Szaladni kezdtünk de egy idő után rá jöttünk ,hogy azt sem tudjuk melyikönk merre megy.
-UUUUMMM Adam ! Te hova mész ?-kérdeztem
-****** úti kávézóba te ?-lihegte
-Én is !-mondtam meglepetten Adam megált majd rám nézett.
-Most tényleg ?-kérdezte kisgyerek mosolyal az arcán. Bólintottam mire magához szórított.
-Ezaz !-örült a fejének én felröhögtem majd szaladtunk tovább.Mikor megérkeztünk a üzlet elé lihegve benyitottunk majd megszuszanva mentünk hátra az ebédlőbe.Mikor megérkeztünk mindenki felénk kapta a fejét.
-Hát az uuuggy vooolltt...-kezdtem bele
-Hogy izééé ööhmm magán életi problémáink akadtak a bocsánat a késésért !-mondtuk egyszerre a végét mire össze pacsiztunk a hátunk mögött.
-Rendben.-mondta Frank mi hálás pillantésokat vetetünk rá majd leültünk.
-Tehát azért kértem ,hogy gyertek be ,hogy bemutassam az új takot kérlek gyere ide.-mondta bólintottam majd mellé álltam.
-Sziasztok Kenward Luna vagyok ! Örülök a találkozásnak .-mosolyogtam lehető legmagabiztosabban. Mikor körbe tekintettem mindenhol álmos diák fejeket láttam akik mindjárt ledölnek a székről. 4 felnőt volt itt egyik a szőke nő aki segített tegnap egy férfi és két néni akik már nyugdijt járják. Halvány mosoly ült az arcukon .
-Oké akkor a délutánosok elmehetnek viszont Luna gyere akkor ird alá a papírokat.-mondta Frank bolintóttam majd elindultam Frank után.Adam felé pillantottam aki jelezte ,hogy megy mert 0-dik órája van. Bolintottam majd folytattam utamat. Bementünk az iródába ahol éde fánk illat szálingozott.Leültem a fotelba majd elém tolt pár papírt Frank amit alá irtam utánna elmondta hányra jöjjek minden nap és ha valami próbléma lenne hívjam fel azon a számon amin hívott.Miútán ezzel megvoltam indultam a suliba.Mikor megérkeztem Karen hírtelen elém termett majd behúzott nekem a földre terültem és éreztem a szemembe hasító fájdalmat.De ez még nem volt a vége. Belerúgott a fejembe. Hírtelen rengeteg vér felgyülemlett a számban amitt ki is köptem. Legszívesebben visítottam volna a fájdalomtól de nem jött ki egyetlen szó se a torkomon.Csak sírtam és szét terültem a földön.Senki nem jött segíteni csak ott feküdtem és rám sem hederítettek. Mikor többe kevésbe össze kaptam magam feltápászkodtam ami nem nagyon ment mivel miközben elestem az egész vádlimat végig vágta egy kő . Számból is vér folyt és a lábam is vérzik. Jhonnal nem tudtam beszélni szinte semmit azóta.Kész vagyok....Fejemre rántottam a kapucnimat majd elbotorkáltam az órára. Mindenki felém kapta a fejét de én nem törödtem vele . Leültem a helyemre majd bámultam ki az ablakon.Lassan teltek az órák mintha leált volna az idő. Se étvágyam se szomjam nincsen. Úgy érzem magam mintha zombi lennék.Nadrágom tiszta vér de nem érdekel az orromat letörölem mivel az is vérzett de a felszakadt számmal és szemöldökömmel nem tudtam mit csinálni. Ha Adam ott lett volna tuti megvédett volna . Ugye ?Ezekkel a gondolattokal mentem Adam osztálya felé az utolsó óra útán. Ugy gondoltam meheténk együtt a munkahelyünkre. Botorkálva feljutottam a temükhöz. Csak amikor benyitottam.....Épp Karennel csókolozott.Szinte megfagyott bennem a vér. Rögtön elfutottam . Nem akartam ,hogy meglássanak. Megint átvertek . Megint kihasználtak. Megint eldobtak ! NEM BIROM EGYSZERŰEN UTÁL A VILÁG ! NINCS ÉRTELEME ,HOGY EGYÁTALÁN LÉTEZZEK ! Éreztem ahogy szinte ömlik a szememből a sós folyadék amit könnynek hívunk.Kiléptem az iskola kapun majd a kávézó felé vettem az irányt.Nem bírtam tovább irtam Jhonnak ,hogy este találkozzunk a parkban most van 4 óra akkor 9-kor . Röktön vissza irt ,hogy rendben. Bementem a kávézó hátsó ajtaján majd a női öltöző felé vettem az irányt. Megkerestem a szekrényemet amihez már megkaptam a kulcsot. A szekrényben benne volt az egyenruhám. Egy fekete szoknyás egybe ruha egy kötényel és inggel kaptam hozzá fekte harisnyát is. Zsepivel letöröltem a vért a lábamról majd felvettem a harísnyát majd a ruhát is bár fájdalmak között mert mindenem fáj .Miútán mindent fel vettem konytba raktam a hajam majd felvettem a magas sarkút amit adtak és a névtáblát ami a nevemet irja kitűztem. Megnéztem magam a tükörben, iszonyatosan festek. Óriási monokli fekszakadt száj szemöldök fantasztikus... Kibotorkáltam de mikor elindultam volna az ebédlő felé meghallotam a hangját. Nem akarok vele találkozni! De muszály lesz ! Sóhajtottam majd kibotorkáltam mire mindenki felém kapta a tekintét. Én csak némán leültem és próbáltam bekötni a nyakkendőmet.
-Mi a franc törént veled ?-ált elém Adam miközben kezét az arcomhoz érintette. Elütöttem a kezét mire meglepetten nézett rám.Lenézően feláltam majd elhaladtam mellette. Az egyik nénibe botlottam út közben. Ő ki segített bekötötte a nyakkendőm illetve össze kapott úgy ahogy majd elmondta mit csináljak hálásan megköszöntem neki majd mentem ki a pulthoz felvenni a rendeléseket. Leültem a bár székre ami a pultnál volt.Hirtelen Adam ált mellém majd leült a melletem lévő székre. Elfordítottam a fejemet majd el húztam a széket távolabb.
-Most mi bajod van ? Egyátalán ki merészelte ezt tenni veled ? -kérdezte de én nem válaszoltam.Fantasztikus egy műszakon egy időben egy munka körön dolgozunk egyszerűen túl jó.....
YOU ARE READING
Akarlak !
RomanceEgy lány akinek össze omlik az élete, de egyben fel is épül. Figyelem! : Káromkodás illetve 18+-os részek is vannak a történetben ! A történet kitalált bármilyen kapcsolódás a való élettel csupán a véletlen műve!