12

8.3K 303 1
                                    


Felvettem egy elegánsabb ruhát majd indultam a kávézóba. Mikor kiléptem az ajtón a hideg megcsipte az orrom mély levegőt vettem majd megfordultam ,hogy bezárjam a házat ami már tele volt pakolva dobozokkal. Elfordítottam a kulcsot .Fáradtan az égre néztem majd kifújtam a levegőt. Elindultam az úton ahol minden fajta ember haladt el mind másfajta arc kifejezésel. Megérkeztem a kávézóhoz ahol szép komótos léptekell felmentem a lépcsőn majd benyitottam. A kávé és a frissen sütött süti illatt rögtön megcsapta az orrom megborzongtam majd mélyen beleszívtam a levegőbe. A meleg átjárta a testemet ahogy egyre jobban beljebb haladtam .Megáltam a pultnál ahol  egy szőke hajú nő ált kissé lefáradt arcal.

-Miben segíthetek ?-kérdezte.

-Az állás ajánlatra szeretnék jelentkezni.-mondtam egyensújozottan.

-Oh értem ! Egy pillanat !-mondta majd eltipegett. Kezdtem izgulni de valahogy a kávé illatta ezzel szemben lenyugtatott.Hirtelen megjelent az említett személy egy öreg bácsival az oldalán. Aranyos és kedves kisugárzása volt bajusza lágy hatást kelltett az arcára .Elmosolyodtam majd kihúztam magamat.

-Jónapot !-köszöntem ahogy elém értek.

-Jónapot kishölgy !-mondta a bácsi.-Engem Frank Scottnak hívnak. Kérlek szólits csak Franknek.-mosolyodott el .Viszonoztam a mosolyát.

-Engem Kenward Lunának hívnak örülök a találkozásnak !-mondtam majd kezet ráztunk.

-Úgy szint. Akkor kérem fáradjon az irodámba.-mondta Frank .Bólintottam majd lassan elkezdtünk az iródája felé haladni.

-És maga hány éves ?-kérdezte Frank

-17  éves vagyok 4 hónap és betöltöm a 18-at. De nyúgottan tegezzen.-mondtam halvány mosolyal.

-Oh rendben  , és hogy -hogy ilyen fiatalon elkezdesz dolgozni ?-kérdezte. Itt egy picit megrémültem . Most mit mondjak ? Mégse hazudhatok neki !

-Öhm.. Erről majd kérem az iródában beszéljünk.-mondtam kínosan.

-Rendben.-válaszolta majd tovább beszélgettünk mindenféléről. Megérkeztünk majd benyitott. Szép kis letisztult szoba . Bordó színű falak és szürke butorok. Szürke illetve fekte minták vannak a falra festve ami vidám hangulatot ad neki de mégis komolyá teszi. 

-Kérem üljön le.-biccentett a fotelre Frank ami a hatalmas iró asztal elött volt. Bolintottam majd leültem.

-Tehát a papírjaidat elkérhetném?-kérdezte

-Persze !-mondtam majd előhalásztam a táskámból őket majd az asztalra helyeztem. Sejtelmesen kezdett cikázni a szeme a sorok között.

-Tehát ,miért akar ilyen fiatalon dolgozni ?-kezdett bele.

-Khm..-köszörültem meg a torkom.-Szeretnék egy kis zsebpénzt magamnak mivel már féllábbal felnött vagyok és mégse szeretnék a nulláról kezdeni .-magyaráztam el.

-Értem... Hát nagyábból nincs mit megbeszélni már mert a folyosón mindent megtudtam amit akartam. A önéletrajzod jó és megfelel az elvárásoknak szóval ezennel fel vagy véve.-mosolygott. Szívem hevesebben kezdett verni szerintem úgy nézhettem ki mint egy pedofilmert úgy mosolyogtam mint a tejbetök.

-Már csak alá kell pár papírt irni.-mondta majd előhalászta azokat . Mikor végeztünk ezzel elbúcsúztunk majd elindultam haza. Már  sötétedett és alig alig volt pár ember az utcákon szép csendes volt minden amikor csörögni kezdett a telefonom . Kihúztam a zsebemből majd megnéztem ki hív. Jhon volt. Fel vettem a telefont de meglepetten vettem észre ,hogy nem Jhon van a vonalban.

