várj meg én is megyek épp dolgozni mert a munka helyemen új tag van és bemutatják.-mondta Adam ezzel elengedve engem.

-Jó de siess addig csinálok kaját.-mondtam majd kimentem  a szobából kikerülve a dobozokat és minden bútort amik most össze vissza áltak. Leértem a konyába ahol a hűtőben kezdtem kutakodni. Nem nagyon volt benne semmi csak sült csirke meg valami szósz . Kivettem őket és majd próbáltam valami szendvicset alkotni az alapanyogokból ami sikerült is. Becsomagoltam őket majd indultam felfelé de Adam már ásítva ballagott le.Kezébe nyomtam a szendvicset .

-Tessék sült csirke mell és foghagymás szósz van benne.-mosolyogtam Adam derekamnál fogva magához húzott majd nyomott egy puszit az arcomra.

-Köszi-mondta majd belenyomta a táskájába a szendvicset. Vér vörös fejjel álltam ott szerintem az összes vér felszökött a fejembe annyira zavarban voltam. Lehajtottam a fejem majd elindultam fel fele a táskám ért. Mikor megtaláltam leballagtam Adamhoz aki meglepetten figyelte a házat ami dobozokkal van teli.

-Miért van tele dobozokkal a házatok ?-kérdezte. Tudtam ,hogy megfogja kérdezni. Szinte 100%-ban biztos voltam. Sóhajtottam majd elindultam kifelé.

-Elköltözünk.-mondtam kilépve az ajtón . Adam megállított.

-Miaz hogy elköltöztök ?!-emelte fel a hangját.

-Nem lényeg..-mondtam kikerülve őt .

-Miaz ,hogy nem lényeg ?!-ragadta meg a karom.Mély levegőt vettem.

-Elmondom ha te is elmondod mi történt tegnap.-néztem rá komolyan. 

Ő nyelt egyett majd bólintott.

Akarlak !Where stories live. Discover now