Mary sin beste dag!!!

620 10 1
                                    

Det er litt skjedelig på begynnelsen, men du må lese til du kommer til titel *Amy og Harry*, da begynner det drama og litt mindere skrivefeil en de første!

Bare et tips.... ikke gi opp så lett, lesss♥♥♥

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mary sin beste dag titel

Mary er en jente som elske å spille gitar og synge.

Hun har nydelig stemme og er veldig glad i 1D. Hun bruker å legge masse musikk videoer på YOUTUBE, og har bange som liker videoen hennes.

En dag ringte det på hus tlf (RING-RING-RING*) "hei" sa jeg, "hei, er du Mary?" sa en mann.

"øøø, jepp" sa jeg, "Vi er i fra Disney Channal, vi vil at du skal være med og synge den sangen Ariana skrev til den nye serie" sa de og høres også ekte ut. "Ehe, ja, ja" sa jeg, jeg ble veldig glad.

Og de fortalte meg at jeg må også være litt med på serien, så jeg skal øve hoss dem på DC !!!

De fortalte hvor det er og alt. Jeg er nesten som JB, jeg ble oppdaget av DC på YouTube! :)

Ingen var hjemme, jeg er enebarn, mamma er på jobb og pappa er militær så jeg bruker ofte å være hjemme alene helt til kl er 6:00. Jeg skal fortelle dere litt om meg selv.

Jeg heter Mary og er 17 år og snart 18, jeg elsker lyse turkis farge, jeg har blond hår og jeg skal farge det rosa på tuppen av håret, det blir sykt fint. De på Disney C sa at de skal ordne håre mitt og farge den rosa på tuppen pluss klipper det litt. Jeg har lyse lyse blå øye sånn at det ser nesten ut som om jeg er blind ( hehe, neida, nesten) . Jeg elske Herry på 1D han har så store søte øye det ligner nesten som om de er falske.

Kl er 6:00 og mamma er hjemme nu og jeg har fortalt henne alt sammen, hun ble helt, hva skal jeg si, helt hmmm sprø..... Og hun vil gjærne kjøre meg til DC studeoen! (æææ!, æ døøør hehe)

Nu ser jeg på Tv og ser på MTV masse kule musikker som jeg elsker!

Etter det gjorde jeg lekser...(Mary, du må legge deg nu, kl er 9:00) sa mamma, siden hun må dra på jobb kl 6:47. Jeg gikk på toalettet å pusser tennene, så ser jeg på meg selv i speilet, er jeg fin? tenkte jeg. Men så var jeg ferdig og gikk opp trappa. (Natta mamma) sa jeg, ( natta vennen) svarte hun. Jeg gikk opp og tokk opp PC og sitter å ser på musikk videoer til Ariana, hun er jeg også fan av.

Men så sovner jeg av. ZZzz

Neste dag: Jeg ble vekket av samsung-nettbretet mitt. Jeg tokk opp de sangene jeg skrev og øvde på dem og skrive videre. Jeg gikk ned trappa til kjøkkene og tokk melk og Corn Flaks.

Jeg blande de, og det smaker godt, også skulle jeg lese litt på den nye boka som jeg lånte i bibelioteket, den er veldig bra bok, jeg spiste og leste.

I dag kommer mamma hjem kl 02:14 og jeg satt der og så på TV.

(Hei jenta mi) sa hun og har litt aviser i henende sine. ( hei mamma ) sa jeg og smilte til ho. Det var veldig fint og lyst inni huset.

(Er du klar til å dra til DC ) sa mamma glad og smilte. (jada) sa jeg å gliser.

Da kjørte hun ditt.

Nu er vi der i studeoen. (Hei Mary) sa det en mann, (hei) svarte jeg.

( Mannen pov* )

Mary du kan sitte der og synge denne sangen.

Hun begynte å synge, hun hadde en nydelig stemme, de var perfekte til den nye serien.

Du Mary du skal synge med 1D, de skal også være der og synge, er det ikke fint?, sa jeg.

Hun svarte ja med normal ansikt.

Det var rart siden 1D er veldig populær og søte gutter er de også.

De kommer her å øver  i neste dag sa jeg til Mary, hun svarte bare åååå litt lei, men i det meste smiler hun og det er fint det.

Jeg ga hun manusen og hun må øve hver dag.

(Mary pov*)

Men plutselig kom det noen og sa (hei vi er 1D, vi kunne ikke komme neste dag siden vi har ikke tid på neste dag) sa det noen, det var sykt♥_♥ !!!

______________________________________________________________________________________

Takk for at du leste, les neste kapittle og da blir det mye som skjer, (DRAMA)!

______________________________________________________________________________________

1D LouisWhere stories live. Discover now