-Lunnaa ?-halottam Adam kábult hangját

-Adam te ,hogy  és mi ?-hadartam .

-Látnniii akarrlaaak ..-csuklott el a hangja.

-Te részeg vagy ?-értetlenkedtem.

-Neeeeem ééénnn neeeeeeeeemm....- hirtelen a háttérban ordítotó zenét hallotam meg.

-Hol vagy ?-kérdeztem

-ŐŐŐ ****** disco mellett meeeerrrt ? -jézusom ő minden nap iszik ???

-Ahh maradj ott megyek . -mondtam a telefonba majd kinyomtam és hívtam egy taxit ami hamar meg is jött majd indultam Adam ért.Mikor megérkeztünk azonnal kiszúrtam Adamot. Oda futottam hozzá mire idétlen arcal magához ölelt.

-Luuuunnnaaa !!! -mondta majd hirtlen letérdelt előttem és átölelte a derekam.

-Mivan veled ?-kérdeztem miközben legugoltam hozzá.

-Miért ?? Miért pont ő ? Miért nem más ?-mondta lassan majd lefolyt egy könny az arcán.Ijedten vettem ezt  észre. Kitürtem az arcából a haját majd megtöröltem zsepivel az arcát.

-Mitörtént ?-kérdeztem miközben felállítottam.

-Meghalt.. A legjobb barátom... érted ? MEGHALT !-övöltötte.

-Csshhh !-mondtam közben bepaszíroztam a texiba.Ölembe hajtotta a fejét és hasamhoz bújva sírt.Taxisnak elmondtam az új címet aki el is indult. Adam arcát simogattam aki csak sírt.

-Semmi baj .-mondtam miközben letöröltem a könnyeit .

-Miért kellett meghalnia ?!-mondta lefolyt egy könny csepp az arcomon. Igaz nem tudom mi történt de így látni őt .. Szinte ketté hasad a szívem. Mikor megérkeztünk hozzám a taxis segített kiszedni őt majd hálásan  elköszöntem tőle. Azt mondta ezt fuvart nem kell kifüzetnem  most törödjek Adammal.Sikerült feljutni a szobámba ahol röktön szét terült az ágyon. Elmentem a fürdőbe hoztam neki vízes törölközöt és megtöröltem vele a könnyes arcát.

-Elütötte az autó.. A szemem láttára.. Ma suli után. Nem tudtam megmenteni.. Érted ? Nem tudtam mit csinálni !-tört ki belőle a sírás. Szorosan magamhoz öleltem majd hagytam ,hogy könnyeim lefolyanak. Kis idő útán lenyugodott majd nagy nehezen letudtam róla venni az alkoholtól büzlő ruháját utánna szét terült az ágyon . Szipogot párat de lassan az is elhalkult majd abba hagyta. Én is levetkőztem majd felvettem egy pizsoma rövid gatyát és egy trikót majd bemásztam mellé az ágyba. Végig néztem az alvó arcán. Olyan gondterheltnek tünt és ez miatt össze szorult a szívem. Kezemet az arcára helyeztem majd gyengéden simogattam mire ellágyult az arca majd elkezdett mosolyogni és hirtelen megmarkolta lágyan kezem majd a szája elé húzta a kezem és megpuszilta.Elvörösödtem majd próbáltam elrántani a kezem de nem hagyta. Másik kezével gyengéden magához húzott majd nyakamba furta a fejét és bumm mintha fejbe vágták volna elaludt.Nem birtam ellenálni a kísértésnek így elazultam majd hozzá bújtam és mélyen beszívtam az illatát ami furcsa mód nem az alkoholtól büzlött. Másik keze is lehaladt a derekamhoz és azzal is átölelt.Éreztem ahogyan hevesen ver a szívem de mégis olyan megnyugtató volt. Lassan becsuktam  a szemem és mély álomba merültem. 

Akarlak !Where stories live. Discover now