Hot del titel
(Louis pov*)
Jeg så nøye på den som stekte eggen, det var... det er umulig... det var Mary. Hun sa...
-God morgen, sovet godt? spurte hun og smilte jeg gikk mot henne og klemte henne bak fra med en gang uten å svare.
-Jeg elsker deg og hva i, hvordan, ehem lever du? spurte jeg og var overrasket.
-Jeg var litt våken da du løfte meg i går, men jeg var så sliten av å ha drukket så masse vann i fra badekaren pluss TEAMO, sa hun og smilte.
Hun er bare den nydeligste personen jeg noen gang har møtt. Smilen og ansiktett og alt. Utsende er ikke viktig, innsiden hennes er det jeg trenger.
Hun tok eggene på et fat og tok dem opp på brødskivaen og ga den til meg. Det lukter perfekt og det smaker enda bedre!
Etter at vi hadde spist tenkte vi å kose oss litt, de andre er fortsatt ikke våken. Jeg kilte henne og vi hadde det veldig gøy.
Hun fortalte om masse vitser men de var ikke morsom i det hele tatt og hun ler av sitt egen vits og det var det som var så morsomt. Jeg er jo vits mesteren Louis!
Vi babbler om masse rart også gikk vi opp til rommet for at hun ville hente noe der. Jeg vil være med henne hvorsomhelst, uten henne føles ting alt feilt for meg.
Da vi var i rommet gikk hun til skapen og henter noe greier... Jeg har så løst til å kysse henne. Jeg gikk til henne og dro henne til senga og jeg sa noe morsomt til henne og hun flirte igjen og latteren hennes er så søt. Jeg så henne rett inn i øynene og det samme gjorde hun. Men så krasjer leppene våres.
Vi gikk fort over til klinerunde, hun sugde min oppover leppa og det var et søt kjærlighet forhold i mellom oss. (Det blir mer, du veit, så om du ikke liker å lese om sånne greie må du begynne på neste kapittel, ikke i denne.) Vi kliner veldig lenge. Jeg tok sakte på midje hennes og nedover. Hun holder meg godt fast på ryggen og hun dregde i min nye skjorta. Hun stønner litt, jeg kunne høre. Men så tok hun beinene hennes rundt magen min. Jeg har ikke tenkt så langt. Jeg er ikke sikker på om jeg kan ha baby, du veit jeg må jo jobbe med 1D. Mary kommer til å få mange hat i fra 1D fans om jeg har baby. Men det føltes deilig og jeg tok av meg skjorta hennes og nu ligger jo hun bare i BH. Skal jeg eller ikke, jeg elsker Mary, men veit ikke om jeg kan gjøre det. Jeg tok av meg skjorta jeg å, men skal jeg fortsaette eller ikke.
Det føles så deilig å være med henne. Hun gjør ikke dette her ofte heller. Hun liker egentlig ikke å gjøre dette, men akkurat nu fikk jeg henne til å like det!
hvis vi hadde gjort det og vi er ferdig ville hun blitt veldig sint på meg, jeg må forstå ting for henne, hun er for ung til detta. 18 er alt for ung.
Jeg trekker meg fort unna henne og hun så rart på meg. Jeg tok på meg skjorta og sa...
-Mary, du er bare 18, du er for ung til det, sa jeg sakte og rolig. Hun trekker seg fort tilbake og ser lei seg ut og holer på å gråte. Hva har jeg gjort galt?
-Jeg.. jeg ville aldri gjøre sånne greie, du fikk meg til å få den dritt følelsen og jeg vil ikke være nær deg, dette kan skje når som helst! sa hun og gråter.
-Jeg mente ikke, men jeg fikk jo stortsett den samme følelsen, sa jeg til henne. Hun tok skjortaen hennes på seg og gikk ned trappa.
Hva skjer???!!!!
___________________________________________________________________________________________________________________________________________
Takk til lesera. Jeg fikk vite at noen lesera liker sånne del, så jeg prøver å lage sånn del. Men det var veldig vanskelig å finne på et følelse og hva som skjer.
Sorry om jeg skriver feil om sånne greier, jeg bruker det liksom ikke så det er veldig uvanlig del for meg. Jeg fikk noe ide fra andre bøker om denne delen.
YOU ARE READING
1D Louis
Fanfiction(Romantikk) (Fan-fiksjon) (Sorg) Mary er en helt vanlig jente også ble hun....( les! ) også begynte hun på Hollywood skole og fikk møte nye gutter som hun skal gå i samme klasse med. Men så var det klasse tur til Spania, og alt forandret Mary...