(Harry pov*)
-Der, der er det en lege, ropte Niall. Vi sprang mot henne. Den legen gikk fort inn i et rom og forsvant. Vi banket på døra, også åpnet døraen seg. Der står den lege og ser alvorlig ut.
-Hei, hvor ligger den jenta som var i heisen? spurte Niall raskt med andpust.
Den legen så rart på oss og tok skulderen opp, -Hva babbler dere om? spurte legen.
-Den heisen som datt!!! sa jeg sur mot den dumme legen. Da jeg ropte til henne, lagde hun et ansiktutrykk (Åååå, jaa, det sa dere ikke). -Å, hun ligger i.... Men så avbytet noen bak.
-Lena, du må komme hit, den jenta er alvorlig syk. Lena/legen så seg raskt bak og sa.
-Jeg kommer strakks, sa lena og snur seg mot oss og sa...
-Hun ligger i denne rommet, men dere kan ikke komme inn, dere kan vente på vente rommet, sa legen. Vi nikket og gikk mot vente rommet. Vi satte oss ned og gråter.
-Sry bro, jeg skal til Amy, jeg kommer strakks tilbake, sa jeg raskt.
Da jeg var på gangen så jeg to manner som pratet med en lege.
-Takk for at dere kuttet halve tauet i heisen, sa legen. -Bare hyggelig, sa de to mannene og smilte lurt. -Men hvorfor ville du kutte heisen?, spurte den ene mannen.
-Fordi jeg skulle få sparken, så hvis dere kuttet halve tauet i heisen, mens det er noen inne, Å da kan jeg ordne den syke personen og viser et jeg ikke burde få sparken, sa legen.
For en syk person tenkte jeg og var sint. Legen ga de mannene penger og de takk i dem.
Jeg spionerte på legen. Aha, fyren var den samme fyren som kom til oss tideligere, da jeg eller Niall spurte *hva hadde skjedd med heisen* og legen sa *ikke nu igjen* og han sa at det skjer ofte, for en løyner! Jeg sprang mot han og dyttet han først også slo jeg han med nevenne mine rett på ansiktet.
Han besvimte av og blødde. Å nei hva har jeg gjort nu da?!!! Jeg var så sur på han at jeg holder på å drepe han! Etter det sprang jeg bort inn på gutte toalette. Da jeg var inne der begynnte jeg å gråte. Så vasket jeg hendene som var full av blod. Noen manner i toalette så rart på meg.
(Mary pov*)
Jeg ringte Louis og fortalte han alt om Amy... Louis fikk også sjokk.
Han skal komme til meg med de andre/Zayn og Liam. Etter noen minutter ringte det på døra.
Det var Harry, han stod og var rødt i øyne. -Hva har skjedd, er hun død? spurte jeg.
-Nei, irene var inni heisen og heisen var kuttet og den falte ned og etter det fikk jeg vite at det var planlagt, at heisen skal dette ned. Jeg hoppet opp på en lege og slo han ned på bakken. Jeg vet ikke om han lever eller... Sa Harry og gråter. Jeg ble stående sånn med et åpen munn og tenkte...
Hvorfor må alt dette skje? jeg vil dø, av alt gråtinga. Alt var nesten perfekt i begynnelse og på slutten blir alt mørkt!
______________________________________________________________________________________
Takk, til alle lesera og dette var den siste delen. Dette er en serie bok... Husk vote ★ og komment □.
Takk til alle som ga boka en sjanse... Love you all, det kommer to nye bøker som også er serie bok!
Thanks ♥
YOU ARE READING
1D Louis
Fanfiction(Romantikk) (Fan-fiksjon) (Sorg) Mary er en helt vanlig jente også ble hun....( les! ) også begynte hun på Hollywood skole og fikk møte nye gutter som hun skal gå i samme klasse med. Men så var det klasse tur til Spania, og alt forandret Mary...