34.rész

4.6K 221 3
                                    

Kezdődik a játék az üveg pörög és elkezd vészesen lassítani.Pörög,pörög... és megáll Martinnál. Az üveget Harry pörgette. Harry felkacag majd lehúz egy felest.

-Szedj fel egy csajt kintről ,3 perced van rá.-mondja igaz Martin nem mondta ,hogy felel-e vagy mer de szerintem egyértelmű volt mivel felpattant és kifutott az ajtón. 

-Már csak 2 perce van.-szólalt meg Harry. Martin szinte bevágtatott az ajtón egy szőke leányzóval.

-Bővültünk !-mondja Martin

-Hogy hívnak ?-kérdezem

-Amber.-válaszolja majd le ül és ezúttal Martin pörget.Meg állt a levegő a szobában. Tudtam ,hogy nálam áll meg így lehúztam a maradék sört is majd vártam ,hogy megálljon az üveg. Ahogy sejtettem nálam  állt meg.Martin széles mosolyra húzta a száját mire én egy mélyet nyeltem. Csak ezt ne.

-Ki basszak veled ?-kérdezi

-Ne nagyon.-szűröm ki a fogaim közül.

-Hmm ...rajzolj egy óriási faszt a homlokodra alkoholos filccel.-bassza meg....Felálltam majd kerestem egy filccet és az egyik tükörben felapplikáltam magamnak . Úgy érzem egy durva estének nézünk elébe. Mint ahogy sejtettem kb fél órán belül kb 6 taggal bővült a csapat és már lassan kezdünk részeg lenni. Vagyis hát Harry már részeg.Amúgy mostmár kint vagyunk az utcán és 2 kocsiból bömből a zene és hát néhányan már nem néznek ki túl jól. John már egy szál alsógatyában ül és ahhoz képest,hogy már nyár felé kanyarodik az idő állítása szerint befagy a segge. Testét elég sok nemi szerv rajz borítja.Adam meg... szegény... egy szőke parókában és egy forró gatyában ami mindjárt szét reped rajta feszít ... aztán Harry..szerintem ő már nem köztünk van...Mármint épp a fának sztriptízel és füleire 1-1 koton van fel helyezve egy alsó gatyában és egy melltartóban(az a melltartó 2 perce még rajtam volt...)
Mintha én olyan normálisan néznék ki... Adam csodálatos alsógatyájában és ingjében feszítek fejemen egy fasszal és lábám csodálatos női és férfi nemi szervekkel van tele meg úg, szerintem tányér salsa szósz van a hátámra kenve.
Szóval most éppenséggel sört iszom és azt bámulom ,hogy az egyik gyerek éppen valami ritka szar zenét visít az egyik ház elött.
-Váááóó azt mondták buli van a környéken..Nem tudtam,hogy te itt leszel .-állt elém NATE???.Majdnem kiköptem a söröm. Köhögve nèztem az előttem álló fiúra.
-Hát te?-kérdezem.
-Jöttem bulizni -mondja röhögve majd át karol.
-Te mi a faszomat keresel itt ?!-hallotam meg Adam hangját. Oda kapom a fejem.Nyomaszto csend veszi át az uralmat. Mikor megláttam őt..vagyis őket...azt hittem elordítom magam.
-Mit keresnek itt?-szűröm ki a fogaim közül.
Itt balhé lesz...

Akarlak !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin