Idegesen pillantottam Harryre aki épp valami ruhát keresett.
-Most cuppanj le róla.-mondtam idegesen . Erre abba hagyta a keresgélést és megállt előttem
-Öcsikém ha akarom megszerzem . Nem érdekel ,hogy mennyire fáj neked.-mondta komolyan ha John nem jön be akkor tuti behúzok neki egyett.
-Mit csináltok?-ült le a kanapéra.
-Beszélgetünk.-mondtam rá se nézve. Farkas szemet nézek Harryvel . Ő is teljesen rá mozdult Lunára.Látom a szemeiben a kihívást amit én jelentek neki ,hogy megszerezze őt.
-Miről?-kiváncsiskodott tovább John
-Már semmiről.-mondta Harry majd felkapott egy pólót a földről és ki ment.Kifújtam a levegőt majd egy hangos sóhajtás hagyta el a számat.Nem sokkal késöbb én meg John is kész lettünk és el is indultunk . Meg lett beszélve ,hogy ott találkozunk.Mikor megérkeztünk szinte azonnal csöpögni kezdett az eső szóval behúzodtunk az eresz alá és ott fagyoskodtunk.
-Nah és mi a véleményetek Lunáról?-kérdezte John dideregve .Hirtelen megfagyott a levegő.
-Öh...-kezdett bele Harry de hirtelen egy csávó karolta át Johnt
-Joohn ! De rég nem találkoztunk !-mondta azzal arréb is húzodtak
-Hát Johnnak legalább már megvan a szex partnere.-mondtam mire egyszerre röhögtünk fel.Megláttuk Martin kocsiját és egyszerre nyögtünk fel ,hogy végre itt vannak. Elsőnek Martin szállt ki majd ő... Hajába belefújt a szél ezért össze húzta magát mint egy kis cica, kétszer akkora pulcsijába bújt és a kis nózia látszott ki belőle meg a gyönyörű szemei.Beleremegtem ahogy újra meg újra végig néztem rajta. Ahogy ide értek meghallotam ahogy aranyos didereg .Elkezdtem sürgetni a társaságot ,hogy bejussunk amit hamar végre is vittünk.Ahogy beértünk mindenki ment minden fele. A zene annyira hangos volt ,hogy a bárpulton rezegtek a poharak.Luna az említett hely felé vette az irányt így én is oda mentem.Elkezdtünk iszogatni és meglepően Luna egész jól birta. Csak már kezdett részeg lenni. Én csak kortyolgattam nem igazán ittam . Jobban lefoglalt az ,hogy őt nézzem.Meg akarom őt ismerni .. Tudni akarom az érzelmeit és mindent róla.
-Mesélj magadról !-súgtam a fülébe . Láttam ahogy kirázza a hideg és megborzong. Elgondolkodott majd csuklott egyett
-Most totál kivagyok. A srác akibe szerelmes voltam össze jött a legjobb barátnőmmel és még segítettem is. Jézusom.. De szánalmas vagyok.. -terült szét a pulton. Mivan ??? Ki az a fasz aki ott hagyná ŐT ? CSAK TUDJAM MEG KI AZ !Kérdezgettem még erről de nem nagyon tudott válaszolni. Így inkább megkértem ,hogy táncoljunk. Belement és elkezdtünk a nagytömeg felé haladni majd elvegyültünk.Ahogy elkezdte magát riszálni. Egyszerűen ...ahhhh....Elkezdtem magamhoz húzni. Mire mélyen a szemembe nézett . Már csak pár centi kellett volna mikor hirtelen eltolt majd elkezdett vissza menni a pulthoz elég bénán...Vagy ha 10 embernek nem ment neki akkor egynek se... Láttam ahogy elkezdi kikérni a piákat.Csatlakoztam hozzá és én is elkezdtem inni. Egyszerre azt vettem észre ,hogy engem néz. Nagy szeme a szemem és a szám között cikázott majd megált a számon.Beharaptam az alsó ajkaim , hogy ingereljem őt.De helyette magamat ingereltem fel. Ugyan is megnyalta az alsó ajkait.
-Bassza meg! -nyögtem majd rá cuppantam a szájára. Azokra a puha ajkaira... Utat engedett a nyelvemnek és én azonnal felfedeztem belülről. Még jobban magamhoz húztam és szépen lassan lehaladtam a kezemmel a fenekéhez majd belemarkoltam. Éreztem, hogy elég durván felkelltem oda lent de nem birtam magammal. Felraktam a pultra majd éreztem, ahogy beletúr a hajamba és ahogy belenyög a csókba.Felkaptam és hívtam taxit amivel el is mentünk. Majd ahogy beléptünk neki estem. Ahogy beértünk a szobámba vetkőztettem le. Rá löktem az ágyra majd elkezdtem csókól gatni a nyakátHangos nyögéssel jelezte, hogy ez tetszik neki. Magamévá tettem a száját is újra. Az enyém.. Mindene!
Éreztem ahogy forrósodik a testem .
-ÁLJ!-szólalt meg hirtelen mire megfagyott bennem a vér.Felált és elkezdett öltözködni.
-Nem akarom!-mondta majd már ment volna ki, valamiért utánna kaptam.
-Akkor csak maradj itt.-mondtam, reménykedve hátha igent mond.
-Rendben.-mondta.
Leült az ágy szélére majd szét terült az ágyon közben én is felöltözköttem. Kintről lehetett hallani ,hogy Johnék megérkeztek .Testemen még mindig a vágy uralkodott. Nem éreztem semmit csak a lábak közt ágaskodó faszomat.Kiakartam menni wc-re de egy kéz megállítótt Luna volt. Hirtelen a számra tapadt és éreztem ahogy egész teste szinte lángol . Át vettem az irányítást majd főle kerekedtem. Lenyomam az ágyra és falni kezdtem a száját.Újból leveköztettem majd csodálatos mellet keztem el nyaldosni és markolászni.Már nem éreztem emmit csak őt. De ekkor..Egy kopogás zavarta meg az idilli pillanatot.Gyorsan felöltöztünk majd mintha mise történt volna leültünk az ágy szélén. Harry nyított be. Olyan réseg volt ,hogy majdnem lefejelte az ajtót amit kinyitott.Levett magáról mindent az alsó gatyán kivűl és bevetődött az én ágyamba.
-Mi a?-kérdeztem de ekkor Luna röhögni kezdett így inkább levittem a konyhába tótál kész volt. Próbáltam ügyelni ,hogy ne essen el ami sikerült is nagy nehezen. Martin is megérkezett aki szintén ilyen állapotba volt.
-Hé ! Lunaaaa valami pasi keresssss té-téé-gggged.-támolygott be majd rávetődött az asztalra.
-Mivaaaaan?-kérdezte kámbultam Luna
-Neeeem ttooom !-röhögte Martin majd elkezdtek röhögni. Majd Martin felállt majd elkezdett visitozni . Marint felküldtem inkább Lunát meg össze kapartam a földről. Gatyáját szépen behelyezte a hőtőbe ,hogy minek ? Fogalmam sincs. De hirtelen kiütötte magát így át tuttam öltöztetteni majd felvittem a szobámba ahova már Martin is csatlakozott .. Nem hiszem el MIÉRT ITT ALSZANAK?! Már erőm se lélek jelenlétem nincs ehhez szóval Lunát magamhoz ölelve befeküdtem melléjük.
YOU ARE READING
Akarlak !
RomanceEgy lány akinek össze omlik az élete, de egyben fel is épül. Figyelem! : Káromkodás illetve 18+-os részek is vannak a történetben ! A történet kitalált bármilyen kapcsolódás a való élettel csupán a véletlen műve!