Irene og Niall pov titel
(Irene pov*)
Harry kom til oss vi var hoss Zayn også kom Amy etter han og hun klemte han.
Jeg ser på Niall og lagde -hva skjer- fjes.
Men så skulle jeg og hente litt medisin til Zayn og ga dem til han også sa Zayn takk til meg og ser meg rett inni øye mitt og jeg holder på å kysse han men så kom Niall, han skulle jo bare hente litt vann til Zayn. Da han så oss to kaste han vannet på gulvet å gikk. Harry og Amy de gikk jo for et stund sia. Jeg sprang etter Niall, men han var jo seff raskere enn meg Amy og Harry gikk jo ikke så langt, så sprang Niall rett forbi dem. Men jeg orker ikke mer så jeg gikk tilbake å passe på Zayn.
Da kl var 12:00 slår jeg av lyset og skulle legge meg under Zayn, ikke akkurat under da.
Jeg kunne ikke legge meg når jeg tenker på Niall, jeg prøver å få han ut av hode, men det virker ikke i det hele tatt. Zayn står opp og ville gå å drikke litt vann.
Da sovnet jeg av, bare plutselig. Men så hørte jeg (Pawww!!) Jeg gidder ikke å åpner opp øynene mine og sov videre.
Neste dag da jeg våkner opp så jeg at Zayn ligger vedsiden av meg, jeg bare tenker hvorfor ligger han her? Men så fant jeg ut at han datt i går rett vedsiden av meg.
Men så skulle jeg vekke han og tar han på bryste og dytte litt på han.
Da hørte jeg et lyd som sa (Sorry, jeg ville ikke gå i fra deg..) sa Niall,.... stemmen hannes kommer nermere og nermere. Jeg fikk sjokk, så jeg tok teppe over Zayn.
Da Niall var her spurte han vor Zayn var... Men så ble Zayn litt våken sånn at han rørte litt på seg under teppet og da dregde Niall teppet og han ble enda mer sur denne gangen.
Han skulle flytte hjem sa Niall og jeg bare (Jeg skal forklare alt), men han lytter ikke på meg.
Jeg satt å gråt, jeg kjørte hjem, jeg lot han Zayn være alene, jeg ble litt sur på han, men det var ingen sin feil tenkte jeg. Det var bare et uhell tenkte jeg. Men jeg ville forlate han.
(Niall pov*)
Jeg ble så sur at jeg rakk ikke å høre forklaringene hennes.
Jeg prøvde å ringe henne, men hun tar ikke tlf.
Jeg vet ikke hva jeg driver med og hva de driver med, som om jeg var tomt i hodet.
Hvorfor gjør Zayn dette mot meg tenkte jeg og gråter.
Jeg hater Zayn, jeg kommer aldri til å prate med han igjen.
Jeg bare ikke skjønne hva de driver med og jeg vil vite tenkte jeg.
Da hørte jeg at tlf ringer og jeg skulle ta den også tok jeg den men så glir det av handa mi, så brølte jeg *HVA FAE** og Irene hørte det fordi samtalen var på og hun slår av samtalen og jeg mente jo ikke hun jeg banna til, jeg prøvde å ringe 1000 ganger,men ingen svar...
Jeg skulle stoppe å banne tenkte jeg.
Alt blir jo rot tenkte jeg.
______________________________________________________________________________________
Takk for at du leste og les videre på ep... elske lesera...♥♥♥
Skrive feil e det jo altid, men jeg gidd ikke å gjennomgå den så, håper du veit hva æ skriver... sorry for at det var veldig kort...
YOU ARE READING
1D Louis
Fanfiction(Romantikk) (Fan-fiksjon) (Sorg) Mary er en helt vanlig jente også ble hun....( les! ) også begynte hun på Hollywood skole og fikk møte nye gutter som hun skal gå i samme klasse med. Men så var det klasse tur til Spania, og alt forandret Mary...