Sparken

94 5 0
                                    

Sparken titel

Vi har vært på tur og jeg fikk vite om masse ting jeg ikke veit fra før av.

Det var gøy, jeg, Nicollas, Cody og Amy henger i lag. Nico er veldig kjekk.... Amy henger mest med Cody, det ser ut til at de kommer til å bli sammen.....

Jeg henger med Nico, men jeg har en kjæreste og jeg elsker Louis,,, det samme har han Nico, kjæreste hannes går også på Hollywood skolen, hun heter Jade og er en supermodel, hun er veldig hyggelig jente. Hun går et trinn større enn meg, hun har en nydelig sangstemme.

Men jeg trur jeg faller litt på han Nico, han er hjelpsom og vi babbler om morsome ting og han er virkelig kjekk.... Jeg skal fortelle dere litt om han.

Nicollas har brunt hår og han har lyse blåe øyner, høyde sirka 180....??? Han er tynn ikke får tynn, han har passelige muskler...♥ Jeg blir forelsket i dem når jeg ser på de musklene. Vi går i samme klassen men jeg har aldri studert nøye på han... BEST DAY EVER!!! ♥_♥!!!!!!!

Nu er jeg i hotellet, jeg gikk og kjøpte sjokolade, jeg gikk opp mot rommet og åpner døre raskt opp.

Jeg gikk mot senga mi og tok opp PC-en og skulle gå inn på ins eller Twitter, da jeg logga meg inn på Twitter tok det litt tid... men så fikk jeg øye på sekken min og den var åpent, så jeg gikk og skulle se hva som var borte... TLF mitt var borte, noen må ha stjålet den!!! (PANIKK!!)

Men så husket jeg at jeg og Amy hadde samme TLF så jeg skal vente på henne...

Jeg skulle på do men fårran speilet lå det min TLF!!! Jeg tok den opp og skulle se om noen hadde ringt meg... En meldig fra Harry.

Jeg åpner meldinga og der står det...

(Okeyyy??? Men ikke ta det alvårlig, men jeg liker deg ikke på den måten.....) Hva sender han egentlig???? Jeg ringte han men ingen tok TLF.....

Jeg hørte at noen åpner døra og sa...

-Shitt!!! Det var Amy, hvorfor banne hun.... Dette er uvanlig.... Jeg tok øre mot døra sånn at jeg hørte bedre....

-Å jeg skulle bare se på bildene i Mary sin TLF, men jeg blaner mobil, nu vil Harry sikkert tru at Mary liker han! snakket Amy for seg selv.

-Nu må jeg hente mobilen som jeg la fårran speilet, før Mary trur at jeg er en tyv, jeg ville jo bare låne da, sa Amy og kommer nærmere doen.

-FA**! Mary har sett denne bilde på Twitter og har vært her før meg... Hun Amy gikk mot senga mi og slår av PC-en min med en gang.

-Hva slags bilder, sa jeg stille.

-Er det noen der inne, ropte Amy.

Å hun hørte meg, jeg må ha visket veldig høyt.

Amy kom nærmere og nærmere woopsss, nu åpner hun doen og jeg later som om jeg skulle til å sitte på do.

(Amy pov*)

-Mary, sorry, jeg ville bare se bildene dine i TLF, også blaner æ det, sa jeg.

-Jeg veit, sa Mary.

-Hva, hørte du hva jeg sa.... er du lei deg? spurte jeg.

-Hæææ hvorfor skal jeg være lei meg? sa Mary.

Å hun visste det enda ikke, men hun har stor mulighet får å se bildene.

-Å, ingenting... sa jeg og prøver å smile.

Hun nikket og la TLF sin inn i sekken og skulle til å åpne PC også sa jeg...

-Vent, skal vi til stranda med Cody og Nicollas?, spurte jeg og gliser til henne.

-Hmmm, sorry, nei, svarte hun.

Da hun skulle logge inn Twitter, ringte TLF hennes (Riiing, Riiing...)!!!

-Hallo, sa Mary. Blablabla.

-Hva! neiii, pleas ikke gjør det...!!! sa Mary høyt.

Da de slo av samtalen spurte jeg hva som hadde skjedd?

-Vi fikk sparken fra DC, de sa at de hadde funnet noen bedre også må vi snart slutte på Hollywood skolen, sa Mary trist og begunnte og gråter, da jeg fikk høre det ble jeg rød og ville det samme....

______________________________________________________________________________________

Takk at du har tid til å lese denne, følg med neste, mer spenende er det. Love yahhhh♥♥♥ SKRIVE FEIL, DET HAR JEG OG SORRY GIDDER IKKE OG GJENNOMGÅ DENNE EP...

Sorry for at denne delen er kort, kl er 02.06 Natta ★ Æ e veldig trøtt....

Denne delen kan være litt KOMPLISERT....

1D LouisWhere stories live. Discover now