Plan

83 2 1
                                    

Plan titel

(Amy pov*)

-Jeg trur vi kan lett få tak i de pengene, sa Liam.... Alle så rart på han. Hvordan er det lett!!!???

-Hvor dum kan Liam være!?? Sa Harry og lo.

-Ikke le av meg, dette er et good plannnn!! sa Liam irritert.

-Hallo vi blir også irritert av og se deg tulle, sa Irene til han Liam. Alle brydde seg ikke så mye om planer til han Liam. Han begynnte å bli lei og gidder ikke og fortelle planen.

Vi stod og snakker helt til kl var 3.00 om natta, vi tenkte å dra til Louis, det så litt ut som om Liam ble sjalu fordi vi ikke brukte planen hannes, men som rett sakt er at vi hadde heller ikke fått vite hva planen til Liam var... Vi alle gikk ut av døra og satt oss i biler. Irene og Liam satt i bilen til han Niall. Zayn og Amy (JEG) satt i bilen til han Harry. Niall og Harry kjørte til han Louis.

Da vi var uttanfor huset hannes banket vi på døra. Det var veldig kaldt ute og frys.

Men så banker Harry denne gangen, han banket veldig hardt på døra. Vi gidder ikke å stå så lenge ute å venter på at noen skal åpner døraen opp for oss. Det ser ut som om Harry blir litt irritert.

Men plutselig åpner døraen seg og bak døra sto det ....... Eleanor. Jeg liker ikke Eleanor fordi hun knuser hjerte til min bff. Jeg ser henne som min fienden. Hun ser altid slem på meg eller oss og untatt Harry, Liam, Zayn og Niall.

-Sååå, hvor er Lou?, sa Liam eller han spurte...

Hun stirre rart på oss og ser opp mot trappa og sa....

-Ehem, hva vil dere her om natta? spurte hun stille.

-Nei, jeg har jo ringt deg, Mary er borte og vi trenger hjelp i fra han Louis?!!! sa Zayn litt høyt.

Hun så ned på skoene også opp på oss og ser litt sint ut, øyenbrynene hennes stikker opp og hun sa..

-Det er natt kl er snart 4 om natta, Louis sover, la han være i fred og ikke plag... Han er deres venn ikke bare kommer om natta og plager folk, skjønner??!!! sa Eleanor litt sint og høyt og veldig fort.

Det ser ut som om Harry ble rød, men det er litt mørkt ute, sååå det er vanskelig og se.

Harry gikk nermere Eleanor og han skulle til å si noe, men jeg avbryter han.

-Ja, Eleanor har rett, vi går, Louis kan ta det litt rolig noe ganger, vi stresser han om vi fortelle Louis om alt sammen, sa jeg litt trist og lei. Harry tok et skritt tilbake og vi gikk inn i bilen.

Eleanor slengte døra og sa ingenting før det. Det går ikke ann å være så frekk, men en del har hun rett i.

(Eleanor pov*)

Jeg, jeg ville ikke at Mary skal komme i trøbbel, men jeg vil liksom ikke at hun skal bare ta han Louis i fra meg. Jeg vet at Louis har fortsatt følelser for henne, jeg kan se at han tenker på henne hver eneste dag liksom. Jeg slengte døra mot de andre, jeg blei lei meg for alt det jeg sa og jeg skjønner ikke,,,, Harry hater meg eller hva som feiler meg!!! Jeg satt og gråter litt, noen ganger kan jeg ikke kontrolere meg. Jeg håper de finner henne, men hun skal ikke ødelegge for oss to.

Jeg tørke av de tårene og gikk opp til sove rommet.

Da jeg var i sove rommet så jeg at Louis står og ser på meg på en crype måte, Jeg håper ikke at han hørte hva vi snakker om... Jeg smilte svak til han og plutselig gjorde han det samme.

Jeg gikk til han og leppene våres treffer. Han løfter meg opp og la meg i senga og vi gikk over til kline stund. Men da vi var ferdig med småe kos sa han...

1D LouisWhere stories live. Discover now