2 år senere... titel
Nu har vi gådd på Hollywood skolen i 2 år, og det er fint her.
Jeg fikk en ny bff som heter Irene, hun er populær og hun elsker drama så hun skal få dramatisere på min nye sang.
Jeg ble vekket av meg selv og så på klokka, den var 7:39 og skolen starte 9:00..
Jeg tok på meg en blå hettegense og en dongeri bukse.
Jeg skal fortelle dere litt,,, vi har flytte hit med fly og alt, og i det siste tror jeg Amy og Harry henger ofte sammen. Jeg er mer opptat av sanger, men jeg venter til Louis er ledig, han er sammen med en jente som er model som også går i sammen klasse som meg på Hollywood skole.
Nei, det er litt rart å vente på noen som ikke liker dæ tenkte jeg.
Men vi har blidd gode venner.
Jeg har kjøpt et nytt hus så vi skal feire fest tenkte jeg, Amy og Irene♥
Det er veldig dyrt å leie hus nær Hollywood skolen så det er best å kjøpe synnes jeg.
Amy er jo rikere enn meg så hun leie enda, det samme gjør Irene siden hun har jo bodd her veldig lenge, og hun er skuespillere.
Da gikk jeg til skolen og på veien er fansen etter meg hele veien, det er gøy siden jeg har aldri opplevd så mange fans før, så jeg tar bilde og gir dem Auto, det er sprøtt og super kult.
Janny er også en super skuespiller, og hun liker ikke kjæreste til Louis.
Da gikk jeg og fansene følgte fortsat etter meg, *DIGG* tenkte jeg.
Men plutselig ble de borte og jeg skulle snu meg bak, der står folk å tar bilde av Janny.
Hun liker ikke fansene sine ser det ut som, hun ble sur og sint og gikk rett forbi med.
Hun ga meg et smil og jeg bare smilte falskt tilbake.
Da jeg var på skole gikk jeg til skapet og legger inn bøkerne mine.
Da kom Amy og Harry forran meg og sa (hei) i kor, jeg så at de holder hender og den ene øyebynen min gikk opp og så litt rart på dem. (Hei, er dere sammen) sa jeg å lo, jeg trudde jeg skulle tulle litt med dem, men så sa Harry bare (ja, det e vi), Jeg begynte å se rart på dem i 3 sek også brølte vi i latter! Men så kom Irene (hei hva skjer'a?) spurte hun, så sa jeg (Harry og Amy er sammen).
(Da må vi jo feire fest for dem, den kan hete kjærlighet festen!) brølte Irene.
Jeg bare ser på Amy og Harry og gir dem et tegn om det var greit, og Harry ser på Amy også nikket hun Amy. Vi snakket litt også ringte det inn og vi måtte gå inn.
Jeg skulle ta opp matte boka fra skapet og sa til de andre at de kunne bare gå inn, også fant jeg ett lapp der det står *TIL MARY: SAMMEN? FRA LIAM♥* jeg fikk store øye også hadde jeg aldri trodd at han likte meg, jeg har ikke merket noe som helst.
Da jeg gikk inn i klasse rommet var jeg så rød på fjeset at lære trodde at jeg var syk.
(Mary er du syk?) sa mr.smith og jeg svarte (nei, jeg er bare sånn noe ganger) svarte jeg.
Jeg sitter på plass, men så merker jeg at Liam var bak meg, da rødmer jeg enda verre.
Men så var det mat pause og jeg flytta til Amy og sa (kan dere lover å holde en hemmelighet?) spurte jeg dem men så kom Louis med kjæresten sin som heter Haylen. Jeg kunne føle at sjalusien spretter ut av hode mitt også sa jeg til Amy og Harry at jeg skulle bli sammen med Liam sånn at Louis skulle høre det.... Louis e jo en av mine komedier for meg, vet ikke om han tenker det samme. Da han fikk høre det sa han bare (HHHVAAA!?) sa han det høyt og sakte, men jeg bare gikk uten å svare. Jeg gikk til Liam, Niall og Zayn, de snakker og lo veldig høyt men da Liam fikk øye på meg slutter han å le. Jeg gikk til han og bare sa ja og smilte til Liam, men Niall og Zayn ser ut som om de ikke veit noe ting som om de var tom i hode. Liam begynte å rødme, jeg spurte dem om de ville komme på KJÆRLIGHET FESTEN og alle av dem svarte ja.
(Louis pov*)
Jeg satt og snakke med Amy og Harry, det ser ut som de vil ha litt privat liv siden Harry viste meg et tegn på at jeg må gå og jeg bare smilte å lagde hjerte meg henende mine. Amy bare ser rart på meg og jeg sa bare (ok, jeg skal gå, bare snakk om masse privater greie) sa jeg å lo. Amy snur seg til Harry å lagde et grimase. Jeg gikk og hente mat til Haylen. Haylen går og det var en gutt som gikk til henne og sa at hun var pen, hun rødme og visste ikke hva hun skulle si, jeg var 5 meter unna hun. Så gikk jeg til hun og spurte ( hva skjer?) jeg bare ser styggt på han gutten. Haylen bare svarte (NOTHING, har ikke du noe med det å gjøre) sa hun.
______________________________________________________________________________________
Hva skjer videre, bare følg med! love yahhh♥ Takk for at du leste♥
KAMU SEDANG MEMBACA
1D Louis
Fiksi Penggemar(Romantikk) (Fan-fiksjon) (Sorg) Mary er en helt vanlig jente også ble hun....( les! ) også begynte hun på Hollywood skole og fikk møte nye gutter som hun skal gå i samme klasse med. Men så var det klasse tur til Spania, og alt forandret Mary...