Mary feiler titel
Vi var der ute å parkere sykkelen våres. Jeg gikk inn i studeoen med Amy.
(Mannen pov*)
Hei Mary, er det Amy spurte jeg og Mary svarte ja.
Jeg har sett hun Amy på YouToube hun er veldig flink med fiolin.
Jeg er stor fan av dem. Også sa jeg til dem, (hvis dere vil, kan du...)
(Mary pov*)
Så sa han (hvis du vil, kan du, Mary begynne på Hollywood skole for barn som skuespiller) sa han til meg, jeg spretter opp å svarte ja med en gang, men så ser jeg på Amy, det ser ikke ut som om hun ville jeg skulle flytte, hun lagde en trist trist fjes....
(Hva med Amy, uten ho flytter jeg ikke!) sa jeg høyt til mannen, ( Ok, ok) sa mannen og smilte...
Amy begynte å gape også lager hun et surt fjes som sur agurk...?... Jeg bare så rart på hun som -Hva skjer- måten.
(Amy pov*)
(Ja hva skjer tenkte du, du spurte meg ikke om jeg ville flytte også sier du bare, jeg vil ikke miste deg, men ikke flytte heller...!!!.) sa jeg det høyt og nesten alle i studeoen hører det...
Det ser ut som Mary ble veldig trist og ville lage -sorry face-, jeg ble litt flau jeg og...
Hun bare sa (unskyld jeg beklager, du liker 1D og de går der) sa Mary til meg...
Hun tenker for meg en så snill bff finner man ikke så lett...(Oh Mary, du skulle si det før jeg skreik, uskyld) sa jeg og smilte lett og hun smilte tilbake.
(Mary pov*)
Men så kom guttene fra 1D og amy begynte å flørte litt med Harry, det ser jeg lett.
Hun babler med han... Jeg sitter å øve på den nye sangen Ari skrev....
Men så kom det noen å sa (halla, skjer'a?) det var Louis, jeg bare snu meg mot han og sa (Øve, du da, skal ikke du øve?) spurte jeg... (Jeg trur jeg kan den) svartd han å smilte med et fint smil, jeg ble litt små misunnelig på han (siden jeg har øvd, kan jeg synge mye bedre hehe) sa jeg å lo litt.
Men plutselig tokk han arket mitt og sprang, jeg sprang etter han og sa (gi meg den) og lo litt....
Men så sa mannen (ok, nu skal vi øve, så kom hit, Mary du begynner også kan du Amy øve på å spille sange med fiolin neste gang, men nu kan du synge litt med Mary) sa han og ga et ark til hun...
Så starte de musikk, men jeg husket ikke begynnelse på sangen så jeg sto der som en tulling og smilte med et rød fjes seff det var meg... Han sa syng også visste jeg et tegn,,, den var -vis meg arke ditt- tegn til ho Amy... hun flytter den litt på siden sånn at ingen skulle se den bare jeg som fikk se det men så skulle jeg synge, musikket stoppet... (hey, hey, hey, hva skjer, du må synge Mary...blablabla... babler han..) ......Amy bare sa (yes!!!) høyt og jeg bare ( hva!!, hva skjer) sa jeg plutselig, også sa hun ( vi skal flytte til den nye skolen om 2 måned) hun gliser så stor som hun aldri hadde gjort det før, men jeg så ikke så glad ut.... :(
(Amy pov*)
Mary er ikke så glad som jeg trodde hun skulle bli, hva har liksom folk gjort med hun, ville ikke ho flytte... (Mary går det bra) spurte jeg sakte til hun så svak jeg kunne, hun bare smilte litt tilbake til meg. Rart, da babler mannen litt med Mary så vi andre fikk pauser.
Jeg gikk til Harry å sa(hei, takk for at du ga meg nummere ditt, her er mitt) sa jeg, bare så dere lurer på så ga han meg tlf nummeret sitt før vi begynte å synge... Han er bare så perfekt som ingen andre kan være♥ eller joda tenkte jeg.
Han sa (jeg skal gå litt til hun Mary) jeg kunne følge sjalusien kommer ut av hode, neinei, jeg kan ringe han jo når jeg vil så burn that tenkte jeg men pluss at hun e jo min bff, og vi kan ikke krangle om en gutt... neinei sjalusien må bort jeg vil ikke ha den her!!!
Jeg slo hode på vegge sånn at alle hørte det og stirra på meg, men så fikk jeg øye på en gutt med brune øyner og brunt hår, han var helt, hva skal jeg si sååå søt som hjerte mitt faller av...
Nei, nu må jeg stoppe fordi jeg like Harry, ingen andre en Harry, sa jeg inni mæ helt sånn *HAN ER BARE MIN*!.... Nei Mary får han sikkert siden hun er lede på sang gruppa... Jeg er stolt av at han liker min bff, jeg kan finne noen andre.... Sjalusien ødelegger alt!
*Men nu er jeg i virkelig heten, ut av drømmelandet*
Alle så på mæ, æ bare (hva?) som om jeg var tomt i hode....
(Hva skjer) sa Mary spørrandes i mot meg, (Oh, nei skulle prøve om den denne veggen er hard nok..) sa jeg å smilte fulstendig falsk sånn at alle skjønner det... *Hva så* tenkte jeg.
(Harry pov*)
Jeg ser at hun smiler falskt men de er like fine som ekte, (gikk det bra?) spurte jeg, hun besvimte nesten av og falt ned, alle løpte til hun og jeg holder rundt hun og hun sa (hode, hode, hode gjør vondt...) og så litt falskt ut. (Skal vi ringe legen?) spurte jeg også avbryte en jente stemme meg, (nei!) det var Amy, hun sa hun var frisk rett etter da jeg sa *legen*.
Hun sa at hun bare øve på dramatisering dagen på skole...
(Mary pov*)
Jeg visste ikke at vi har dramatisering dagen på skole, og så på Amy med et tegn at jeg ikke visste det, jeg gikk til hun og hvissket (tuller du eller?) , si at du tulle siden jeg er en forferdelig til å dramatisere tenkte jeg!!!
(Slapp av det er bare et spøk, ok?) hvisket hun tilbake til meg...
______________________________________________________________________________________
Ok sorry for at denne ble for kort, men det blir lengere til at jeg skal skrive mye fordi, jeg har ikke tid... Takk for at du leste, les videre og mer drama... -----> ★★★★★☆ ELSKE DERE.
Sorry for skrive feil...
______________________________________________________________________________________
YOU ARE READING
1D Louis
Fanfiction(Romantikk) (Fan-fiksjon) (Sorg) Mary er en helt vanlig jente også ble hun....( les! ) også begynte hun på Hollywood skole og fikk møte nye gutter som hun skal gå i samme klasse med. Men så var det klasse tur til Spania, og alt forandret Mary...