Ban titel
(Mary pov*)
Jeg venter på at neglene skal tørkes opp. Men så ringte tlf min (RING-RING)... Jeg tok den opp og ser på den nummeret. Det var et ukjent nummer. Jeg tok den opp og sa...
-Hei!? sa jeg usikkert.
-Hei, sa det en gutte/manne stemme. Da jeg hørte det, veit jeg at den stemmen er kjent for meg!
-Hei, er du Mary? spurte han. Nu trur jeg jeg veit hvem det er OMG!
-ehe ja, hvordan veit du det og hva heter du? spurte jeg bestemt på siste spørsmålet.
-Ay, Ay, Ay Mary, husker du ikke din lille LOVELY-Ban! ropte Ban!!!
-Å Ban, jeg har virkelig savnet deg!! ropte jeg tilbake.
-Hvor er du nu da?, jeg har hørt at du henger med 1D??!! sa han og små ler.
-Ehem, tja henger som venner, sa jeg å lo litt.
-Åja, sa han... Åja er ikke et bra tegn, jeg har kjent han veldig lenge siden..... *Åja* har aldri hvært bra! -Ben, går det bra? spurte jeg. Men han svarte ikke lenger.
-Ban!, Ban!, BAN TOMMASEN!!! FORTELL MEG HVA SOM ER I VEIEN OG HVA SOM HINDRER DEG?
Sa jeg eller ropte jeg på en måte til Ban. Jeg hørte at noen gråter i tlf.
-De-Det som hindrer me-meg er on..O..on., sa Ban med masse stamming. Men så avbryter jeg han fordi han tar evigheter på å svarer.
-Ben, hør her, Møt meg på "DREAM UNNIVERSYTY-PARKEN", sa jeg rolig til han og han svarte ja og jeg la på.
VIL DERE VITE HVEM BEN ER, BAN ER VEL VELDIG LETT Å FORTELLE. Ben er min
X bff, kan jeg si. hannes høyde er 182, han har hårene oppe på skrå og de er litt lange. Han har blond hår og litt brunt under. Han er den morsomeste fyren jeg kjenner, men da han ble 13 forandret han seg nesten helt, fordi lillesøsteren hannes døde. Hun ble mobba og da tok hun selvmord. Der etter bytter han skolen til *Sykolog* skolen. Jeg ble da veldig trist. Lillesøsteren til Ben døde da hun var 11 år. Hun var veldig gode venner med meg. Hvis hun hadde fortsatt levd ville hun hvært sirka 16 år nu.
Jeg og Ban kjenner hverandre helt siden 1 klasse. Han var da min første bff.
Alle jenter var etter han da vi gikk i 8 klasse og jeg husket fortsatt at jeg var sjalu, da han fikk seg en kjæreste, Mia den populære. Jeg trur jeg har nemt Mia før. Hun er en BITCH!
Jeg gleder meg til å møte han, det første jeg tenkete på...*ER HAN SINGEL?*.
Jeg gikk inn på badet og åpner en lite skap. Det første jeg fant var maskara.
Jeg tok litt maskara, ikke noe spess siden jeg har et bra farge på annsiktet og er glatt.
Jeg tok kanskje litt rosa *lipp stick* også gikk jeg og hentet en kort sjole som jeg kjøpte på *VICTORIA'S SECRET*. Nicollas minner meg på Ban fordi de er veldig lik, bare at Ban er jo seff best da! Da jeg var klar for å dra, ringte det på huset, jeg gikk ned trappa og mot døra.
Hvem kan det være? Men da jeg åpner så jeg to triste øyner.
______________________________________________________________________________________
Takk til lesera og les videre!!! Sorry for den skjedelige delen :( Hvem var den som ringte på???!!
YOU ARE READING
1D Louis
Fanfiction(Romantikk) (Fan-fiksjon) (Sorg) Mary er en helt vanlig jente også ble hun....( les! ) også begynte hun på Hollywood skole og fikk møte nye gutter som hun skal gå i samme klasse med. Men så var det klasse tur til Spania, og alt forandret Mary...